Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies on ilkeä-valloittava-ilkeä-valloittava. Mistä kyse????

Vierailija
08.04.2020 |

En tiedä edes miten aloittaisin tämän... olen ajatuksissani sekaisin ja hukassa. olen itkenyt koko illan asiaa.. En tiedä mitä ajatella enkä saa ajatuksista selkoa.. Mies on jaksoittain ilkeä ja valloittava.. ilkeä , valloittava, ilkeä jne kierre jatkuu.. Olen aivan väsynyt kun en koskaan tiedä millä päällä mies on ja mistä saa taas syyn suuttua ja olla ilkeä. Toisena päivänä olen miehen mukaan valloittava, toisena kamala akka joka saisi suksia sinne missä pippuri kasvaa.. ajatukseni kiertää koko ajan samaa kehää kun mietin vain miehen käytöstä..

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva - ilkeä - kiva - ylidominoiva - oikein kiva - käsittämättömän ilkeä - kiva - manipuloiva - kiva - epäluotettava - kiva - ilkeä.

Tällainen on isosiskoni, miten hänestä pääsee eroon?

Vierailija
42/53 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa lähteä hyvän sään aikana! Johan uutisissakin on ollut otsikoita miten tuollaisten kanssa tuppaa käymään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei parisuhteeseen kuulu ilkeily. Sinulle siitä on tullut normi kun olet hyväksynyt sen.

Vierailija
44/53 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

apn mieli on jo alkanut sairastumaan miehen kaksijakoisuudesta

Vierailija
45/53 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävakaa persoonallisuushäiriö. Helpottuu vanhemmiten.

Vierailija
46/53 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäpä sai paljon vastauksia..

Vierailija
47/53 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tilanne:(

Vierailija
48/53 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

:/ samanlainen mies mullaki

Vierailija
49/53 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa erota.

Vierailija
50/53 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ihan tavallinen mies vain, sinä vain olet myöskin tavallinen epävakaa nainen, joten tunnetilasi heittelee hetkestä toiseen. 

Vierailija
51/53 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla on pakkomielle sanaan "valloittava". 

Vierailija
52/53 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävakaa persoona. Ei kykene hallitsemaan kiukunpuuskia. Ei ole kuitenkaan normaalia, että elämänkumppani pitää toista varpaillaan ja aiheuttaa hirveää surua ja itkua jatkuvasti. Tuollaiseen alistuva on jo itsekin sairastunut ja todellisuudentaju hämärtynyt. 

Vierailija
53/53 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeasti ole mitaan valia silla mika tuollaista "miesta" vaivaa eika asia ratkea silla etta sille p*sk*maiselle kaytokselle keksitaan joku diagnoosi. Se milla on valia on etta sina olet suhteessa onneton ja itkeskelet ja mies takuulla tietaa sen eika tee asialle mitaan, koska oikeasti haluaakin sinun olevan onneton.

Tuollaisessa suhteessa oleminen on turhaa itsensa kiusaamista. Sita hurmaavaa miesta ei oikeasti ole olemassakaan, etka saa sita pysyvasti houkuteltua esiin vaikka vetaisin itsesi sen tuhannen kiemuraan.  Tuo mies on haijy ja epavakaa k-paa joka saa kikseja siita etta sina olet hermoromahduksen partaalla. Silla hurmaavalla teeskentelylla varmistetaan vaan etta se pudotus ja veetuilu sen jalkeen tekee mahdollisimman kipeaa. Usko minua, se hurmaava kaytos on pelkkaa teeskentelya. Sita miesta ei oikeasti ole olemassa!

Sun kannattaa nyt suuttua oikein tulenpalavasti, loytaa selkarankasi, pakata kamat ja potkaista tuo turhake kokonaan elamastasi.