Jaksaisitko nauraa, ei kun edes kuunnella räjähtämättä, kuinka mies on eilisestä asti hehkuttanut että tänään on PIIRASTORSTAI
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle mies toivottaa koko ajan "munarikasta pääsiäistä". YÖÖÖÖÖK!
Mun käy ihan aidosti sääliksi sekä miehiä jotka joutuu elämään tuollasessa parisuhteessa että sinua, jolla ei ole kaikki hyvin. Sun pitäs hoitaa ittes kuntoo, ei ole tervettä olla naama norsunvitulla kaiken aikaa.
Ai, että jos ei jaksa jotain 100 vuotta vanhaa kulunutta paskaa kuunnella enää 101. kerran, niin on sairas päästään? Minusta se jankkaaja on sairas.
eri
Kyllä, ei ole kaikki hyvin sullakaan kun noin täynnä olet vihaa. Meillä ryhdyttäisiin kisaamaan kumpi keksii typerämmän jutun ja todennäköisesti päädyttäisiin naimaan jos toinen kerta yllätysmunaa on vailla.
Piereskelette varmaan toistenne naamoillekin! Mielettömän hassua!
Juu, ei kiinnosta tuommoiset tyypit yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama. Meillä osataan käyttäytyä.
= huumori kielletty, paitsi kun vaimo katsoo Putousta.
Kuka sitä paskaa katsoo?
Juuri nämä AV-mammat jotka vihaavat miehiä(än) ja kieltävät kaiken huumorin - paitsi Putouksen, jonka aikana saavat mahakippuroita.
On olemassa älykästäkin huumoria. Alapääjutut, kakka- ja pieruhuumori sekä Putous ei innosta. Jos se on miesvihaa, niin olkoon sitten.
Nauroin tätä aloitusta kyllä. Voin kuvitella miehen ilmeen kun hän sadannen kerran kertoo tuon hulvattoman läpändeeruksen.
Oikeasti varmaan aika raskasta.
Munarikasta pääsiäistä nyt vaan on aivan loputtoman kulunut vitsi. No hyvä, jos olette löytäneet sopivan parin. Itse en ihan noin aivokuollut ole työpäivän päätteeksikään. Onkohan sulla vähän liian vaativa se työ?