Menee hermo kauppakassipalveluun!
Oon koettanut tilata sitä kassia, mutta aina on ajat täynnä. Sitten valvoin yöllä ja odotin että uudet toimitusajat tulis esiin, sain napattua sieltä ajan ja menin kassalle, niin se ei päästänyt eteenpäin, koska kuulemma liian pitkä aika toimitukseen! Aamulla sitten heräsin tosi aikasin, niin kaikki ajat oli menneet.
Chatti ei toimi, mikään ei toimi. Haluaisin tietää koska tuolta saa tilattua ruokaa.
Kommentit (50)
Minua taas harmittaa se, että hyväksi kokemani pikkukauppa ei toimita kotiin kuin sellaisella taksilla, jonka kuljettaja ei millään pysty olemaan kauempana. Hätistää kauemmaksi, mutta se vaivoin menee ihan pari askelta. Ja netin etukäteismaksu ei siellä toimi.
Vierailija kirjoitti:
No ei se niiden kauppojen tai siellä olevien työntekijöiden vika ole. Nyt on kauhea ruuhka ja keräilijöillä kädet täynnä hommia. Ei voi mitään.
Ei oo kukaan kauppojen keräilijöitä syytellyt, kunhan ihmetyttää kun toimituksen varaamisesta on tehty salatiedettä eikä kerrota mihin aikaan aamuyöstä pitää olla kärppänä tilaamassa. Tää ois varmasti aika helppo kertoa ihan siinä tilaussivulla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä kiinnostaa muakin. Olen jo haarukoinut, että se kellonlyömä ei ole 1.00 eikä 0.00 eikä 5.00 eikä 6.00.
Onko siis klo 5 jo liian myöhäistä?
t. 13
On. Ajat olivat kaikki menneet.
Ok. Oletan, että kyse on kuitenkin tasatunnista, joten jos klo 1 on liian varhaista ja klo 5 liian myöhäistä, jäljelle jää enää kolme vaihtoehtoa, klo 2, 3 ja 4. Aion kokeilla yhtä noista seuraavan kerran kun jaksan valvoa riittävästi. Palaan sitten tänne kertomaan havainnot.
t. 13
Täällä jotkut taksiyrittäjät tarjoavat ruokakassien kotiinkuljetuspalvelua.
Kyselkäähän oman seutunne takseilta, onko halukkuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikähän on se kellonaika, jolloin toi alkaa hyväksymään ne katevaraukset? Keskiyön jälkeen nimittäin ei hyväksy, vaikka sen alustavan varauksen voikin jo tehdä.
Tämän minäkin haluaisin tietää.
Minulla on täysin sama ongelma kuin ap:lla, jota yritin ratkaista samalla tavalla. Eli odotin vuorokauden vaihtumista sunnuntaista maanantaiksi, jotta olisin saanut tehtyä tilauksen viikon päähän maanantaiaamulle. Ei onnistunut. Sitten yritin vielä maanantaiaamuna samaa, kun olisi ollut tasan 7 vuorokautta toimitusaikaan, mutta kaikki ajat olivat jo menneet. Eli mikä mahtaa olla se kellonaika kun katevarauksia aletaan hyväksyä?
Tietääkö joku täällä vastauksen?
Eri pankeilla on eri ajat. Itse pystyn tekemään tilausten heti 12 jälkeen.
Mä en oo päässyt niin pitkälle, että oisin saanut laitettua kortin numeroakaan sinne, eli ne ei tiedä mun pankkia. Se jää jumiin siihen kohtaan kaavaketta kun koetan lähteä sitä tekemään ja herjaa aikarajasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikähän on se kellonaika, jolloin toi alkaa hyväksymään ne katevaraukset? Keskiyön jälkeen nimittäin ei hyväksy, vaikka sen alustavan varauksen voikin jo tehdä.
Minulla on täysin sama ongelma kuin ap:lla, jota yritin ratkaista samalla tavalla. Eli odotin vuorokauden vaihtumista sunnuntaista maanantaiksi, jotta olisin saanut tehtyä tilauksen viikon päähän maanantaiaamulle. Ei onnistunut. Sitten yritin vielä maanantaiaamuna samaa, kun olisi ollut tasan 7 vuorokautta toimitusaikaan, mutta kaikki ajat olivat jo menneet. Eli mikä mahtaa olla se kellonaika kun katevarauksia aletaan hyväksyä?
Ahaa, tämä selittää asian! Mikä pankki sinulla siis on?
Sama täällä. Haluaisin vain tietää, että moneltako, ihan haukkumatta ketään.
Oletteko te riskiryhmäläisiä? Vai miksi tilaatte kauppakassista?
Se voi olla myös sattumanvarasta kuinka noits saa. Ei siinä välttämättä ole mitään logiikkaa.
En pelkää kaupassa käyntiä. Oltiin 7.00 Prismassa ja ulkona kaupasta 7.35.
200 euron ostokset.
Vierailija kirjoitti:
Mä tilaan koska koetin käydä kaupassa itse, mutta muut ei noudata näitä ohjeistuksia yskimisistä, tai etäisyyksistä, tai siitä kuinka monta henkeä niitä ostoksia tekee, joten oon joutunut jopa poistumaan kesken ostosten.
Jostain syystä erityisesti riskiryhmäläiset itse on kunnostautuneet tässä lähietäisyydeltä kohti köhimisessä ja koska en tahdo sairastaa yhtään mitään, saati saada elinikäistä keuhkovauriota, päätin tilata kassin kotiin. Mikäli riskiryhmäläiset haluaa pyöriä kaupassa mihin aikaan tahansa, vaikka omakin aika olisi ja vieläpä tahallaan tartuttavat, ei mulla oo mitään velvollisuutta olla siellä heidän maalinaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en oo päässyt niin pitkälle, että oisin saanut laitettua kortin numeroakaan sinne, eli ne ei tiedä mun pankkia. Se jää jumiin siihen kohtaan kaavaketta kun koetan lähteä sitä tekemään ja herjaa aikarajasta.
Sä laitat sen liian hitaasti. Kokeile laittaa vaan muutama tuote ja sit loput lisäät myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
En pelkää kaupassa käyntiä. Oltiin 7.00 Prismassa ja ulkona kaupasta 7.35.
200 euron ostokset.
Ei oo autoa, joten aika tiuhaan pitäis tuolla käydä. Ei mitään mahdollisuutta kantaa noin suuria ostoksia kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä laitat sen liian hitaasti. Kokeile laittaa vaan muutama tuote ja sit loput lisäät myöhemmin.
Mulla on tallennettu lista valmiina jonka sitten syötän, mutta se ei kelpaa, vaan valittaa että liian pitkä aika, siihen kuljetukseen saa olla vain seitsemän päivää. Koetin myös kirjautua ulos ja sisään muutamaan kertaan ilman mitään muutosta tohon. Jostain syystä muut pääsee sitten ilmeisesti eteenpäin?
Vierailija kirjoitti:
Olen syöpähoidoissa, eli vastustuskyky on olematon. Mies on kyllä terve ja autot löytyy yms, mutta ei haluta ottaa sitä pientäkään riskiä juuri nyt, joten tilataan. Korona leijuu ilmassa minuuttikaupalla ja leviää yskäisystä 8m, joten ne olemattomat turvavälit ja henkilömäärärajoitukset on turhia.
Prismasta kun yritin tilata niin meni tosiaan ihan tähtitieteeksi, en käsitä miten siellä voi olla jo jonnekkin kahden viikon päähän ajat täynnä jos niitä ei voi varata kuin viikon päähän? Alepasta sain sitten tilattua, siellä sanottiin jotenkin niin että voi tilata vaikka kuukauden päähän jos kauppa hyväksyy maksun toimituksen yhteydessä. Siellä luvattiin, että maksutavan voi muuttaa verkkomaksuksi myöhemmin, mutta v1tut sitä mitään muokkaamaan pystyi, virheilmoitusta puski vaan. Valitsemalla tuon maksun toimitettaessa sain kuitenkin tilattua 2 viikon päähän missä oli silloin ensimmäinen vapaa aika.
Samasta syystä kuin 32 en halua todellakaan käydä kaupassa, olen vielä viimeisilläni raskaana.
Kokeile jotain muuta alueesi kauppaa ap. Itsekään en tosta s ryhmästä saanut aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tallennettu lista valmiina jonka sitten syötän, mutta se ei kelpaa, vaan valittaa että liian pitkä aika, siihen kuljetukseen saa olla vain seitsemän päivää. Koetin myös kirjautua ulos ja sisään muutamaan kertaan ilman mitään muutosta tohon. Jostain syystä muut pääsee sitten ilmeisesti eteenpäin?
En mä ainakaan pääse. Mulla on täysin sama ongelma kuin AP:lla ja nköjän monilla muillakin täällä. Viime yönä 12-01 maissa kokeilin tehdä tilaustani, aikoja oli, mutta maksua ei voinut suorittaa ja aamulla kun katsoin, niin kaikki olikin jo täynnä. Menee kanssa niin hermot! Eikö kukaan tosiaan tiedä, milloin katevarauksen teko onnistuu? Jotkuthan siinä selvästi on onnistunut, kun ajat on taas täynnä...
Virus tarttuu myös hengitysilman kautta. Siinä hyvä syy tilata kotiin. Plus että se suojelee muita ihmisiä ja erityisesti kaupan työntekijöitä, jotka eivät voi valita menevätkö kauppaan vai eivät. Mitä vähemmän porukkaa kauppoihin vaeltaa, sitä parempi kaikille.