Mikä minulla on?
Neljä päivää sitten minulle tuli aivan järkyttävä ripuli ja oksensin noin kolme kertaa. Mahakin oli hyvin kipeä ja turvonnut. Kuume ei noussut, ehkä vähän lämpöä oli. Nyt ripuli jatkuu ja loppua ei näy. Imodiumia olen ottanut mutta ei näytä auttavan. Ihan hirvittää kun töihinkin pitää huomenna mennä.
Kommentit (13)
Oisko sulla matoja? Ei ole irvailua, mulla on nimittäin ollut, kalasta olin saanut.
Ihan vaan tavallinen vatsatauti (noro? nyt on noroaika) tai ruokamyrkytys.
Älä mene sairaana töihin muita tartuttamaan.
Korona. Vatsaoireista on puhuttu yllättävän vähän, mutta noin puolella koronaan sairastuneista niitä on.
Korona. Ripuli on yksi koronan oireista ja voi joillakin olla ainoa oire. Ja jos vielä kuumettakin ollut vähääkään niin eipä paljon muuta vaihtoehtoa siinä silloin ole.
Vierailija kirjoitti:
No koronahan se on.
Toivottavasti ei. Mutta eikös koronaan kuulu myös kova kuume ja yskä? Niitä minulla ei ole noussut lämpö yli 38 asteen... ap
Kerrohan sitten, kun ei ole mitään tekosairautta ilmassa.
Vierailija kirjoitti:
Kerrohan sitten, kun ei ole mitään tekosairautta ilmassa.
Mitä tarkoitat? ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No koronahan se on.
Toivottavasti ei. Mutta eikös koronaan kuulu myös kova kuume ja yskä? Niitä minulla ei ole noussut lämpö yli 38 asteen... ap
No ei välttämättä, katsos kun se voi olla jopa oireeton täysin. Ja sinullakin voi olla se - tai sitten ei. Joka tapauksessa suhtaudu asiaan vakavasti äläkä liiku sairaana ihmisten ilmoilla.
Tekemisen puute, elämätön elämä. Siinä diagnoosi.