Kuka hitto tykkää kettukarkeista?
Aivan järkyttäviä ja edelleenkin traumat ala-asteen joulu- ja kevätpusseista. Kyllä lenti mäkeen mokomat karkit kotimatkalla. En tiedä ketään joka tykkäisi noista ja silti noita myydään.
Kommentit (38)
Minä ja koko meidän perhe, 2 aikuista ja 2 lasta. Lapset usein pyytää niitä karkkipäivänä.
Joku niistä tykkää, olleet myynnissä jo 125 vuotta.
Lapsena tykkäsin, nykyään turhan sokerisia.
Pelkältä sokeriltahan ne maistuu. En ostaisi itselle, mutta mielelläni yhden tai kaksi otan, kun tarjotaan.
Värjättyä sokeria, aito maku esanssista. 😄
Hyviä, kuten muutkin marmeladimakeiset.
Vierailija kirjoitti:
Pätee aika moneen muuhunkin karkkiin.
Nenän edessä on koko karkkihyllyn tarjonta, niin missä mielenhäiriössä päätyy ostamaan kettukarkkeja?
Jahas, taas näitä "kun minä en tykkää jostain niin en voi tajuta miten kukaan muukaan voi tykätä". Huoh.
Vierailija kirjoitti:
Aikoinaan kettukarkit nimenomaan olivat hyvin luomua: sokeria, hyytelöintiainetta ja pihlajanmarjahilloa. Ei väriä tai esanssia. Nykyään Fazer ei voi enää mainita pihlajanmarjaa pussissa, koska sitä ei ole edes nimeksi.
Vierailija kirjoitti:
Nenän edessä on koko karkkihyllyn tarjonta, niin missä mielenhäiriössä päätyy ostamaan kettukarkkeja?
En oo koskaan oppinut ymmärtämään ihmisiä, joilla ottaa koville se, että kaikki ei tykkää samoista asioista kuin he.
Ne oli hyviä mutta nämä nykyiset on surullinen tapaus. Pelkkää mautonta sokeria, saman makuelämyksen saa laittamalla palasokeria palan suuhunsa.
Olin iloinen kun Fasu toi vanhan suosikin takasin, toteutus vain jäi puolitiehen :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oo koskaan oppinut ymmärtämään ihmisiä, joilla ottaa koville se, että kaikki ei tykkää samoista asioista kuin he.
Sanovat, että makuasioista ei voi kiistellä, mutta se on oikeastaan ainoa asia mistä voi kiistellä.
Aivan hirveitä karkkeja. Viattomille lapsille tarjosivat niitä aikanaan.
Tyttäreni (nyt 12-v.) on tykännyt pienestä asti.
Tykkäsin niistä vanhoista. Itkettää kun nykyään pilalla.