Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakennustyömaiden mestarit

Vierailija
08.04.2020 |

Otsikossa kuvattu ryhmä tuntuu olevan synonyymi huonolle johtamiselle ja käytökselle. Kokoajan pitää kävellä ympäriinsä ja kiukutella ja päteä jokaiselle kohdalle sattuvalle, oli kyseessä sitten työmaan ihminen tai ulkopuolinen, ja oli itse asia millään tavalla merkityksellinen tai, kuten useimmiten, ei. Hermot tuntuvat olevan kokoajan kireällä ja itse ei, mahtavasta pätemisentarpeesta huolimatta, kestetä minkäänlaista vastakkaista sanaa.
Esimerkkejä löytyy vaikka kuinka paljon, mutta ihmetyttää mistä näitä aikuisen kuoressa olevia lapsia oikein sikiää?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovia jätkiä.

Vierailija
2/6 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakennustyömailla sanotaan aina kotiinlähtiessä "Kiitos Mestari"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työmaan luovutuksen lähestyessä kyllä kaikki ovat samanlaisia hermoheikkoja, olkoon mesu tai duunari.

En minä tosin ole huomannut mestareissa sen enempää kiukkuisuutta kuin muissakaan.

Vierailija
4/6 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin kerran yhdeltä mestarilta, millaista on johtaa työmaata. Vastaus ”kuin lastentarhaa”.

En yhtäön ihmettele, jos hermo menee.

Vierailija
5/6 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sitten viimeinen duuni, johon lähtisin. Yrittää viedä työmaata, jota rakennuttaja kiirehtii ja yrittää säästää rahaa. Työmiehet tulevat töihin jos tulevat, puolet kankkusessa ja pöllivät firman työkaluja saadakseen viinaa täksikin illaksi. Ainoat työkuntoiset eivät tiedä mitä pitäisi tehdä koska eivät ymmärrä suomea. Yritä siinä sitten pysyä järjissäsi.

Vierailija
6/6 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sanota tuon alan olevan yksi stressaavimmista? Siksi siellä on tekijöistä huutava pula.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi