Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet ovat liian tylsiä minulle.

Vierailija
08.04.2020 |

Oon nyt tapaillut erilaisia miehiä mutta tylsistyin jokaisen seurassa ja huomaan että yksin on aina kivempaa. Onko muita? Pitääkö sitten vaan olla yksin?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää. Ei miesten tehtävä ole viihdyttää sinua vaan sinun tehtäväsi viihdyttää miehiä.

Vierailija
2/6 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla, kunnes löytää sellaisen, joka ei ole tylsä. Toisaalta se voi taas pitää sua tylsänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä täällä olen toinen samanlainen. Minulla on hauskempaa yksin sohvalla netin äärellä kuin suurimmalla osalla treffeistäni. Kävin muutaman vuoden aikana treffeillä n. sadan miehen kanssa ja yhden kanssa olen nyt jonkinlaisessa suhteessa ja yksi toinen melko kiinnostava osoittautui puolihulluksi. Siis niin hullu, että elämänhallintansa oli todella sekaisin. Muut tasapaksuja tylsimyksiä, joiden jutut eivät saaneet edes hymynkaretta huulilleni. Minut täytyy saada nauramaan jos mielii nähdä toistamiseen.

Vierailija
4/6 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli pitkään sama tilanne. Jo toisella tapaamisella alkoi tuntua, ettei meillä ole mitään puhuttavaa keskenämme.

Vähän alle kolmekymppisenä tapasin miehen, jonka seurassa viihdyin silloinkin kun emme edes puhuneet mitään. Juttua kuitenkin riitti ihan kiitettävästi. Se hiljanen hetki tuli siinä kohtaa, kun kumpikin alkoi pohtia, onko tästä kehittymässä jotain vakavampaakin. 20 vuodessa en ole vielä häneen kyllästynyt. Ihme tyyppi, täytyy sanoa.

Vierailija
5/6 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä juttu. Nyt voit keskittyä aikuistumaan ja oppimaan elämään itsenäisesti! Kenenkään tehtävä ei ole viihdyttää sinua. Vasta kun olet sinut itsesi kanssa voit kohdata toisen ihmisen tasa-arvoisena oliona, sen sijaan että kohtelisit häntä välineenä jolla poistat omaa tylsyyttäsi.

Vierailija
6/6 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä juttu. Nyt voit keskittyä aikuistumaan ja oppimaan elämään itsenäisesti! Kenenkään tehtävä ei ole viihdyttää sinua. Vasta kun olet sinut itsesi kanssa voit kohdata toisen ihmisen tasa-arvoisena oliona, sen sijaan että kohtelisit häntä välineenä jolla poistat omaa tylsyyttäsi.

Kyllä sen hyvän olon yhdessä olemisesta pitää tulla molemmille. Ei aloittaja väärässä ole, on vain tapaillut itselleen vääriä miehiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä