Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Menee hermo kauppakassipalveluun!

Vierailija
09.04.2020 |

Oon koettanut tilata sitä kassia, mutta aina on ajat täynnä. Sitten valvoin yöllä ja odotin että uudet toimitusajat tulis esiin, sain napattua sieltä ajan ja menin kassalle, niin se ei päästänyt eteenpäin, koska kuulemma liian pitkä aika toimitukseen! Aamulla sitten heräsin tosi aikasin, niin kaikki ajat oli menneet.
Chatti ei toimi, mikään ei toimi. Haluaisin tietää koska tuolta saa tilattua ruokaa.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin op:n chatissa ja kysyin, että tietävätkö he, jos se kerran pankista riippuu. Mutta eivät saaneet selville.

Vierailija
42/50 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

(

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikähän on se kellonaika, jolloin toi alkaa hyväksymään ne katevaraukset? Keskiyön jälkeen nimittäin ei hyväksy, vaikka sen alustavan varauksen voikin jo tehdä.

Tämän minäkin haluaisin tietää.

Minulla on täysin sama ongelma kuin ap:lla, jota yritin ratkaista samalla tavalla. Eli odotin vuorokauden vaihtumista sunnuntaista maanantaiksi, jotta olisin saanut tehtyä tilauksen viikon päähän maanantaiaamulle. Ei onnistunut. Sitten yritin vielä maanantaiaamuna samaa, kun olisi ollut tasan 7 vuorokautta toimitusaikaan, mutta kaikki ajat olivat jo menneet. Eli mikä mahtaa olla se kellonaika kun katevarauksia aletaan hyväksyä?

Tietääkö joku täällä vastauksen?

Eri pankeilla on eri ajat. Itse pystyn tekemään tilausten heti 12 jälkeen.

Mä en oo päässyt niin pitkälle, että oisin saanut laitettua kortin numeroakaan sinne, eli ne ei tiedä mun pankkia. Se jää jumiin siihen kohtaan kaavaketta kun koetan lähteä sitä tekemään ja herjaa aikarajasta.

Sä laitat sen liian hitaasti. Kokeile laittaa vaan muutama tuote ja sit loput lisäät myöhemmin.

Mulla on tallennettu lista valmiina jonka sitten syötän, mutta se ei kelpaa, vaan valittaa että liian pitkä aika, siihen kuljetukseen saa olla vain seitsemän päivää. Koetin myös kirjautua ulos ja sisään muutamaan kertaan ilman mitään muutosta tohon. Jostain syystä muut pääsee sitten ilmeisesti eteenpäin?

En mä ainakaan pääse. Mulla on täysin sama ongelma kuin AP:lla ja nköjän monilla muillakin täällä. Viime yönä 12-01 maissa kokeilin tehdä tilaustani, aikoja oli, mutta maksua ei voinut suorittaa ja aamulla kun katsoin, niin kaikki olikin jo täynnä. Menee kanssa niin hermot! Eikö kukaan tosiaan tiedä, milloin katevarauksen teko onnistuu? Jotkuthan siinä selvästi on onnistunut, kun ajat on taas täynnä...

Oisko tässä vähän niin, että ne jotka tietää ei halua kertoa, ettei siellä oo sitten enempi tunkua. Ei kai se auta kuin laittaa kelloa soimaan eri aikoihin ja nousta koettamaan tuurilla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun maa on täynnä työttömiä, todella ihmeellistä että toimivaa systeemiä ei löydy!

Taitaa mennä ruoka muutenkin kaupaksi, et ei sitäpalvelua välitetä kehittää. Niin ja hinnat tietenkin pilvissä!! Kiitos vaan kauppiaat.Huoh mitä asiakaspalvelua.

Vierailija
44/50 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

(

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikähän on se kellonaika, jolloin toi alkaa hyväksymään ne katevaraukset? Keskiyön jälkeen nimittäin ei hyväksy, vaikka sen alustavan varauksen voikin jo tehdä.

Minulla on täysin sama ongelma kuin ap:lla, jota yritin ratkaista samalla tavalla. Eli odotin vuorokauden vaihtumista sunnuntaista maanantaiksi, jotta olisin saanut tehtyä tilauksen viikon päähän maanantaiaamulle. Ei onnistunut. Sitten yritin vielä maanantaiaamuna samaa, kun olisi ollut tasan 7 vuorokautta toimitusaikaan, mutta kaikki ajat olivat jo menneet. Eli mikä mahtaa olla se kellonaika kun katevarauksia aletaan hyväksyä?

Mä en oo päässyt niin pitkälle, että oisin saanut laitettua kortin numeroakaan sinne, eli ne ei tiedä mun pankkia. Se jää jumiin siihen kohtaan kaavaketta kun koetan lähteä sitä tekemään ja herjaa aikarajasta.

Sä laitat sen liian hitaasti. Kokeile laittaa vaan muutama tuote ja sit loput lisäät myöhemmin.

Mulla on tallennettu lista valmiina jonka sitten syötän, mutta se ei kelpaa, vaan valittaa että liian pitkä aika, siihen kuljetukseen saa olla vain seitsemän päivää. Koetin myös kirjautua ulos ja sisään muutamaan kertaan ilman mitään muutosta tohon. Jostain syystä muut pääsee sitten ilmeisesti eteenpäin?

En mä ainakaan pääse. Mulla on täysin sama ongelma kuin AP:lla ja nköjän monilla muillakin täällä. Viime yönä 12-01 maissa kokeilin tehdä tilaustani, aikoja oli, mutta maksua ei voinut suorittaa ja aamulla kun katsoin, niin kaikki olikin jo täynnä. Menee kanssa niin hermot! Eikö kukaan tosiaan tiedä, milloin katevarauksen teko onnistuu? Jotkuthan siinä selvästi on onnistunut, kun ajat on taas täynnä...

Oisko tässä vähän niin, että ne jotka tietää ei halua kertoa, ettei siellä oo sitten enempi tunkua. Ei kai se auta kuin laittaa kelloa soimaan eri aikoihin ja nousta koettamaan tuurilla. 

Joo, tähän lopputulokseen mäkin nyt päädyin. Musta tämä on kyllä asia, joka pitäisi siellä nettisivuilla olla selvästi ilmaistu, mutta ei...

Vierailija
45/50 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun maa on täynnä työttömiä, todella ihmeellistä että toimivaa systeemiä ei löydy!

Taitaa mennä ruoka muutenkin kaupaksi, et ei sitäpalvelua välitetä kehittää. Niin ja hinnat tietenkin pilvissä!! Kiitos vaan kauppiaat.Huoh mitä asiakaspalvelua.

On sitä palvelua lisätty, mutta keräilijöillä pitää olla se keräilykärry ja laitteet mistä katsoa mitä keräävät. Sitten ne kassit pitää laittaa kylmäsäilytykseen ja kaupoilla ei ole pohjattomasti tiloja. En tiedä miten helposti saisi kylmäkontteja, tai toimisiko ne tuossa? Kuljettajille pitäisi olla ainakin styrox-laatikoita ettei kylmäketju katkea jne. Kaikki se maksaa, enkä usko että niitä ihan noin vain löytyy hyllystä niin paljon kuin halutaan. Sitten tietysti kauppiaat pohtii myös mitä ne tekee sillä kaikella välineistöllä kun korona on ohi. Niiden säilytys maksaa ja pitäisi niistä saada niihin sijoitettu rahakin pois. 

Parastahan olisi jos vaan kaikki noudattaisi niitä ohjeita, jotta se kaupassa käynti olisi niin turvallista kuin se nyt näissä oloissa on mahdollista. Sen kanssa pystyisin elämään ja sitten olisi vaan huonoa tuuria jos sairastuu. Mutta kun ei. Nyt siellä on aivan liikaa näitä laumana lähenteleviä ja estoitta köhiviä ja pärskiviä asiakkaita hakemassa milloin mitäkin sipsipussia kun on niin kiva lähteä koko perheen voimin markettiin ihan joka päivä. Riskeeraavat sitten meidät muutkin siinä samalla.

Vierailija
46/50 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Puolen yön jälkeen tuli uudet ajat, mutta tilausta ei saanut maksettua, kun menee yli 7 päivän päähän.

Aamupäivällä katoin uudestaan, ja suurin osa ajoista oli mennyt. Eli joku aamuyön tai aamun aika se on, jonka jälkeen onnistui tilata! Tietäis vaan, että mikä, niin ei tarvi koko yötä odottaa.

Vierailija
47/50 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alepan Kauppakassi-palvelu on ihan älyttömässä tilassa tällä hetkellä. Nettisivu toimii niin hitaasti, että tilauksen tekemiseen menee tunti, kun kaikki tapahtuu järjettömällä viiveellä. K-Kauppojen palvelu toimii paljon nopeammin. Harmi vaan että  K-kauppojen kuljetushinta on ihan älytön, plussakortillakin 9,90! 

Mä olen kyllä aikoja löytänyt, tosin jossain vaiheessa piti ottaa parinkin viikon päähän (Alepassa näin voi tehdä, muuttaa vain maksutavan kun tilaukseen alle viikko aikaa). 

Ja kyllä, olen riskiryhmää, siksi tilaan. 

Vierailija
48/50 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tästä voi olla mitenkään kyse, koska palvelu ei edes päästä siihen vaiheeseen, jossa asiakkaan käyttämä pankki kävisi ilmi. Ajan valitsemisesta ei pääse yksinkertaisesti etenemään mihinkään, koska sivusto herjaa, että katevarauksen voi tehdä enintään 7 vuorokauden päähän. Looginen ajatushan tästä on se, että katevarauksen teko onnistuu sitten aikaisintaan tasan sen 7 vuorokautta aiemmin. Eli jos yritän varata noudon ensi torstaille klo 13-14, niin voisin tehdä tilaukseni tänään klo 13, mutta näin se ei nyt kuitenkaan ole.

Vierailija
49/50 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi meillä onkauppa vieressä ja halvempi. Aika sähläystä.

Vierailija
50/50 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi meillä onkauppa vieressä ja halvempi. Aika sähläystä.

Mulla ois kauppa lähellä enkä enää uskalla käydä siellä. Ihan kauhee meno, enemmän säpinää kuin arkena. Ihan sama moneltako sinne menee (en mee riskiryhmäaikaan kun en kuulu siihen) ja on tupa täynnä köhijää ja tönijää.