Menee hermo kauppakassipalveluun!
Oon koettanut tilata sitä kassia, mutta aina on ajat täynnä. Sitten valvoin yöllä ja odotin että uudet toimitusajat tulis esiin, sain napattua sieltä ajan ja menin kassalle, niin se ei päästänyt eteenpäin, koska kuulemma liian pitkä aika toimitukseen! Aamulla sitten heräsin tosi aikasin, niin kaikki ajat oli menneet.
Chatti ei toimi, mikään ei toimi. Haluaisin tietää koska tuolta saa tilattua ruokaa.
Kommentit (50)
Mulla on jonossa jo kymmenkunta varausta pitkin kevättä, että saa rauhassa hakea ruuat ilman korona-altistuksia. Nopeat elävät tässäkin hommassa.
Käyttäjä33647 kirjoitti:
Mulla on jonossa jo kymmenkunta varausta pitkin kevättä, että saa rauhassa hakea ruuat ilman korona-altistuksia. Nopeat elävät tässäkin hommassa.
No ei voi olla ainakaan s-ketjuun, koska niitä aikoja ei anneta kun seitsemän päivän päähän. Tuskin annetaan k-ryhmälläkään kuukausiksi.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä33647 kirjoitti:
No ei voi olla ainakaan s-ketjuun, koska niitä aikoja ei anneta kun seitsemän päivän päähän. Tuskin annetaan k-ryhmälläkään kuukausiksi.
Riippuu sen oman toimittavan kaupan käytännöistä. Minä käytän foodieta ja kauppakassia, ja siitä kaupasta mikä tänne toimittaa, saa kyllä varattua toimitusajan yli viikon päähän.
Cittarista tilasin just 4 viikon päähän. Laitoin kellon soittamaan aamulla aikasi et ehdin napata mulle sopivan ajankohdan. Ikävä niitä aikoja kun tilasin tänään ruuat huomiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä33647 kirjoitti:
Foodiesta ainakin pystyy, kun noutaa itse
Vierailija kirjoitti:
Asutaan Tampereella, ja odotusaika on 2 viikkoa (Citymarket, Prismassa en voinut tehdä varausta yli viikon päähän ja siihen saakka kaikki ajat olivat menneet). Varasin siis Cittarin kautta ajan 2 viikon päähän ja sitten lähikaupasta välttämättömät ruuat lähipäiviksi: lähikauppa (K) toi ruuat heti parin päivän sisällä.
Miksi et tilaa sitten kaikkea sieltä lähikaupasta jos kerran tilauksen saa parissa päivässä?
Käyttäjä33647 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä33647 kirjoitti:
Ei voi, jos noutopiste on sellainen, johon voi tilata pelkästään ennakkomaksulla. Näin on esim. meidän Prismassa.
Tämä liittyy varmaan siihen, ettei kortin katevarausta pysty pitämään voimassa kuin korkeintaan viikon. Näin ainakin epäilen.
Itse tilasin äidille alkuviikosta kotiinkuljetuksen ensi viikon perjantaille. Kaupalla on käytössä vain verkkomaksu, joten sen mukaan katevaraus onnistuu yli viikon päähän.
Käyttäjä33647 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä33647 kirjoitti:
Ei oo autoa, niin toi nouto on poissuljettu, joten kotiinkuljetusta koetan saada. On kyllä hyvä, että autolliset itse hakee kassit, jos vaan mahdollista.
Mikähän on se kellonaika, jolloin toi alkaa hyväksymään ne katevaraukset? Keskiyön jälkeen nimittäin ei hyväksy, vaikka sen alustavan varauksen voikin jo tehdä.
Tämä kiinnostaa muakin. Olen jo haarukoinut, että se kellonlyömä ei ole 1.00 eikä 0.00 eikä 5.00 eikä 6.00.
Vierailija kirjoitti:
Mikähän on se kellonaika, jolloin toi alkaa hyväksymään ne katevaraukset? Keskiyön jälkeen nimittäin ei hyväksy, vaikka sen alustavan varauksen voikin jo tehdä.
Tämän minäkin haluaisin tietää.
Minulla on täysin sama ongelma kuin ap:lla, jota yritin ratkaista samalla tavalla. Eli odotin vuorokauden vaihtumista sunnuntaista maanantaiksi, jotta olisin saanut tehtyä tilauksen viikon päähän maanantaiaamulle. Ei onnistunut. Sitten yritin vielä maanantaiaamuna samaa, kun olisi ollut tasan 7 vuorokautta toimitusaikaan, mutta kaikki ajat olivat jo menneet. Eli mikä mahtaa olla se kellonaika kun katevarauksia aletaan hyväksyä?
Tietääkö joku täällä vastauksen?
Vierailija kirjoitti:
Tämä kiinnostaa muakin. Olen jo haarukoinut, että se kellonlyömä ei ole 1.00 eikä 0.00 eikä 5.00 eikä 6.00.
Onko siis klo 5 jo liian myöhäistä?
t. 13
Vierailija kirjoitti:
Mä oon laittanut tästä kyselyä. Sanoin etten jaksais istua vuorokautta ympäri rämppäämässä sitä ostoskassia. En oo vielä saanut vastausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asutaan Tampereella, ja odotusaika on 2 viikkoa (Citymarket, Prismassa en voinut tehdä varausta yli viikon päähän ja siihen saakka kaikki ajat olivat menneet). Varasin siis Cittarin kautta ajan 2 viikon päähän ja sitten lähikaupasta välttämättömät ruuat lähipäiviksi: lähikauppa (K) toi ruuat heti parin päivän sisällä.
Miksi et tilaa sitten kaikkea sieltä lähikaupasta jos kerran tilauksen saa parissa päivässä?
Pienessä K-marketissa hinnat on pilvissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko siis klo 5 jo liian myöhäistä?
t. 13
On. Ajat olivat kaikki menneet.
No ei se niiden kauppojen tai siellä olevien työntekijöiden vika ole. Nyt on kauhea ruuhka ja keräilijöillä kädet täynnä hommia. Ei voi mitään.
Se on vähän sattumanvarasta kuinka noita saa. Monessa paikkaa tällä hetkellä menee kahden kolmen viikon päähän. Itselläni 27. pv.