Mies on ilkeä-valloittava-ilkeä-valloittava. Mistä kyse????
En tiedä edes miten aloittaisin tämän... olen ajatuksissani sekaisin ja hukassa. olen itkenyt koko illan asiaa.. En tiedä mitä ajatella enkä saa ajatuksista selkoa.. Mies on jaksoittain ilkeä ja valloittava.. ilkeä , valloittava, ilkeä jne kierre jatkuu.. Olen aivan väsynyt kun en koskaan tiedä millä päällä mies on ja mistä saa taas syyn suuttua ja olla ilkeä. Toisena päivänä olen miehen mukaan valloittava, toisena kamala akka joka saisi suksia sinne missä pippuri kasvaa.. ajatukseni kiertää koko ajan samaa kehää kun mietin vain miehen käytöstä..
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Hieno novelli, syökö se räkäänsä?
Järkevää trollata kun apn ajatukset ovat solmussa muutenkin.
Mieti että kenelläkään ei ole oikeutta sun elämään.
Tuollaiset miehet yrittää kontrolloida, ottaa sun elämän haltuunsa. Hän haluaa että olisit epävarma.
Mutta sisimmässäsi voit olla varma, että olet arvokas eikä sinun tarvi sietää huonoa käytöstä. Suunnittele muutto, mutta älä kerro aikeistasi. Koska sitten hän taas esittää ihanaa jotta jäisit. Päätä lähteä, lukitse päätös.
Jos tilanne on akuutti, mene turvakotiin, siellä autetaan.
En tiedä miksi, tai mistä on kyse, mutta tuollainen suhde ei ole sinulle hyväksi. Kenenkään ei kannata pysyä suhteessa joka on noin negatiivinen. Toisin sanoen jätä se sika.
Vierailija kirjoitti:
Tuollaiset miehet yrittää kontrolloida, ottaa sun elämän haltuunsa. Hän haluaa että olisit epävarma.
Mutta sisimmässäsi voit olla varma, että olet arvokas eikä sinun tarvi sietää huonoa käytöstä. Suunnittele muutto, mutta älä kerro aikeistasi. Koska sitten hän taas esittää ihanaa jotta jäisit. Päätä lähteä, lukitse päätös.
Jos tilanne on akuutti, mene turvakotiin, siellä autetaan.
Miksi ihminen joka on solminut parisuhteen ihmiseen jota "rakastaa" haluaa olla toiselle ilkeä ja tehdä toisesta epävarman?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tilanne on akuutti, mene turvakotiin, siellä autetaan.Miksi ihminen joka on solminut parisuhteen ihmiseen jota "rakastaa" haluaa olla toiselle ilkeä ja tehdä toisesta epävarman?
Hyvä kysymys! Tätä olen itsekin miettinyt. Miksi tosiaan??
Onko hänessä kaksi puolta; toinen joka haluaa olla suhteessa ja rakastaa, sekä toinen puoli, joka ailahtelee eikä hallitse käytöstään? Siirtää oman epävarmuutensa puolisoonsa?
t, omassa puolisossa tuollainen piirre :(
Googlaa väkivallan kehä..sopii myös henkisen väkivallan kierteeseeen. Ja se selittää, miksi suhteesta ei lähdetä.
Ensin on seesteistä, pikkuhiljaa höyrykattilassa alkaa paine noista. Kunnes räjähtää, jonka jälkeen on taas seesteistä. Kehä ei lopu ikinä.
Kysymys narsismista on oleellinen. Tämä sama kehä toistuu narskun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tilanne on akuutti, mene turvakotiin, siellä autetaan.Miksi ihminen joka on solminut parisuhteen ihmiseen jota "rakastaa" haluaa olla toiselle ilkeä ja tehdä toisesta epävarman?
Hyvä , että sentään tajusit laittaa parisuhteen lainausmerkkeihin koska nimenomaan se on lainausmerkeissä "parisuhde" kun on narsistin kanssa. Narsisti alkaa parisuhteeseen vain tuhotakseen toisen ihmisen. Hän ei rakasta kumppaniaan missään vaiheessa vaan kumppani on hyödyke ja kiusaaminen, harhaanjohtaminen, manipulointi on ajankulua ja viihdettä narsistille näissä suhteissa. Kylmä-kuuma kohtelu on arkipäivää ja lopulta uhri on niin manipuloitu, että alkaa pitää rakkauden osoituksena niitäkin päiviä milloin ei pahoinpidellä jollain tavalla. Silloin alistaminen pyörii jo omilla voimillaan ja narsistilla on aikaa keskittyä uuden uhrin etsimiseen.
Sano sille että ainoa joka voi hänen tunne-elämälleen jotakin on hän itse. Sinun tehtäväsi aikuisena ihmisenä ei ole ylläpitää hänen mielen tasapainoaan.
Vierailija kirjoitti:
Sano sille että ainoa joka voi hänen tunne-elämälleen jotakin on hän itse. Sinun tehtäväsi aikuisena ihmisenä ei ole ylläpitää hänen mielen tasapainoaan.
Ei noille kannata sanoa mitään. He eivät joko itse pysty säätelemään räjähdykisä, tai sitten katsovat olemaan oikeutettuja ojentamaan toisia räjähtelemällä.
Ensimmäisillä on tunne-elämän säätelyn ongelma, jälkimmäisellä on jonkinnäköinen persoonallisuushäiriö.
Olen pahoillani puolestasi, että olet tuollaisen miehen kanssa. Ei todellakaan kuuluisi mennä noin! Narsismi selvästi kyseessä tai muu häiriö. Hän yrittää sinun avullasi kohentaa huonoa itsetuntoaan, mutta et ansaitse sitä. Ymmärrän hyvin, jos ei tunnu helpolta päästää noin vain irti. Se on vaikeaa. Mutta aseta itsesi edelle, älä häntä. Hän ei sitä tee eikä tule koskaan tekemäänkään. Hän ajattelee vain itseään ja hän itse voi ainoastaan vaikuttaa siihen, käyttäytyykö paremmin. Kunnioita itseäsi ja eroa, et ansaitse tuollaista kohtelua! Olet tärkeä ja tämän jälkeen varmasti myös vahvempi ihminen!
Voisiko alapeukuttajat perustella alapeukutuksiaan?
Saisi itsekin jotain ajateltavaa.
Yksinkertaisesti: hommaa asunto ja häivy. Etsi joku tervepäisempi mies. Älä urhaa elämääsi kyynelille. Katso kun täällä eletään vaan kerran. Yksinkin on paaaaaaaljoooon parempi kuin kuunnella raivoamista, tavaroiden heittelyä ja haukkumista.
Ihan oikeasti, miksi tuollainen mies ansaitsisi juuri sinut? Älä jää oksennusastiaksi. Suhteenne ei ole toimiva ja terve.
En oikein jaksa ymmärtää halua sopeutua huonoon ja alistavaan käytökseen. Ihan kuin mikään syy oikeuttaisi käyttäytymään huonosti ja epäkunnioittavasti puolisoaan kohtaan. Mitäs jos vaikka voimaantuisit ja alkaisit käyttäytymään samalla tavoin? Puolisosi käytös vaikuttaa siltä, että hän hakee oikeutusta erolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet ihmisen kanssa, joka on ilkeä?
Taidan olla kynnysmatto :/
Voit päättää, ettet ole. Päätä se jo tänään.
Älä palkitse huonoa käytöstä. Kun mies ilkeilee, poistu hänen seurastaan. Sano, ettei kiinnosta tuollaisen hapannaaman seura, sellainen pilaa hyvän päiväsi.
Keksi jotain yhtä ilkeää heittoa takaisin. Kun míes möksähtää, niin anna möksähtää. Älä ainakaan riennä pyytelemään anteeksi ja harrastamaan sovintosekksiä.
Ja sitten jos olet oikeasti tekemisissä mielenhäiriöisen ihmisen kanssa ja tilanne muuttuu tällaisesta vastustamisesta uhkaavaksi ja/tai väkivaltaiseksi, niin sitten ei kannata jatkaa yhtään pidemmälle vaan lähteä niin pian kuin mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
En oikein jaksa ymmärtää halua sopeutua huonoon ja alistavaan käytökseen. Ihan kuin mikään syy oikeuttaisi käyttäytymään huonosti ja epäkunnioittavasti puolisoaan kohtaan. Mitäs jos vaikka voimaantuisit ja alkaisit käyttäytymään samalla tavoin? Puolisosi käytös vaikuttaa siltä, että hän hakee oikeutusta erolle.
Ehkei ap ymmärrä nyt aivan täysin että on alistuksen alainen.
Miks ei voi olla vaan valloittava, oi miks?