Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten eroon epäterveellisistä tavoista...

Vierailija
08.04.2020 |

Minä poltan liikaa ja syön lähes päivittäin herkkuja, vähemmän tosin jos poltan, haluaisin näistä tavoista kokonaan eroon, olen siinä kyllä aiemmin onnistunut kun olin yli kuukauden polttamatta tässä talvella enkä syönyt myöskään herkkuja, mutta aina repsahdan takaisin.................... Nyt olisi tarkoitus lopettaa nämä tavat ja pysyvästi.... Liikunnan olen jo aloittanut, käyn noin tunnin kävelylenkkejä päivässä.

Kommentit (4)

1/4 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä osta herkkuja. Mulla on ahmintaongelma, mutta kun en osta ruokaa/herkkuja kotiin on aika vaikea ahmia. Itsekin poltan röökiä, mutta se auttaa itellä nälkään ja ahdistukseen.

Vierailija
2/4 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jatkaisin polttamista ei olisi ongelmaa herkuissa kun silloin ei tee niin paljon mieli, mutta kun senkin haluaisi pois, tosi hankala yhtälö, kummankin jättäminen ahdistaa.............

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole muuta tietä kuin väkisin pysyä uusissa tavoissa n. 3kk. Sinä aikana vanhojen tottumusten muistijälki laimenee eikä sinun esim. tee enää edes satunnaisesti mieli mennä tupakalle vaikka iltapäiväkahvin jälkeen. 

Kyse on "vain" aivojesi uudelleenohjelmoinnista. Itse en usko mihinkään kikkoihin, olen ns. brutalisti. 

Vierailija
4/4 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

LÄSKI kirjoitti:

Älä osta herkkuja. Mulla on ahmintaongelma, mutta kun en osta ruokaa/herkkuja kotiin on aika vaikea ahmia. Itsekin poltan röökiä, mutta se auttaa itellä nälkään ja ahdistukseen.

Tupakka lisää ahdistusta, joten kannattaa välttää.

Mt-ongelmaiset ovat usein tupakoijia.