Korona vai keuhkosyöpä vai joku allergia?
Jostain syystä mulle iski outo vatsakipu illalla. Siis sellainen olo, että alkoi heikottaa ja pyörryttää. Nyt sitten noin 20 minuuttia sitten tuli rintakipu, joka tuntuu vasemmassa keuhkossa. Siis on vaikeaa hengittää. Muistuttaa vähän sellaista, kun reippaasti kävellessä alkaa "pistää rintaan", tosin tämä ei tunnu menevän ohitse. Palleaan ja keuhkoon sattuu. Mulle tuli vastaava pari viikkoa sitten yöllä, mutta menin takaisin nukkumaan ja aamulla se oli hävinnyt. Nuhaa on ollut noin viikon (epäilen allergiaksi). Mikä voisi olla syynä?
Kommentit (9)
Suattaapi olla myös sydänkohtaus.Tutulla sydänkohtaus aiheutti vatsakivun.Onneksi meni lääkäriin ja löysivät oikean syyn.
Jos pitäisi veikata niin sanoisin, että tuo on refluksia. Kukaan ei voi sanoa varmaa. Oletko syönyt poikkeavasti verrattuna normaaliin?
Itselläni oli tuollaista kuukausi sitten. Saattoi olla koronaa. En mennyt lääkäriin.
Ootko syönyt jotain uutta tai onko röyhtäsyjä? Vatsa on niin lähellä sydäntä että usein voi heijastua sinne. Mulla on vähän samaa ajoittain, nyt jännittyneenä koronasta on vatsa koko ajan kipeä.
Voi se ruttokin olla?
Voijösses, eiköhän allergia ole todennäköisin. Tai luulotauti. Sitä alkaa oikeasti tuntea kaikenlaista kuin oikein itsensä suggestoi.
No tuo nyt voi olla mitä vaan. Mulla joskus pistää rintaan ja hengittäminen tuntuu ikävältä, kun selkä on tarpeeksi jumissa. Mutta voi olla jotain muutakin, soita lääkäriin, jos pitkittyy.
Oisko naiset vaan niin tyhmiä, Luulosairaus? Mutsi ja mummo olivat ihan järki ämmiä. En tiedä mikä tauti mut ite ottasin yhteyttä legruriin. Entä kuukautiskivut, synnytys???
Tuo iski vähän niinkuin tyhjästä. Tosin se mahakipukin oli outo, muistutti mahatautia tai jotain outoa tulehdusta, mutta alkoi helpottaa. Aloin epäillä syöpää jotenkin.