Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä teitä perheitä vaivaa kun pitää koko perheen voimin tunkea sinne kauppaan?

Vierailija
08.04.2020 |

En voi ymmärtää tuota teidän tyhmyyttä. Nytkin vähän ennen yhdeksää Cittari oli täynnä perheitä tukkimassa käytäviä eikä ole mitään mahdollisuutta pitää minkäänlaista turvaväliä tuossa tungoksessa. Eikö se nyt riitä että yksi perheestä käy kaupassa?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niiiiiiin halveksin noita diootteja.

Vierailija
2/17 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen ihmitellyt. Kuinka paljon täällä oikein riittää uusavuttomia, kun ei osata käydä yksin edes kaupassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten pitää saada itse valita pääriäisnamit ja kuka niitä muutenkaan kauppareissun aikana vahtisi?

Vierailija
4/17 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mutta Helsingissä olen kuullut että monet isoihin marketteihin uskaltautuvat kokevat että ovat jo sairastaneet koronan.

Vierailija
5/17 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylen uutiset ennakoivat pääsiäisruuhkia marketteihin huomiseksi. Aiotko asioida huomenna koronalingossa?

Vierailija
6/17 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän aikaan vuodesta lapsille pitää ostaa kesäkenkiä ja -vaatteita. Varsinkin kenkien ostaminen lapselle on aika vaikeaa, jos ei lapsi ole itse mukana. Ja vaikka on kuinka koronaepidemia ja sosiaalisen eristäytymisen aikakausi, ei sille lapselle voi laittaa niitä viimekesäisiä, liian pieniä kenkiä jalkaan.

Ja samalla reissulla kun ostetaan lapsille kenkiä ja vaatteita, on hyvä tehdä myös ruokaostoksetkin, saman tien, kun on kauppaan jo tultukin.

Vierailija
7/17 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasten pitää saada itse valita pääriäisnamit ja kuka niitä muutenkaan kauppareissun aikana vahtisi?

No olisko se puoliso joka vahtisi vai etkö uskalla yksin kuljea kaupassa? Netissä voi valmiiksi katsoa karkit jos ei muuten mielikuvitus riitä.

Vierailija
8/17 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No olisko se puoliso joka vahtisi vai etkö uskalla yksin kuljea kaupassa? Netissä voi valmiiksi katsoa karkit jos ei muuten mielikuvitus riitä.

Tykkään shoppailla. 😊

Vierailija
9/17 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkään shoppailla. 😊

I D I O O T T I!

Vierailija
10/17 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän aikaan vuodesta lapsille pitää ostaa kesäkenkiä ja -vaatteita. Varsinkin kenkien ostaminen lapselle on aika vaikeaa, jos ei lapsi ole itse mukana. Ja vaikka on kuinka koronaepidemia ja sosiaalisen eristäytymisen aikakausi, ei sille lapselle voi laittaa niitä viimekesäisiä, liian pieniä kenkiä jalkaan.

Ja samalla reissulla kun ostetaan lapsille kenkiä ja vaatteita, on hyvä tehdä myös ruokaostoksetkin, saman tien, kun on kauppaan jo tultukin.

Joo, lastenvaatteet on sellainen asia, josta tulee aika lyhyessä ajassa välttämätön ostos. Pienimmät vauvat lienevät jo poikkeustilan aikana kasvaneet yhdestä vaatekoosta ulos. Ne ostokset on kuitenkin tällä hetkellä turvallisempaa hoitaa missä tahansa muualla kuin Prismassa tai Cittarissa. Kauppakeskusten erikoisliikkeissä saa asioida aikalailla yksinään tällä hetkellä.

Vierailija
11/17 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkään shoppailla. 😊

I D I O O T T I!

Kumpi meistä?

Vierailija
12/17 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin stressaajat, aika mennä nukkumaan.

Jotta jaksat herätä klo5, ja lähteä kauppaan, ei siellä perheitä klo6 ole. Ja muuten kaupat on auki myös pe-la-su-ma, että ei se ruoka sulta lopu kesken pyhien.

Vierailija
13/17 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on? kirjoitti:

Ylen uutiset ennakoivat pääsiäisruuhkia marketteihin huomiseksi. Aiotko asioida huomenna koronalingossa?

Kävin kaupassa jo tänään aamulla heti kahdeksalta, seuraavan kerran menen kauppaan ensi keskiviikkona.

Vierailija
14/17 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on pakko ostaa lapselle kengät Prismasta, niin ostaisin sitten ne vaan. Ukko voi hoitaa loput shoppailut yksinään.

Vierailija
15/17 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo-alert kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkään shoppailla. 😊

I D I O O T T I!

Kumpi meistä?

Koko teidän perhe.

Vierailija
16/17 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin stressaajat, aika mennä nukkumaan.

Jotta jaksat herätä klo5, ja lähteä kauppaan, ei siellä perheitä klo6 ole. Ja muuten kaupat on auki myös pe-la-su-ma, että ei se ruoka sulta lopu kesken pyhien.

Tuskin kovin monessa paikassa kaupat noin kattavasti on auki. Ainakaan jos jotain pikkukauppoja ei lasketa.

Vierailija
17/17 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mutta Helsingissä olen kuullut että monet isoihin marketteihin uskaltautuvat kokevat että ovat jo sairastaneet koronan.

Toinen vaihtoehto onkin se kivijalan Alepa kapeine ja sokkeloisine käytävineen täynnä spurguja hakemassa puistojuotavaa. Kiitos ei.