Muita jotka näyttävät passikuvassa ihan kamalalta? Kuvaillaan passikuvan ulkonäköä
Itse järkytyin todella kun kävin pari viikkoa sitten hakemassa kuvat. Minä, hoikka ihminen, olin kuin kolminkertaiseksi levennetty suohirviö. Tosin lohduttauduin sillä että sama kuvaaja joka otti äidistäni kuvat, levensi nekin niin, että äitiäni ei tunnistettu niistä :D
Kommentit (1428)
Näytän keski-ikää lähestymässä olevalta lyhyt tukkaiselta suomalaiselta mieheltä!
Siis ihan wtf koko kuva, järkyttävää.
M38
Näytän siltä että mulle olisi tehty sukupuolenvaihtoleikkaus mutta kukaan ei osaa sanoa kumpaan suuntaan.
Näytän yökerhossa vaanimassa olleelta ja sieltä suoraan kuvaukseen tulleelta sarjamurhaajalta, jonka edellinen uhri on juuri päässyt pakoon ja seuraava uhri on valokuvaaja.
Mulla on tukka "upeasti" boheemilla puolinutturalla (nuttura päälaella, loput hiukset takatukkana - ja näyttää, muuten, ohuelta ja rasvaiselta se loppuosa!), erittäin miesmäisen kulmikas hiusraja, näyttävät musta-kultaiset korvakorut (boheemia tyyliä, mutta isoja mustia muovikiviä ja mustia lankatupsuja) ja ilme kuin valokuvaaja olisi kertonut vartin Äitis on niin lihava, että... -vitsejä. Aiemmista passikuvista poiketen tässä ei ole krapulan runtelemaa taikinanaamaa (en käytä alkoholia vaikka aiemmista passikuvasta niin olisi voinut päätellä) ja kaksoisleukoja, vaan kasvonpiirteet sinällään on aika selkeät ja hyvät! Mietin kyllä vähän niitä korviksia, että miksi ne sai olla kuvassa? Suorastaan häiritsevästi ovat esillä, kun ovat niin isot. Muistan sanoneeni kuvaajalle, että otan ne pois, mutta hän sanoi, että saavat olla.
Näytän passikuvassa kesken unien herätetyltä sialta silmat tihrussa. Tuntuu hullulta, kun passikuvat otetaan nykyään ilman silmälaseja, vaikka kuvattava käyttäisi laseja jatkuvasti. En näytä kuvassa siis itseltäni ilman laseja, vaan ihan vieraalta vanhalta akalta.
Kuvat otetaan liian läheltä, oudosta kulmasta ja aivan liian kirkkaalla valolla, ammattitaidon puutetta. Ihmiset eivät yleensä näytä itseltään, mikä ei kai ole tarkoitus. Poliisin ohjeiden mukaan kuvattava saa olla myös seisoaltaan ja tämä toisi heti ryhtiä kuvaan ja kaulan alueeseen, esim. jos henkilöllä on huono ryhti. Kun kotioloissakin kuvan saa ottaa jos valaistus riittävä, en tajua tuota helvetin valojen käyttöä passikuvatilanteessa liikkeessä, jos vähempikin riittäisi.
Itse lihoin kuvassa sellaiset 20 kg ja naama näyttää todellisuutta leveämmältä. Näytän Jabba The Huttilta, imartelevaa.
Minä olen pelkkä leuka. Jännä, edellinen kuva oli oikeasti hyvä. Uusimmassa siansilmät ja puuleuka. Ei se oikeasti kai ole sen isompi kuin ennenkään, kuvakulma jotenkin alempaa.
Laittoivat mulle poliisista erehdyksessä Lauri Tähkän passin. Late on näemmä otattanut kuvansa parin kuukauden uuvuttavan keikkaputken jälkeen. Hyvin uuvuttavan.
Pienet tihrusilmät, lähellä toisiaan - tottakai! Nenä kuin muumipeikon Möröllä, peittää puolet naamasta. Alaspäin valuneet piirteet = hamsteripussit ja kaksoisleuka. Aikamoinen suohirviö siis. Ei oikein tiedä, pitäisikö itkeä vai nauraa kun katsoo passikuvaansa...
Toisaalta ihan hyvä herätys, eipä tule ainakaan törsättyä vähiä rahojaan plastiikkakirurgiaan - eiväthän hekään mitään taikureita ole!
Menin passikuviin hyvin nukkuneena ja olin kevyesti meikannut, eli tyytyväinen peilikuvaani. Itse kuvassa näytänkin siltä ku olisin vetänyt parin viikon ryyppyputken.
Näytin aiemmassa passikuvassa kauniille, mutta sitten menin siihen vtum Gigantin passikuvakoppiin ottaamaan kuvan ja lyhyehköstä kuvausetäisyydestä vääristää kuvaa, että nenä ja kasvojen keskiosa näyttää ylisuurelle, vaikka todellisuudessa minulla on sopusuhtainen nenä ja hyvin kehittynyt kasvojen luusto.
Näytän siltä kuin hymyilisin vihjailevan myöntävästi kysymykseen "oletko pervo?"
Onneksi se uusitaan muutaman vuoden päästä, en malta odottaa. En aio hymyillä vaikka kuvaaja niin pyytäisi. Nimittäin en ikinä hymyile kun joudun tuota jollekkin näyttämään.
Minulla on hypnoottis-mangneettinen katse.
Ite näytän ihan niiskuneidiltä, pyöreet muumimaiset kasvot ja etuhiukset hassusti haivenilla. Myös tuijottava katse ja vakava ilme :D
Kävin vähän aikaa sitten kuvassa. Siis jotain ihan järkyttävää. Hirveä pallopää ja kaksoisleuka. Näytän tuvonneelta ja väsyneeltä. Ei saanut pitää silmälaseja ja piti siirtää otsatukkaa, jotta kulmakarvat näkyy. Miksi se kuva pitää ottaa vielä niin läheltä? Edellinen oli ihan siedettävä kuva, tämä nykyinen ei.
suunnilleen Aileen Wuornos olen minä ja puoliso jokin muu hörhö, jopa kissasta samaan tyyliin edestä otettu kuva näyttää siltä että vähintään 1 on syöty ja toista aloittamassa. Vaikka mitä kaunein ja ihanin on kissa muutoin. Se edestäpäin otettu on kuin joku rikolliskissan etsintäkuulutuskuva.
Vierailija kirjoitti:
Näytän siltä kuin hymyilisin vihjailevan myöntävästi kysymykseen "oletko pervo?"
Onneksi se uusitaan muutaman vuoden päästä, en malta odottaa. En aio hymyillä vaikka kuvaaja niin pyytäisi. Nimittäin en ikinä hymyile kun joudun tuota jollekkin näyttämään.
Passikuvaan ei hymyillä
Vierailija kirjoitti:
Pienet tihrusilmät, lähellä toisiaan - tottakai! Nenä kuin muumipeikon Möröllä, peittää puolet naamasta. Alaspäin valuneet piirteet = hamsteripussit ja kaksoisleuka. Aikamoinen suohirviö siis. Ei oikein tiedä, pitäisikö itkeä vai nauraa kun katsoo passikuvaansa...
Toisaalta ihan hyvä herätys, eipä tule ainakaan törsättyä vähiä rahojaan plastiikkakirurgiaan - eiväthän hekään mitään taikureita ole!
Onneksi passikuvaa ei katsele kuin ne joille se on tarkoituskin näyttää.....terveisin Aileen Wuornos
Vierailija kirjoitti:
Näytän rikollisen vaimolta. Toivoton, lamaantunut katse, valahtaneet piirteet, kiillottomat, lättänät hiukset. Kuin odottaisin saavani selkääni. Mieheni puolestaan näyttää mafiosolta, karu ja hymytön kuva. Sopivat hyvin vierekkäin.
Kaurismäkeläistä.
Vanha sukulainen kysyi, että onko kuvassa yli 70 vee tuttava. Olen viisikymppinen ja tämä oli vähän ahdistava kokemus.
On kuin Niuvanniemestä karannut ;)