Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka näyttävät passikuvassa ihan kamalalta? Kuvaillaan passikuvan ulkonäköä

Vierailija
09.04.2020 |

Itse järkytyin todella kun kävin pari viikkoa sitten hakemassa kuvat. Minä, hoikka ihminen, olin kuin kolminkertaiseksi levennetty suohirviö. Tosin lohduttauduin sillä että sama kuvaaja joka otti äidistäni kuvat, levensi nekin niin, että äitiäni ei tunnistettu niistä :D

Kommentit (1428)

Vierailija
301/1428 |
08.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
302/1428 |
08.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvan ottaja räpsäisi kolme kuvaa. Ehdin nähdä että hän valitsi sen keskimmäisen, sen jossa silmäni olivat menossa kiinni, mutta en ehtinyt sanoa mitään ja jotenkin jähmetyin kun homma olikin jo kokonaan ohi. Silmäni ovat "isot" eli yleensä varsin hyvin auki ja nyt passikuvassani on jotenkin huumatun näköinen versio minusta. Pohdin mitä minun pitäisi tehdä saadakseni itseni näyttämään passikuvaltani - pitääkö harjoitella tuota hölmöä silmien asentoa?

Kuvan ottaja oli vieläpä hurjan nuori minuun nähden, siis sellainen että pohdin että hän on varmaan harjoittelija tai aivan uransa alkuvaiheessa - silti en saanut suutani auki vaikka jotenkin olin huomaavinani että hän valitsi juuri sen huonoimman kuvan kolmesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/1428 |
08.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän murhaajalta, aivan liian pistävä ja tuijottava katse. Ja lärvi pöhöttynyt kuin sialla. En kehdannut mennä äänestämään kun vitutti liikaa näyttää passikuvaa :D Luulin olevani komeampi mut nyt taas olla nöyrää poikaa..

Vierailija
304/1428 |
08.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäläisen pirihuoran pidätyskuva!

Vierailija
305/1428 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mankeli dvd:n kansikuva:( Ja olen luullut olevani hauskannäköinen blondi:(

Vierailija
306/1428 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttynyt leuaton tantta. Hiukseni näyttävät tyvistä rasvaisilta, muuten huonosti istuvalta peruukilta. Kuva on niin vaalea, että olen kaulaton ja kaikki piirteeni ovat kadonneet, korkeat poskipääni ja jopa suht jykeät leukapieleni ovat sulautuneet yhdeksi taikinaksi. Kaiken kruunaa hölmistynyt ilme omituisella silmämeikillä.

Mies näyttää nykyisessä ja edellisessä passikuvassa itä-eurooppalaiselta rikolliselta.

Vierailija
307/1428 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin jutun Kuvaklassikosta, on Espoossa. Siellä otetaan passikuvia ja niin monta, että kuvattava on tyytyväinen, tietysti realismin rajoissa.

Vierailija
308/1428 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ongelmana syvät juonteet nenänpielissä. Kuvista ei voi tulla hyviä.

Vierailija
309/1428 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuva on otettu 3 vuotta sitten kun olin lähes kiloa lihavampi. Paino ei juuri näkynyt kasvoissa, vaikka ne olivat toki leveämmät silloin, mutta en saanut pitää silmälaseja kuvassa ja näytän ihan karsealta ilman niitä.

Oli kova myrsky ja tuuli sinä päivänä ja kuvaajalla oli kiire kun jono ihmisiä odotti vuoroaan,joten ei ollut aikaa peilailla ennen kuvan ottoa.

Tulos oli että pörröisine tuulen tuivertamine hiuksineni näytin ihan ukkosen raiskaamalta luolapöllöltä. Vielä hölmistynyt ilme oli naamalla karmean kuontalon lisäksi. Nauroin vedet silmissä kun näin kuvani. Kuvaaja ehdotti uutta kuvaa, mutta minusta se oli hauska enkä halunnut uutta. Hän oli jo ottanut pari vaihtoehtoa ja ne eivät juuri eronneet toisistaan, joten totesin että ei se siitä paremmaksi muutu vaikka ottaisi kuinka monta kuvaa.

On ainakin hauska katsoa ilmeitä kun joutuu henkkareita näyttämään.

Vierailija
310/1428 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuva on otettu 3 vuotta sitten kun olin lähes kiloa lihavampi. Paino ei juuri näkynyt kasvoissa, vaikka ne olivat toki leveämmät silloin, mutta en saanut pitää silmälaseja kuvassa ja näytän ihan karsealta ilman niitä.

Oli kova myrsky ja tuuli sinä päivänä ja kuvaajalla oli kiire kun jono ihmisiä odotti vuoroaan,joten ei ollut aikaa peilailla ennen kuvan ottoa.

Tulos oli että pörröisine tuulen tuivertamine hiuksineni näytin ihan ukkosen raiskaamalta luolapöllöltä. Vielä hölmistynyt ilme oli naamalla karmean kuontalon lisäksi. Nauroin vedet silmissä kun näin kuvani. Kuvaaja ehdotti uutta kuvaa, mutta minusta se oli hauska enkä halunnut uutta. Hän oli jo ottanut pari vaihtoehtoa ja ne eivät juuri eronneet toisistaan, joten totesin että ei se siitä paremmaksi muutu vaikka ottaisi kuinka monta kuvaa.

On ainakin hauska katsoa ilmeitä kun joutuu henkkareita näyttämään.

Siis 50 kiloa lihavampi.

-sama-

Vierailija
311/1428 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä siinä on valittamista? Minunkin passikuvassa näytän ihan  itseltäni, siis kamalalta.

Vierailija
312/1428 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tein näin. Kävin kolmessa eri liikkeessä samana päivänä samoissa kuteissa. Sain kolmen eri ihmisen kuvat, joista valitsin mielestäni näköisimmän. Viiden vuoden kuluttua menin samaan liikkeeseen. Tuli kohtalaisen hyvä kuva ainakin, kun siristää vähän silmiä. Sen myös huomasin, että kuvausmeikki ja itse tehty voimakkaampi pakkelointi antavat erilaisen lopputuloksen.

Vierailija
313/1428 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Passikuva näyttää totuuden. Suht luonnollinen valaistus, ei filttereitä, ei kuvanmuokkausta tai imartelevia kuvakulmia. Ihminen näkyy juuri sellaisena kun hän oikeasti on.

Vierailija
314/1428 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän väsähtäneeltä viiden lapsen äidiltä, jonka hiuksiin joku on kaatanut ruokaöljyä. Todellisuudessa lapsia ei ole yhtään ja olin laittautunut kuvaa varten.

Vierailija
315/1428 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

51-vuotiaana näytän passikuvassani kymmenen vuotta vanhemmalta raskaan työn raatajalta ja murheen murtamalta, yksinäiseltä halvan punkun lipittäjältä - ihmiseltä joka on jäänyt vaille rakkautta. Silmistä paistaa suru ja tyytymättömyys elämäntilanteeseen sekä vitutus olla passikuvattavana ja tietoisuus siitä että parempaa kuvaa ei tulla saamaan yrityksistä huolimatta.

Vierailija
316/1428 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Passikuvassa näytän ikäistäni vanhemmalta, elämään kyllästyneeltä alkoholisoituneelta hienostorouvalta, jolla hirveät silmäpussit. Olin järkyttynyt, tältäkö näytän oikeasti. Tämä ketju on lohdullinen, ilmeisesti kukaan muukaan ei näytä omalta itseltään passikuvassa. En ole mitään edellä mainituista asioista. Alkoholia en käytä koskaan.

Vierailija
317/1428 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Läski gootti ajovaloissa" lienee paras määritelmä: Naama on talvenkalpea, mielestäni hillityt mustat silmänrajaukset pomppaa  räikeästi esille, silmät kuin teevadit katse jähmettyneenä yhteen pisteeseen ja  pieni kaksoisleukani on monistunut neljäksi!

Vierailija
318/1428 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmäni piilokarsastavat joten keskityin pitämään ne suorassa ja lopputuloksena oli semmoinen ilme kuin näkisin Freddy Kruegerin kuvaajan takana, näytän todella  järkyttyneeltä!  Ja se toinen silmä karkasi kuitenkin.. Kruununa kaulassani oleva ihottuma, joka muistuttaa ihan fritsua sekä hiukset jotka näyttävät siltä, kuin en olisi pessyt niitä viikkoon (todellisuudessa olin saunonut edellisiltana). 

Vierailija
319/1428 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti aikanaan lähettää ennalta passikuvat Viipurin ja Terijoen ryhmäviisumia tms. varten. Kohta matkanjärjestäjä (broidini) pyysi A3-kokoista kuvaa raameissa...

.

-Kysyin, mihin ihmeseen? -vastasi, että kuvan voisi kiinnittää kuvan auton nokalle ja sillä varmistettaisiin, ettei gangsterit häiritse reissua, kun kerran itse kummisetä on kyydissä...

.

-Kyseessä oli rautatieaseman automaattikuva ja omakin pokeri petti täydellisesti, kun kone ne kriminaali-kuvat ulos tuuppasi...D!!

Vierailija
320/1428 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

näytän 50v. isältäni. Olen 40v. nainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi