Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lykkään ahdistavien asioiden tekemistä

Vierailija
08.04.2020 |

Se haittaa elämää oikeasti paljon. Jätän tärkeitä viestejä vastaamatta ym. Olen joutunut tämän takia ongelmiin raha-asioissa ja ihmissuhteissa, harrastuksissakin. En vaan pysty tekemään asioita, joista etukäteen luulen ja uskon, että pystyn. Voi olla siis viestiin vastaaminen, puhelun soitto, etätehtävän tekeminen ja lähettäminen. Vitkastelen ja ahdistun niin kauan, että aika loppuu (esim. deadline) tai sitten saan aivan viime hetkellä tai monen päivän yrittämisen jälkeen aikaiseksi. En tiedä mitä tehdä. Tiedän, että käytökseni on väärin ja huolestuttavaa.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas on tilanne, että vitkuttelen entisten intohimojeni, eli maalaamisen ja valokuvaamisen uudelleen aloittamista. Olen siis amk-koulutettu ammattitaiteilija, mutta urani olen tehnyt IT- ja mainosalan yrittäjänä. Minulle tuli kammo noihin, koska olin oman vuosikurssini huonoin (tai varmasti vain omasta mielestäni). Tauluilleni naureskeltiin, ja olin monien mielestä huono, koska en osaa piirtää ihmisen kehoa ja kasvoja aspergerista johtuvan hahmotushäiriön takia. Valokuvauksessa olin hyvä ja niillä avuilla pääsinkin kouluun sisään, mutta siitäkin muutama luokan oppilas jakoi pottuilla. Ihmeteltiin suoraan, että miten opettaja kehtaa kehua minun kuviani. Onneksi opintojen aikana tajusin kuitenkin olevani hyvä graafikko ja opiskelin amk:n jälkeen myös fronttikoodausta itsenäisesti.

Kuitenkin mulle jäi vuosikausien itseinho päälle, olihan mua kiusattu jo peruskoulussa. Mä en voi vieläkään uskoa, kuinka uskomattoman julmia aikuiset ihmiset voivat olla. Nyt odotan Kelan terapiaan pääsyä, mikä tietty koronan takia venyy ties kuinka kauas. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä