Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on niin kova nälkä että oksettaa

09.04.2020 |

En ole syönyt oikeaa ruokaa 4-5 päivään. Ahdistaa. Ahdistaa ruoka ja kaikki. Oon laihtunut 10kg eikä kukaan ole sanonut mitään. Kai oon vaan niin saatanan lihava ettei 10kg näy missään.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä pidä itseäs nälässä! Ei se oo tarkoitus. Ei terveellistä, eikä pidemmän päälle edes hyödyllistä. Hidas laihtuminen on oikea ja pysyvä tapa. Mieti miten ennen söit, ja kun siitä vähennät/ vaihdat parempiin vaihtoehtoihin ja liikut edes vähän enemmän kuin silloin kun vaan söit ja lihoit, niin kyllä se paino putoaa. Kun et vedä kaikkea äärimmäisyyksiin jatksat paremmin jatkaa laihduttamista. Eihän kyse kuitenkaan ole mistään väliaikaisesta projektista, joten ei kannata kiirehtiä. Et voi koskaan palata aiempiin tapoihin, tai muuten koko laihdutus on ollut turhaa. Helpointa on kun jätät herkut pois, tai syöt niitä vain harvoin ja suunnitellusti. Enemmän kasviksia, ja vesi juomaksi. Kaikki vaaleat leivät, pastat, riisit vaihdat täysjyvään. Sokeri/rasva ei ole hyvä yhdistelmä. Hyviä rasvoja kuitenkin tarvitset edelleen joten älä tee sitä virhettä että jätät kaiken rasvan pois. Ja joo, 10kg on huikea suoritus, saat olla siitä ylpeä! Mutta ei se tosiaan välttämättä kovin paljoa muille vielä näy, varsinkaan jos muut eivät tiedä laihduttamisesta eivätkä siis katso ”sillä silmällä”. Itse olen pudottanut 20kg reilun vuoden aikana. Kun tahti on näin hidas, ei tosiaan kovin paljon ole tullut kommentteja laihtumisesta. Muiden silmä tottuu eikä ero ole niin silmiinpistävä kuin jos sama olisi tapahtunut nopeassa tahdissa. Mutta ei se mua haittaa! Pääasia on että voin ja jaksan paremmin. Tarkoituksena on laihduttaa vielä 10-15kg. Hitaasti. Ei haittaa vaikka tuohon menisi pari vuottakin. Aijon kuitenkin sitten pysyvästi jäädä siihen painoon ja liikunnan olen jo omaksunut osaksi normaalia arkea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan