Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita jotka näyttävät passikuvassa ihan kamalalta? Kuvaillaan passikuvan ulkonäköä

Vierailija
09.04.2020 |

Itse järkytyin todella kun kävin pari viikkoa sitten hakemassa kuvat. Minä, hoikka ihminen, olin kuin kolminkertaiseksi levennetty suohirviö. Tosin lohduttauduin sillä että sama kuvaaja joka otti äidistäni kuvat, levensi nekin niin, että äitiäni ei tunnistettu niistä :D

Kommentit (1428)

Vierailija
1021/1428 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistojen havinaa. Olin lapsena (11v) passikuvassa ja näytin ihan jäätävältä pallinaamalta niin, että virkailijakin tyrskähteli kun näki kuvani.

Vierailija
1022/1428 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisessä passikuvassani näytän erittäin hyvältä. Nyt pitäisi uudessa käydä ja ei kyllä samaan päästä jo hiustyylin muutoksen takia - mutta väliäkö tuolla, ei sitä passikuvaa monesti tarvitse kellekään näyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1023/1428 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi kirjoittaa miltä näytän passikuvassa, sulkevat muuten koko sivuston.

Vierailija
1024/1428 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanokaapa, jos tiedätte mistä johtuu tuo pöyheänkin tukan litistyminen passikuvassa?

Saa tupeerata, lakata ja kihartaa, että kampaus peilistä katsoen on kuin 80-luvun sukkahousu-hevarilla ja naps! Passikuvassa...ei juuri merkkiäkään hiuksista.

Minne hittoon ne katoavat kuvanottoajaksi?

Tätä ihmettelen.

Miten joku tunnetusti pöyheätukkainen julkkis, Lenita Airisto vaikka, saa sen kampauksen näkymään valokuvassakin pöyheänä. Ihan vaikka sellaisessa kuvassa, jossa hän on esim.kutsuilla tms. Ei siis missään ammattivalokuvaajan studiokuvassa.?

Onko hänen hiuksensa sitten oikeassa elämässä noin metrin leveällä ja päältä puolen metrin korkeudessa päänahkassa?

Mjääh, tuli kömpelöä tekstiä mutta ymmärrätte varmaan mitä tarkoitan. 

Vierailija
1025/1428 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsintäkuulutetun tuijottava katse. Päästivät kuitenkin maahan, taisivat vähän hymyillä ilmettäni.

Vierailija
1026/1428 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Azkabanin vanki tuli mieleen

Vierailija
1027/1428 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Passikuva on karu herätys todellisuuteen, koska asiantuntija arvioi passikuvan vertaamalla sitä livenä pärstääsi. Mitkään muokkaukset eivät siis mene läpi toisin kun somessa.

Vierailija
1028/1428 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelliseen passikuvaan menin vaan, ja sille sitten kaveri naureskeli, että näytän aivan Digletiltä. 

Nykyiseen passikuvaan sitten laitoin hiukset auki ja panostin siihen, että näyttäisin itseltäni :D Oikein freesinä siis menin sinne. Tuo edellinen taisi olla valvomisputken jälkeen tukka aivan päätä myöten kiinni, enkä miettinyt yhtään miltä näytän. 

Vierailija
1029/1428 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän ihan Jope Ruonansuulta lihavimmillaan. Olen nainen. Ja näytän sillä valitettavasti kyllä oikeastikin, vaikka peilistä jotenkin omaa kuvaa katsoo optimistisemmin, kiinnittää huomiota vaikka pelkkiin silmiin tai hymyyn. Mutta jos kysyn ihmisiltä passikuvastani, olenko tuon näköinen, niin kaikki sanoo kyllä, joten totta se on. 

Vierailija
1030/1428 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lykännyt passin hankkimista, koska on niin vastenmielistä mennä kuvaamoon ja saada nähdä ne kuvat. Nyt olen pääsemässä ajattelussani siihen, että ulkonäkö on mitä on. Sen ei saa antaa haitata elämää niin paljon, etten esim. hanki passia.

Vierailija
1031/1428 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän tarhapöllöltä

Vierailija
1032/1428 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiukka-ilmeinen, liimatukkainen, päiväkausia itkenyt keski-ikäinen täti-ihminen, joka huulet viivana katsoo paheksuen ja samaan aikaan hieman tuskallisena kuvaajaa

Vierailija
1033/1428 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monelle saattaa tulla yllätyksenä niiden omien filtteröityjen kuvien jälkeen totuus, kun ei saakaan muokata kuvaa miten lystää  ;)  

Vierailija
1034/1428 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näytän ihan Jope Ruonansuulta lihavimmillaan. Olen nainen. Ja näytän sillä valitettavasti kyllä oikeastikin, vaikka peilistä jotenkin omaa kuvaa katsoo optimistisemmin, kiinnittää huomiota vaikka pelkkiin silmiin tai hymyyn. Mutta jos kysyn ihmisiltä passikuvastani, olenko tuon näköinen, niin kaikki sanoo kyllä, joten totta se on. 

Siitä peilistä näkee nimenomaan peilikuvan itsestään ja taasen valokuvassa on "oikeinpäin" eli kuten muut sinut aina näkee.

Se vaikuttaa monilla yllättävän paljon koska kasvot harvemmin on symmetriset. Kyllä sitä itsensä tunnistaa toki, mutta näyttää oudolta ja harvemmin vissiin paremmalta kuin mitä peilikuvassa. 

Vierailija
1035/1428 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän venäläiseltä naisrangaistusvangilta

Vierailija
1036/1428 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla passikuva itseasiassa tosi hyvä. tykkään siitä :)

n23

Vierailija
1037/1428 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä peilistä näkee nimenomaan peilikuvan itsestään ja taasen valokuvassa on "oikeinpäin" eli kuten muut sinut aina näkee.

Se vaikuttaa monilla yllättävän paljon koska kasvot harvemmin on symmetriset. Kyllä sitä itsensä tunnistaa toki, mutta näyttää oudolta ja harvemmin vissiin paremmalta kuin mitä peilikuvassa. 

Nyt kun Teams-aikakautena on joutunut omaa naamaansa katselemaan videokuvassa (teen paljon esimerkiksi videoituja koulutuksia) niin se videonaama näyttää ihan ookoolta, mutta sitten samassa tilanteessa otettu valokuva on ihan hirveä. Mä en sovi still-kuviin.

Vierailija
1038/1428 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla mennä ottamaan passikuvaa, siksi minulla ei ole enää voimassa olevaa passiakaan. Näytän vanhassakin passisssa amerikansuomalaiselta naispuoliselta sarjamurhaajalta paitsi pahemmalta. Kuvassa toinen silmä karsastaa sisäänpäin, minulla on mehevä kaksoisleuka ja heltat päälle.  

Vierailija
1039/1428 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jope Ruonansuu oli kyllä niin mukavan tuntuinen tyyppi...että, jospa kaikki sinut nähneet tulevat hyvälle tuulelle muistellessaan Jopea.

Itse näytin lapsena Sakke Järvenpäältä (siis Sleepparien alkuajoilta) , nuorena Seppo "Bisquit" Ahdilta ja nykyään 57-vuotiaana Ilkka Kylävaaralta.

Ja nainen minäkin.

Vierailija
1040/1428 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jope Ruonansuu oli kyllä niin mukavan tuntuinen tyyppi...että, jospa kaikki sinut nähneet tulevat hyvälle tuulelle muistellessaan Jopea.

Itse näytin lapsena Sakke Järvenpäältä (siis Sleepparien alkuajoilta) , nuorena Seppo "Bisquit" Ahdilta ja nykyään 57-vuotiaana Ilkka Kylävaaralta.

Ja nainen minäkin.

Jäi mainitsematta, että ajokorttikuvassa(1984) ennen Bisquit-vaihetta näytän räkänokka- pojan rassilta, joka on lähdössä kivittämään linnupesiä ritsalla.

Voin kuvitella kuvaani isot pisamat ja takaperin olevan lippahatun.