Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Herättääkö hieno rannekello miehellä naisen kiinnostuksen?

Vierailija
09.04.2020 |

Ainakin huutokauppakeisari on kertonut olevansa kelloharrastaja. Olen nähnyt Akin ranteessa monia suht arvokkaitakin kelloja.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni ei ollut rannekelloa ollenkaan ennenkuin ostin hänelle sellaisen syntymäpäivälahjaksi. Että sen verran kiinnostava kapine.

Vierailija
22/27 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan vaan yhden Patek Philippen kellon, mutta se maksaakin yli 200 000 euroa. Kyllä varmaan kulmiani nostelisin ja katselisin vähän pitempään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut kerta kun olen huomannut miehen ranteessa olevan kellon oli kun huomasin että veljelläni oli just sellainen kello jota olen itselleni etsinyt (vanha nahkaremminen, ei todellakaan mikään kallis statussymboli).

Vierailija
24/27 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies jonka kellot eivät ole aina vedossa, ei ole mies eikä mikään.

Vierailija
25/27 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kelloja käytä nykyään muut kuin pappaikäiset plus mahdollisesti jotkut tyyliin 7-vuotiaat jotka opettelevat kelloa.

Vierailija
26/27 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta onko 20€ vai 200€ kello. En edes erottaisi luultavasti, varmaan jos kehuisi että kuinka kallis kello on, tosin sitten ei kiinnostaisi koko mies enää.

Vierailija
27/27 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan kelloja, joten yritän aina nähdä millainen kello miehellä tai naisella on. Kyllä ihmisen pisteet minun silmissä nousee jos ranteessa on vaikka vintage automaatti Omega tai Grand Seiko jonkin Michael Korsin sijasta. Tunnistaisin kyllä jonkin luxus kellon myös, mutta ei ole tullut vastaan.

Itsellä ei ole varaa Cartier kelloon, mutta mitään guessiä ei mun ranteessa tule näkymään, kun jo samalla hinnalla saa laadukkaampaakin. Nyt käytössä Bering.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi