Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihastumisen dynamiikka

Vierailija
09.04.2020 |

Hei. Onko kenellekään käynyt niin, että joku on sinuun ensin ihastunut ja tosi herttainen ja kiva ja sitten vastakaikua saatuaan muuttuu ihan kauhean itsekkääksi? Tässä on varmaan jokin ymmärrettävä selitys tälle käyttäytymiselle, mutta mikä se selitys siis on?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/7 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku AIKUINEN ihastuu tuolla tavalla että on herttainen ja kiva niin hän on aivan selvästi sairaalloisen epävakaa ihminen joten hankaluuksiahan siitä suhteesta vain seuraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla itsekkääksi?

Vierailija
4/7 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet naiset käyttäyvät noin, jos ei anna tarpeeksi. Sen jäkeen tulee vielä vaihe, jossa hyväksytään se, ettei suhde ole muuta kuin sek-siä.

Haluaa suhteen -> mies on kusi-pää -> "en mä koskaan halunnutkaan muuta kuin sek-siä".

Vierailija
5/7 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla itsekkääksi?

Ei ole yhtä avulias kuin ennen. Aiemmin siis meidän dynamiikka oli se, että molemmat tarjoaa apua ja toisen huomioimista. Nyt alkaa mennä siihen suuntaan, että hän vain vaatii itselleen lisää huomiota eikä auta takaisin.

Vierailija
6/7 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muhun oli tää tyttö ihastunut lukiossa mutta silti inhosi mua.

Vierailija
7/7 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole tuosta kokemusta, mutta omalla kohdalla on aina niin, että kun annan selkeää vastakaikua niin miehellä fiilis lopahtaa.