Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertoisitteko uudelle miehelle

Vierailija
08.04.2020 |

Kertoisitteko uudelle miehelle itsetunto-ongelmista.

Eli, olen 45-vuotias nainen, jota ex solvasi jatkuvasti. Mm. esikoisen syntymän jälkeen sanoi, että alapääni on kuvottava.. tämä nyt vain esimerkkinä.

No, 10 vuotta jatkoin olla tässä suhteessa, jossa henkinen väkivalta oli läsnä ennen kuin erosimme.

Eron jälkeen olen kasannut itseäni ja nyt vuosi eron jälkeen olen alkanut deittailemaan ja tavannut mielenkiintoisen miehen.

Uusi mies tietenkin kehuu minua kauniiksi, kaikin puolin. Olen siis kyllä normaalipainoinen, ihan ok näköinen, hyvässä työssä jne. mutta en osaa ottaa mitään kehuja vastaan kun mut on niin täysin lytätty.

Ok, ymmärrän, että ikää on, olen synnyttänyt ja ihan missin mitoissa en ole vaikka hoikka olenkin, mutta mietin onko kuitenkaan syytä avautua minkälaiset arvet ex jätti kaikella halveksunnalla ja haukkumisella.

Uusi miesystävä on mielestäni tasoiseni, tavallinen ihana mies. Mutta en tiedä uskallanko sanoa miten rikki oikeasti olen vaikka hän pitää minua vahvana ja upeana naisena..

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö uudessa suhteessa pitäisi olla rehellinen?

Mitä pelkäät jos kerrot totuuden?

Vierailija
2/9 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En välttämättä kertoisi heti alkuun. Kokemus on osoittanut, että ihmiset paljastavat todellisen karvansa vasta myöhemmin. Silloin tiedät onko hän luottamuksen arvoinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan kannata kertoa. Hänhän on ihastunut sinuun ja ei halua varmaankaan kuulla tuollaisia... koska näkee sinut niin erilaisena, kauniina. Ja varmasti oletkin kaunis! Älä anna exäsi pilata tätä uutta suhdetta. Muutenkin menneisyyden haamuista kannattaa olla puhumatta ja keskittyä tähän hetkeen.

Itselläni myös ex, joka jaksoi kertoa miten ruma olen. Ja vielä tyhmäkin. Raskauden jälkeen kroppa muuttui ja hän sanoi ihan suoraan että näytän arpineni ihan hirveältä. Asiaa ei parantanut se että hänellä oli ollut vuosikaudet salasuhde ex-vakihoitonsa kanssa. Ja tätä naista kehui kauniiksi ja seksikkääksi. Ja tämä nainen oli vieläpä pomoni ystävä... minulle jäi sellaiset traumat että en usko että koskaan voin enää alkaa tapailla ketään. Näen itseni tosi rumana ja sitä jo oikeasti olenkin, on ikää ja ryppyjä ja ylipainoa.

Mutta sinulle ap sanoisin että älä elä menneessä! Jos olet löytänyt kivan miehen niin nauti!

Vierailija
4/9 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Kiitos vastauksistanne, melkein itku tuli. Ex siis saanut mun itsetunnon ihan hajalle, synnytin hänelle kaksi lasta ja sitten haukkui alapääni että se näyttää rumalta. Nyt en siis kehtaa näyttäytyä uuden miehen edessä alasti, saati sitten alapäätäni.

Koska uusi mies jumaloi minua, haluaisin tietenkin nauttia tästä ihanuudesta ja tietenkin pitäisikin, mutta kyllähän se takaraivossa jyskyttää ne exän sanat olet ruma, tyhmä ja läski..

Vierailija
5/9 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ihan kuten minullakin. Haukuttu ihan maanrakoon.

Tsemppiä. Me noustaan tästä vielä, eikö

T. AP

Kiitos vastauksistanne, melkein itku tuli. Ex siis saanut mun itsetunnon ihan hajalle, synnytin hänelle kaksi lasta ja sitten haukkui alapääni että se näyttää rumalta. Nyt en siis kehtaa näyttäytyä uuden miehen edessä alasti, saati sitten alapäätäni.

Koska uusi mies jumaloi minua, haluaisin tietenkin nauttia tästä ihanuudesta ja tietenkin pitäisikin, mutta kyllähän se takaraivossa jyskyttää ne exän sanat olet ruma, tyhmä ja läski..

Vierailija
6/9 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit sanoa, että exäsi oli sinulle todella ilkeä, mutta jätä asia siihen. Älä enää hyppää siihen ilkeyden suohon, vaan jätät sen ajan taaksesi. Se on kaikkein paras kosto exällesi ja sinulle paras tapa unohtaa kaikki se paska mitä sieltä aikoinaan tuli. Jatkat siis rinta röyheänä ja onnellisena uuden ihanan miehesi kanssa ja työnnät vanhat kaunat kauas pois. Olet miettinyt niitä jo aivan tarpeeksi ja ne eivät siitä enemmällä miettimisellä muuksi muutu, joten pistät nyt, tasan nyt, pisteen niiden miettimiselle.

Älä siis enää ollenkaan mene avaamaan sitä arkkua, vaan koputtelet siihen uuden miehen kanssa viimeisetkin naulat kiinni. Sitten hautaatte sen asian lopullisesti ja jos asia yrittää joskus mieleen tulla, niin näytät sille vain kieltä ja käännät selän. Historia on historiaa, nyt on nyt.

Vierailija
7/9 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eikö uudessa suhteessa pitäisi olla rehellinen?

Mitä pelkäät jos kerrot totuuden?

Asiasta kannatta mainita, mutta en ymmärrä miksi sitä pitäisi alkaa itkemään uudestaan. Exä siinä vain voittaisi ja ap häviäisi.

Vierailija
8/9 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä kyllä suurempaa turn offia keksi kuin se että joutuu kuulemaan naisen jännä mies exästä

Vierailija
9/9 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mie taas ajattelen että ap voisi hyötyä siitä, että vähän kertoisi ja avaisi asiaa, ja mies taas ymmärtäisi ap:ta, ja voisi tukea tätä. Jos toiseen rakastuu, kykenee siihen. Mutta toki ei ihan kaikkea kannata avata, mies voi pelästyä ja luulla, että hänen tarvitsee alkaa ap:lle terapeutiksi :/ Vaikeaa, puolensa ja puolensa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä