Miesystäväni on nyt loisinut luonani viikon
Syöden ja juoden ( ei alkoholia) kaappini tyhjiksi.
Huomenna olisi mentävä kauppaan,miten sanoa nätisti mutta napakasti,että minä en kauppalaskua aio maksaa?!
Kommentit (34)
Ei hyvää päivää. Kuinka joku nainen voi olla noin tyhmä. Treffaa miestä kotonasi, mutta älä syötä sitä. Pistä se tuomaan omat ruuat tullessaan.
No kuules ap, on ihan oma häpeäs, jos elätät jotain lusmua. Onnea vaan valitsemallesi tielle.
Lukko ruokakaapin oven ja siellä olevia eväitä syöt vain sinä itse. Jos ei äijä tuo omia ruokiaan tullessaan, niin sittenhän elää kraanavedellä.
Kokeilepa ja pääset varmaan eroon siitä parissa päivässä kun ilmainen täyshoito loppuu.
Saattaa myös olla mun exä siellä. Lokkeilee ja valittaa? Joo me ei panna enää todellakaan.
Jos käsket sen kauppaan omalla kustannuksellaan, menee kotiinsa. Älä anna sille avainta.
Hyi hitto näitä miehiä on paljon. Oon törmänny muutamaankin, jotka on ollu törkeän pihejä ja yrittänyt maksattaa kaiken.
Seurustelin vuoden verran loismiehen kanssa. Aiemmissa suhteissani raha-asiat hoitui aina tasapuolisesti 50-50, vei aikaa ennen kuin tajusin, että jätkä ei aio maksaa senttiäkään talousmenoista. Päinvastoin oli koko ajan lainailemassa rahaa ja autoa. En kehdannut kertoa asiasta kellekään. Vasta suhteen loputtua löysin vauvapalstan ja jonkun keskustelun aiheesta. Olin ihan järkyttynyt siitä, miten yleistä miesten loisiminen on! Yleensä naisia syytetään siitä. Nykyaikana naiselle on kunnia-asia elättää itsensä ja maksaa omat kulunsa.
Joten ap, pistä jannulle kauppalista käteen ja tuuppaa ovesta ulos! Älä anna käyttää itseäsi taloudellisesti hyväksi. Ei kukaan mies ole niin tyhmä, että loisii ”vahingossa”.
Tommoset miehet on ikäänkuin äitinsä luokse tulleet hoitoon. Niillä ei ole naiselle mitään annettavaa. Kourakin on helpompi hoitaa.
Teillä on hyvä suhde, mies loisinut.
Meilläkin loisinut akka toistakymmentä vuotta maksamatta mitään, ei anna pil*ua ja vit*uilee kaupan päälle.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa mun exältä. Ei ku sori... exiltä. Monikossa. Pistä kiertoon, niin mäkin tein.
Niin sama.
M45
Munki exä sanoi että se maksaa jolla on rahaa. Hänellä ei ollut koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Munki exä sanoi että se maksaa jolla on rahaa. Hänellä ei ollut koskaan.
Tohon voisi vastata, että se syö ja juo jolla on rahaa.
Feministitrolli? Kait äijä ny jotain on maksanu?
Vierailija kirjoitti:
”Mä ostin viime viikon ruoat, eikö nyt olekin sun vuoro ostaa tän viikon ruoat? Tässä kauppalista”.
Huom: Esitä kysymyksen muodossa. Se pehmentää, kun sitä haluat.
Ei kannata pukea kysymyksen muotoon asiaa, jos sitä ei oikeasri halua kysyä vaan todeta. Tuohon kysymykseen voi tarpeeksi törkeä vastata: „täähän on sun koti, osta sä tänne kaappi täyteen ruokaa.“ Tai muuta vastaavaa. Kannattaa mieluummin sanoa: „Mä ostin viime viikon ruuat, tänään on sun vuoro. Tässä on kauppalista mitä ainakin tarvitaan, voit täydentää sitä tarpeen mukaan.“
Johkuuuuuuuu........