Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku toinen elänyt suhteessa ns. "kulissielämää"? Millaista se oli? Omia pohdintoja.

Vierailija
09.04.2020 |

En tiedä olenko suhteessa joka on oikeastaan kulissia suurimmaksi osaksi.
Koskaan en ole tarkoituksella hakeutunut suhteeseen, jossa raha ja valta määrää.
Olen ollut aika boheemi, elänyt elämääni itsenäisesti töitä tehden ja välittämättä siitä olenko sinkku vaiko en, onko taloudellinen tilanteeni erinomainen saatika onko kaikki ympärilläni yhtä ylellisyyttä ja hienoa uusine elektroniikkatavaroiden haalimana.
Olen tykännyt elää vaatimattomasti mutta silti kehittäen itseäni eri muodoissa.

No..
Itse rakastuin oikeasti ja tämä kaikki on ihan kiva lisä mutta ei välttämätöntä.
Hienoa ja isoa kaikki, uusi talo ja pyrkimyksiä tulevaisuudessa taloudellisella puolella.
Yrittäjämies ja minä kaunis nainen, kotia ja ruokapuolta hoitava.
Tosin töissä olisin tietenkin jos tämä korona ei olisi sekoittanut mutta etsin töitä aktiivisesti.

Pitäisi olla myöskin kohta fitnestä, uusia moottoripyöriä ja autoa. Kaikkea mies on miettinyt ja opastaa kaikenmaailman ruokavalioiden ohella ja salitreeneissä.

Hienohan minä naisena olen kun vilpittömästi tahdon olla se, joka hoitaa kotia (myös omien töiden lisäksi) ja kaikki ympärillä on juuri sitä mistä moni kai tuntisi saavansa itselleen lisäarvoa.

Itse taas mietin, että haluaisin keskittyä hyvään tasaiseen arkeen, hyvinvointiin ja henkisten rikkauksien haalimiseen.
Jonkun osan olen itsestäni kadottanut tämän kaiken pinnallisuuden keskellä.

Tuntuu, etten riitä millään päin, aina pitäisi kai olla parempi.
Tosin tahdon kyllä kehittää itseäni ja tahdon urheilla ja kehittää lihaskuntoa. Ei siinä mitään mutta tuntuu, että tätä lähdetään katsomaan lähinnä pinnallisten syiden vuoksi.

En osaa suhtautua tähän kaikkeen koska tiedän mikä on tärkeämpää kuin ulkoinen hohto ja sen myötä kasvava stressi, uniongelmat ja täydellisyyteen tavoittelu.
Elän kuin todellista instaelämää :D

Kun vain tahtoisin tuon miehen henkisesti vierelleni ja vahvaa suhdetta syvällisemmässä merkityksessä enemmän kuin mitään.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittailin tuollaista miestä, mutta jätin ennen kuin suhde syveni. Tajusin että mies hakee vain kaunista kodinhengetärtä ja vaimoa. Olisin henkisesti typistynyt ja kuollut tuossa elämässä. Alkuun kyllä jo vähän ehdin hullaantua, mutta onneksi järki voitti.

Vierailija
2/11 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinnallisuus on juuri sitä että tehdään asioita vääristä syistä.🙁

Sitten katsotaan että kaikkea on, mutta moni asia kalvaa jos motiivit on väärät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt joku tulee sanomaan että: "naisille ei riitä mikään." :D

Mutta ei siitä ole kysymys...

Kunhan mietin tässä mihin sitä on ajauduttu ja pystynkö säilyttämään todellisen itseni kaiken tämän muun keskellä.

Ap

Vierailija
4/11 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja nyt joku tulee sanomaan että: "naisille ei riitä mikään." :D

Mutta ei siitä ole kysymys...

Kunhan mietin tässä mihin sitä on ajauduttu ja pystynkö säilyttämään todellisen itseni kaiken tämän muun keskellä.

Ap

Pystyt kyllä, ellei mies jyrää sinua, ja sinulla on aikaa olla myös yksin.

Vierailija
5/11 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole onneksi kokemusta :D

Vierailija
6/11 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko onnellinen? Jotkut ihmiset osaa elää vain suorittamalla ja kuulostaa että miehesi kuuluu tähän satsiin. Ei siinä mitään vikaa ole, sellaset tyypit todellakin ajaa asioita eteenpäin. 

SE on se parisuhteen balanssi, ehkä hän tuo tota suorittamista ja sinä voit sitten tuoda toisenlaisia arvoja. Yhdessä te olette parempi kuin yksin.

Vierailija
7/11 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on toisenlainen kulissi. Tuttavapiiri luulee, että meillä on parisuhde. Oikeasti kyseessä on 95% puhdas seksisuhde, vaikka joskus yhdessä käydään jossakin. Ärsyttää, kun jotkut kyselee yhteenmuuttoaikeista.

Vierailija
8/11 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti et ehkä koskaan tule saamaan tuota miestä ”henkisesti vierellesi” Jos arvomaailmanne eivät kohtaa, niin ongelmia tulee. Tiedän kokemuksesta, olen ollut tuollaisen miehen kanssa ja hän nujersi minut henkisesti täysin. En juuri osannut syödä tai hengittääkään hänen ”hienomman” arvomaailmansa mukaisesti.

Vierailija
9/11 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko onnellinen? Jotkut ihmiset osaa elää vain suorittamalla ja kuulostaa että miehesi kuuluu tähän satsiin. Ei siinä mitään vikaa ole, sellaset tyypit todellakin ajaa asioita eteenpäin. 

SE on se parisuhteen balanssi, ehkä hän tuo tota suorittamista ja sinä voit sitten tuoda toisenlaisia arvoja. Yhdessä te olette parempi kuin yksin.

Hmm...

Sait minut ajattelemaan asiaa myös eri näkökulmasta vaikka olen itsekin miettinyt erilaisuuttamme tietysti eri asioissa.

Ehkä tämä on jo osaltaan rikkautta kun olemme tällä tavoin toisenlaisia.

Minä olen lämminhenkinen(myöskin suorittaja eri tavalla) ja hyvinkin vastuuntuntoinen ylipäätänsä ja omaksun mielestäni tunneälyä sekä näen asiat ehkä pintaa syvemmältä.

Mies taas 'vain" tekee töitä, hoitaa eri asioita organisoiden tarkasti ja huvittelee omaksi palkakseen kun ja jos raha virtaa.

On onnellinen menestyksestään ja haluaa näyttää sen.

Eihän siinä tietysti vikaa ole.

Kuitenkaan ei aina ymmärrä ns heikomassa asemassa olevia ja joudun oikaisemaan, ettei kukaan meistä tiedä mihin tilanteeseen tässä elämässä joudutaan. Ei edes hänellä ole koskaan sellaista varmuutta, että eläisi näin vaikka niin luulee jos töitä tekee tarpeeksi.

Kyllä, totta että yrittää kannattaa asioita kun asioita mutta toisaalta taas ei aina siltikään onnistu jos lähdetään miettimään asioita monien mutkien kautta :D

En ole pessimisti mutta tiedän, että elämässä on niin paljon...

Mukautumista ja samaistumista mielestäni tarvitaan niin voi pysyä aina kuitenkin vahvana siinä hetkessä mikälie onkaan. Henkisiä voimavaroja ja tietämystä ei mielestäni kannata väheksyä.

Ap

Vierailija
10/11 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni tarvitset ehdottomasti juuri sitä henkistä kehittymistä jos mielestäsi vain (töiden ohella myös) kodinhengettärenä toimiva nainen on "hieno". Älä anna tuollaisille ulkoa tuleville stereotypioille ja vaatimuksille valtaa, ellet sitten satu oikeasti nauttimaan sellaisista asioista.

Sitten joku kommentoija kirjoitti, että lähti vastaavasta suhteesta pinnallisuuden ja kulissimaisuuden vuoksi ennen kuin se syveni. Miten tuollainen suhde voi edes syventyä? Eikö ongelma ole juuri se, että suhteen syventyminen on mahdottomuus, koska toinen ei vain ehkä ole sen kaltainen ihminen? Vai tarkoitetaanko tässä suhteen perinteistä vakavoitumista eli naimisiinmenoa, lapsia ja niin edelleen?

Vierailija
11/11 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

^