Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi aina kun näkee kivannäköisen muijan niin paljastuu että sillä on kersa ja joku exä?

Vierailija
09.04.2020 |

Miksi, oi miksi? :(

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska jos nainen haluaa lapsen, nainen hankkii lapsen. Ei se sen kummempaa ole.

Toivottavasti saadaan keinokohtu pian ja tuo tulee mahdolliseksi sinkkumiehillekin.

Ei sekään mitään halpaa lystiä ole. On ennakoitu vuokran olevan siellä alk. 10 000e. Miten luulet varat riittävän tuohon? Huomaa tuokin oli vasta _arvio_

Kyllä mä tuon verran voin maksaa. Halvemmaksi tulee kuin aito.

Vierailija
22/32 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen kohta viiskymppinen. Kahden eri miehen kanssa lapset. Muita miehiä mulla ei ole ollutkaan. Ekan eron jälkeen joutui hätistelemään miehiä ympäriltä . Kaikenikäisiä. Olin kolmikyppinen. Ketään ei haitannut lapset. Olen nykyään siis naimisissa myös ja lapset tämän miehen kanssa alkavat olla kohta aikuisia. Jatkuvasti saa silti hätistellä miehiä ympäriltä kun yksin jonnekin menee. Ei auta vaikka kuinka sanoo olevansa naimisissa ja neljän lapsen äiti ja kohta viiskymppinen! Täytyy varmaan lihottaa ja leikata hiukset lyhyiksi ja alkaa käyttämään tunikaa ja legginssejä sandaalien kanssa!!!!

Miten nyt pukeudut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska jos nainen haluaa lapsen, nainen hankkii lapsen. Ei se sen kummempaa ole.

Toivottavasti saadaan keinokohtu pian ja tuo tulee mahdolliseksi sinkkumiehillekin.

Ei sekään mitään halpaa lystiä ole. On ennakoitu vuokran olevan siellä alk. 10 000e. Miten luulet varat riittävän tuohon? Huomaa tuokin oli vasta _arvio_

Kyllä mä tuon verran voin maksaa. Halvemmaksi tulee kuin aito.

Aattelitko että tuolla ruokit, vaatetat ja kasvatat lapsen kaksikymppiseksi?

Vierailija
24/32 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai pahempaa, useita lapsia joilla eri isät. Älä sekaannu tuommosiin. 30+ sinkkuja lapsettomiakin on, mutta ne on yhtä ongelmaisia kuin sinkut lapsettomat 30+ miehet. Terv lapseton sinkku 30+ mie, joten tiedän mistä puhun.

Niinkö, minusta 30+ lapsettomat ovat monesti ikuisia kakaroita. On jäänyt se oma persoona löytämättä.

Itselleni olisi kyllä ottajia, lapsesta huolimatta.

Millä tavalla ikuisia kakaroita? Koska eivät ole kelvanneet kellekään? Ehkä naamaraja, ehkä ei vain ole osunut oikeaa kohdalle, ehkä itsenäisiä oman tiensä kulkijoita joilla elämän prioriteetti ei ole lisääntyminen, ehkä joku muu syy. Mikä olet tuomitsemaan?

Kerroin kokemuksesta. Eräät heittäytyvät ilkeiksi kun eivät saa mitä haluavat. Kuten ap?

Pätee varmaan kaikkeen muuhunkin elämässä..

Vierailija
25/32 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ne "parhaimmannäköiset" elävät nuoruuttaan vielä 40-vuotiaina ja siksi meikkaavat ja pukeutuvat "nuorekkaasti". Tosiasiassa näkee jo kaukaa, että kyseessä on tällainen ikiteini.

Vierailija
26/32 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ainakin siinä on joku takuu ettei levähdä heti kun lapsen pullauttaa, jos nainen kerta on äitinäkin vielä hyvännäköinen ja kiinnittää huomion.

Vierailija
27/32 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytätkö sinä mieheltä, jolla ei ulkonäön perusteella voi olla eksiä?

Vierailija
28/32 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ymmärrän vielä jollain tasolla sen että lapsi/lapset haittaa. Mutta mikä siinä exässä häiritsee? Suurimmalla osalla ihmisistä kuitenkin on exiä. Se että ex pyörii kuvioissa lapsen takia, mutta ei muuten, kertoo kyllä suoraan sen että se suhde exään on täysin kuopattu eikä se ainakaan uhka ole. 

t. "muija" jolla on kersa ja exä

Vierailija
29/32 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska ne "parhaimmannäköiset" elävät nuoruuttaan vielä 40-vuotiaina ja siksi meikkaavat ja pukeutuvat "nuorekkaasti". Tosiasiassa näkee jo kaukaa, että kyseessä on tällainen ikiteini.

Ei minun ainakaan tarvitse tehdä mitään näistä.

Näytän raikkaalta ihan ilmankin, enkä myöskään käytä alkoholia...

Kyllä ne on ne ilkeät, muita heti leimaavat ihmiset jotka ovat henkisesti epätasapainoisia ja lapsellisia.

Ulkonäkö tai lapsi ei kerro ihmisestä yhtään mitään, käytös muita kohtaan kertoo. Ja vastuuta ei tietenkään osata ottaa.

Vierailija
30/32 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ne hyvännäköiset +35 vuotiaat neitsyet on aika harvinaisia. Pitää tyytyä siihen, mitä on tarjolla. Tai olla ilman.

Vierailija
31/32 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kiinnosta alkaa toisen siittämien lapsien isäpuoleksi ja elättäjäksi.

Kerran voi kaataa ja sitte

NEXT!

Vierailija
32/32 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä kiinnosta alkaa toisen siittämien lapsien isäpuoleksi ja elättäjäksi.

Kerran voi kaataa ja sitte

NEXT!

Sinähän se naisia kunnioitatkin niin että suorastaan sääli, jos ei sinua omaksi saa :/

Ei tarvitse haluta yhtään ketään, mutta kaikenlainen kusettaminen on kyllä suurin turn off kenessä tahansa ihmisessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän