Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruoka aiheuttaa vain ja ainoastaan ahdistusta

08.04.2020 |

Rakastan tehdä ruokaa ja leipoa. Ja syöttää sitä muille. Itse näen ruoan kaloreina. Banaani ei ole banaani vaan karkeasti 150kcal ja hiilaria. Ruisleipä ei ole leipää vaan 70kcal. Omena on turvallinen. Puurokin. Pizza, rasvaa, satoja kaloreita.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi askaroit ruoan kanssa? Hanki elämä.

Vierailija
2/4 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiat ovat harjoittelukysymyksiä, ap. Mitä haluat oppia, sitä harjoittelet. Epäselvän ongelman yrjöäminen tänne palstalle ei ole ratkaisu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkaa syömästä, ahdistus helpottaa parin viikon kohdalla.

Vierailija
4/4 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, ja se on kamalaa. Nyt varsinkin, kun päivän "kohokohdat" tuntuvat liittyvän ruokaan ja syömiseen. Mä tulin ulkomailta Suomeen ja asun nyt äitini kanssa väliaikaisesti, kunnes selviää mihin tästä jatkan.

Koko ajan pitäisi olla jotain syömässä - kaksi lämmintä ateriaa, aamupala, välipala, iltapala... Ehkä vielä joku myöhäisillan iltapala. Viikonloppuisin tilataan ruokaa; pizzaa tms roskaruokaa. Jos kieltäydyn, niin äiti alkaa syytellä mua syömishäiriöstä (uskon että oma ylipainonsa ja tunnesyömisensä häiritsee ja purkaa sen muhun) ja hell breaks loose. Yrittää kovasti syödä terveellisesti, mutta esim vihersmoothieensa lisää mehua. Puputtaa leipää KOKO AJAN. Kuvittelee, että salaatinlehti ja kurkkusiivu jotenkin neutralisoi leivän epäterveellisyyden. (En sano suoraan että leipä olisi epäterveellistä, mutta se määrä).

Itse totuin ulkomailla siihen, että syön vain aamupalan, lounaan ja illallisen. Joko illallinen tai lounas ns lämmin ateria. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme