Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Korona vai keuhkosyöpä vai joku allergia?

Vierailija
08.04.2020 |

Jostain syystä mulle iski outo vatsakipu illalla. Siis sellainen olo, että alkoi heikottaa ja pyörryttää. Nyt sitten noin 20 minuuttia sitten tuli rintakipu, joka tuntuu vasemmassa keuhkossa. Siis on vaikeaa hengittää. Muistuttaa vähän sellaista, kun reippaasti kävellessä alkaa "pistää rintaan", tosin tämä ei tunnu menevän ohitse. Palleaan ja keuhkoon sattuu. Mulle tuli vastaava pari viikkoa sitten yöllä, mutta menin takaisin nukkumaan ja aamulla se oli hävinnyt. Nuhaa on ollut noin viikon (epäilen allergiaksi). Mikä voisi olla syynä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo iski vähän niinkuin tyhjästä. Tosin se mahakipukin oli outo, muistutti mahatautia tai jotain outoa tulehdusta, mutta alkoi helpottaa. Aloin epäillä syöpää jotenkin.

Vierailija
2/9 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäriin.

Siellä selviää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suattaapi olla myös sydänkohtaus.Tutulla sydänkohtaus aiheutti vatsakivun.Onneksi meni lääkäriin ja löysivät oikean syyn.

Vierailija
4/9 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitäisi veikata niin sanoisin, että tuo on refluksia. Kukaan ei voi sanoa varmaa. Oletko syönyt poikkeavasti verrattuna normaaliin?

Vierailija
5/9 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli tuollaista kuukausi sitten. Saattoi olla koronaa. En mennyt lääkäriin.

Vierailija
6/9 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko syönyt jotain uutta tai onko röyhtäsyjä? Vatsa on niin lähellä sydäntä että usein voi heijastua sinne. Mulla on vähän samaa ajoittain, nyt jännittyneenä koronasta on vatsa koko ajan kipeä.

Vierailija
7/9 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi se ruttokin olla?

Voijösses, eiköhän allergia ole todennäköisin. Tai luulotauti. Sitä alkaa oikeasti tuntea kaikenlaista kuin oikein itsensä suggestoi. 

Vierailija
8/9 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuo nyt voi olla mitä vaan. Mulla joskus pistää rintaan ja hengittäminen tuntuu ikävältä, kun selkä on tarpeeksi jumissa. Mutta voi olla jotain muutakin, soita lääkäriin, jos pitkittyy.

Vierailija
9/9 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko naiset vaan niin tyhmiä, Luulosairaus? Mutsi ja mummo olivat ihan järki ämmiä. En tiedä mikä tauti mut ite ottasin yhteyttä legruriin. Entä kuukautiskivut, synnytys???

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi