Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka näyttävät passikuvassa ihan kamalalta? Kuvaillaan passikuvan ulkonäköä

Vierailija
09.04.2020 |

Itse järkytyin todella kun kävin pari viikkoa sitten hakemassa kuvat. Minä, hoikka ihminen, olin kuin kolminkertaiseksi levennetty suohirviö. Tosin lohduttauduin sillä että sama kuvaaja joka otti äidistäni kuvat, levensi nekin niin, että äitiäni ei tunnistettu niistä :D

Kommentit (1428)

Vierailija
821/1428 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän Mama Junelta painavimmilaan. Ja olen kuvassa 70 kiloinen joten en edelleenkään tajua.. miten?

Vierailija
822/1428 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän terroristimursulta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
823/1428 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Passikuvan on tarkoitus näyttää ihminen mahdollisimman luonnollisena ja selkeässä valaistuksessa. Kuvahan on täysin käsittelemätön eli siinä näkee itsensä juurikin sellaisena kuin oikeasti on. Näinä aikoina kun käytetään jatkuvasti filttereitä ja kuvanmuokkausta niin onhan se monelle aika järkytys huomata, että toltako mä oikeasti näytänkin!! Palauttaa kummasti maan pinnalle moinen.

Vierailija
824/1428 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on palstan viihdyttävin ketju, siis omien valokuvien kuvailut (olen nauranut ääneen pari kertaa). Ei nämä selvitykset ohjeista, linsseistä ja muista.

Oma kuvani oli värillisenä ihan ok, mutta mustavalkoisena näytän joltain huonolta epookkielokuvan ylimeikatulta tähtöseltä.

Vierailija
825/1428 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matti Nykänen ilmestyi jostain mun passikuvaan.

Hui! Erityisen pelottava juttu, jos hän oli siihen aikaan jo kuollut! Milloin kuva on otettu?

Niin, jos luva on otettu 2019 jälkeen, niin sillä pitäisi saada Skepsis ryn lupaama palkinto. Vedenpitävä evidenssi kummittelelusta!

Vierailija
826/1428 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän viktoriaanisen ajan  kotirouvalta joka tekee hidasta kuolemaa tuberkloosin kynsissä.  Ellei peräti ole kuollut jo ( post mortem kuvat). Valkoinen,korkeakauluksinen, pitsein somistettu paita ei ollut hyvä idea kireän nutturakampauksen,talvenkalpean naaman ja mustien silmänalusten kanssa.

Vierailija
827/1428 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dirk Diggler kirjoitti:

Passikuvan on tarkoitus näyttää ihminen mahdollisimman luonnollisena ja selkeässä valaistuksessa. Kuvahan on täysin käsittelemätön eli siinä näkee itsensä juurikin sellaisena kuin oikeasti on. Näinä aikoina kun käytetään jatkuvasti filttereitä ja kuvanmuokkausta niin onhan se monelle aika järkytys huomata, että toltako mä oikeasti näytänkin!! Palauttaa kummasti maan pinnalle moinen.

Kyllä jo 80-luvulla oli ihan samat passikuvaongelmat! Ehkä jo aiemminkin, mutta 80-luvun muistan itse.

Vierailija
828/1428 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma juttu itse näytän hyvältä kaikissa kuvissa, passikuvakaan ei poikkea ollenkaan.

Vierailija
829/1428 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dirk Diggler kirjoitti:

Kyllä jo 80-luvulla oli ihan samat passikuvaongelmat! Ehkä jo aiemminkin, mutta 80-luvun muistan itse.

Mitkä ongelmat? Ai se, että näyttää juurikin siltä miltä näyttää tuolla kadulla kulkiessaan muiden silmissä? Ei mulla ainakaan ole valittamista omasta kuvastani, olen siinä juuri sellainen millaisena muut mut näkee. Turha syyttää jotakin kuvaa siitä jos ei oma naama miellytä.

Vierailija
830/1428 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä passikuvia ole kuvaajalla pakko hyväksyä. Ja on niitä muitakin kuvaajia.  Ero eri kuvaajien välillä on huikea, ihan kuin kuvaisivat eri henkilöä.

Vierailija
831/1428 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dirk Diggler kirjoitti:

Ihminen ei näytä valokuvassa ikinä luonnolliselta. Kamera onkuin peili. Se vääristää.

Vierailija
832/1428 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän siltä piirretyltä koiralta, jonka nimi on Droopy (Lurppa). Oikeasti poskeni ovat ihan normaalit.

Vierailija
833/1428 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dirk Diggler kirjoitti:

Ihminen ei näytä valokuvassa ikinä luonnolliselta. Kamera onkuin peili. Se vääristää.

Sanoinkin mahdollisimman ja passikuva on juurikin sitä ja tarkoituksella.

Vierailija
834/1428 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dirk Diggler kirjoitti:

Ihan näytän samalta kuin muutenkin niin peilissä kuin kuvissa, se vääristys on omassa päässä jos sitä on. Sinänsä ihan inhimillistä.

Vierailija
835/1428 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näytän passikuvassa ihan linnakundilta tai joltain liivijengiläiseltä.

Vierailija
836/1428 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näytän ihan Seppo Rädyltä...oon nainen ja 46 v.

Vierailija
837/1428 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän aina rikolliselta passikuvassa.

Vierailija
838/1428 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dirk Diggler kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Dirk Diggler kirjoitti:

Mitkä ongelmat? Ai se, että näyttää juurikin siltä miltä näyttää tuolla kadulla kulkiessaan muiden silmissä? Ei mulla ainakaan ole valittamista omasta kuvastani, olen siinä juuri sellainen millaisena muut mut näkee. Turha syyttää jotakin kuvaa siitä jos ei oma naama miellytä.

Sori, tämä ketju ei ole tosikoille.

Vierailija
839/1428 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. En ole valokuvauksellinen, mutta silti järkytyin miten ammattilainen voi ottaa niin ruman kuvan. Kuva on otettu alaviistosta niin että varmasti näkyy kaksoisleuka vaikka olen normaalipainoinen. Muutenkaan kuvassa ei erotu mitkään kasvonpiirteet, ilmeisesti jostuu liian kovasta valaistuksesta?

Olisi tehnyt mieli mennä ottamaan uudestaan kuvat jonnekin eri kuvaamoon, mutta silloin oli muutenkin rahat tuikilla niin en viitsinyt tuhlata.

Vierailija
840/1428 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä passikuvia ole kuvaajalla pakko hyväksyä. Ja on niitä muitakin kuvaajia.  Ero eri kuvaajien välillä on huikea, ihan kuin kuvaisivat eri henkilöä.

Niin, onhan se noloa kieltäytyä. Mutta erot eri kuvaajien välillä on kyllä isot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä