Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuka hitto tykkää kettukarkeista?

Vierailija
09.04.2020 |

Aivan järkyttäviä ja edelleenkin traumat ala-asteen joulu- ja kevätpusseista. Kyllä lenti mäkeen mokomat karkit kotimatkalla. En tiedä ketään joka tykkäisi noista ja silti noita myydään.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai niitä normaaleille ole tarkoitettukkaan. Mutta onhan näitä keliaatikkoja ja mitä.

Vierailija
22/38 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jahas, taas näitä "kun minä en tykkää jostain niin en voi tajuta miten kukaan muukaan voi tykätä". Huoh.

Monokulttuuri Suomi. Joidenki haave.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kettutytön karkissa on VARMASTI karvoja.

Vierailija
24/38 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä vanhoja kettu-pusseja on vielä eikä ne mua miellytä

Sitten on ne uudet pienet kettukarkkipussit niin niissä on paljon paremmat karkit kuin edellisessä, sillä nämä karkit ei olo niin sokerisia ja ovat kiinteitä karkkeja

Vierailija
25/38 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt vastarannan kiiski keskustelussa monella tapaa, kun ilmoitan, että itse inhosin niitä vanhoja kettukarkkeja mutta nimenomaan nämä uudet on tosi hyviä :D Lapsuuteni mummolassa oli aina kulhossa niitä pihjalanmarjasta hyydytettyjä ja kulhossa saivat pysyäkin. Uudistettua versiota ostan useinkin, jos karkkia ylipäänsä nyt ostan, sulaa suuhun just mukavasti eikä tarvitse syödä makeannälkään kuin muutama.

Lisäksi se aivan uusi irtariversio on suunnilleen paras karkki kaikista tällä hetkellä. On vielä niin söpökin.

Vierailija
26/38 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne oli hyviä mutta nämä nykyiset on surullinen tapaus. Pelkkää mautonta sokeria, saman makuelämyksen saa laittamalla palasokeria palan suuhunsa.

Olin iloinen kun Fasu toi vanhan suosikin takasin, toteutus vain jäi puolitiehen :( 

Millon ne oli pois myynnistä?

Vierailija
27/38 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei enää käytetä aitoa pihlajan marjaa. Kuitenkin aika satoisa marja ja nopea kerätä. EI ne pahoja ole, mutta ei niitä voi syödä kuin yhden. Käärepaperi on ihanan nostalginen.

Vierailija
28/38 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään niistä kyllä. Yksiä lempikarkkejani, vaikka aika imeliä ovatkin.

Vierailija
29/38 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuten ihan hemmetin hyviä noi kettukarkit.

Vierailija
30/38 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä inhoan salmiakkia. Revipä siitä.

Vierailija
31/38 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä inhoan salmiakkia. Revipä siitä.

Kettukarkeissa ei ole salmiakkia, joten oot ok.

Vierailija
32/38 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä riisun ne karkit kääreistään ja laitan lautaselle kuivumaan. Saman teen muillekin marmeladeille - kuivahtaneina ne ovat parhaimmillaan!

M 45

Vierailija
33/38 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä on viipaloituna kakun päälle koristeeksi

Vierailija
34/38 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä riisun ne karkit kääreistään ja laitan lautaselle kuivumaan. Saman teen muillekin marmeladeille - kuivahtaneina ne ovat parhaimmillaan!

M 45

Mitä 🥺

Vierailija
35/38 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isälläni oli aina muutama kettukarkki taskun pohjalla lapsia varten. Lapsenikin muistelevat kaiholla ukin kettukarkkeja. Mutta ovathan ne ikävä kyllä nykyään pilalla kuten moni muukin ennen hyvä karkki.

Vierailija
36/38 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M 45

Mitä 🥺

Ihana :D

Vierailija
37/38 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M 45

Oikein! Samoin pizza on parhainta kylmänä ja banaani mahdollisimman vihreänä.

Vierailija
38/38 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkeista voisi tehdä aikuiseen makuun sopivia versioita, eli ei makeutusaineita, ei liikaa sokeria (äkkimakea), toisaalta ei liian vähänkään sokeria, luonnonmukainen hyvä maku tai joskus keinotekoinen aromi mutta ei epäterveellinen.