Korona-aika on osoittanut, että fitnessnaisilla ja bodareilla on matala älykkyys ja koulutus
Salilla käynti ei yksinään tee tyhmäksi ja pinnalliseksi, itsekin käyn normaalioloissa salilla, mutta jos joku vieläkin käy salilla, on tyhmä ja itsekäs. Sikaniskat ja perseen treenaajat puolustelevat salilla käyntiään, että salilla on tyhjää (niin koska muut noudattavat ohjeita pysyä kotona), taudin voi saada kaupastakin (kaupassa käynti on välttämätöntä) tai töistä (töissä käynti myös välttämätöntä jos ei ole mahdollisuutta etätöihin. Näin älyttömään argumentointiin kykenee vain jos on tyhmä ja lukutaidoton.
Itseänikin harmittaa, ettei voi mennä salille, ja tiedän, että kotitreeni ei täysin korvaa salia, mutta yhdenkään ihmisen lihakset ei ole tärkeämpiä kuin toisten henki ja sairaanhoidon kantokyky.
Kommentit (21)
Mut kun mä oon bikinifitness......mun täytyy pumpata, että voin pyllistää instagramiin ja ottaa päästä sellaisen kanakuvan pää kallellaan ja suu sumpussa ja silmät isollaan. Voi v....sentään näitä bimboja.
Just tulin salilta itse, nyt syömään :)
Terv, äö 136
Fitnessperseellä voi tienata tonneja kuussa. Eihän kukaan halua menettää tulojaan. Sometus onnistuu etänä, mutta pakara pysyy pinkeänä vain salitreenillä.
- shake dat moneymaker
Kuka ei tiennyt tuota jo ennen koronaa?
Jep. Yksi tindermies kehuskeli miten edelleen käy salilla. Poistin samantien. Olen itsenkin aktiivitreenaaja, mutta olen kyllä keksinyt korvaavia treenimuotoja. Nuo salit pitäisi saada jollain lailla suljettua, toimivat viruslinkoina nekin.
Vierailija kirjoitti:
Terv, äö 136
ÄÖ?
Vierailija kirjoitti:
Terv, äö 136
Kyllä tolla älykkyysösamäärällä voi jo brassailla.
Vierailija kirjoitti:
Treenaaminen ylipäänsä on tyhmemmän väestönosan juttu
Tämä kommentti oli tyhmemmän väestönosan kommentti.
liekö tuosta nyt varsinaisesti epäilystä ikinä ollutkaan :D
Vierailija kirjoitti:
Olet väärässä. Tutkimusten mukaan treenaajiilla on korkeampi ÄO.
https://www.sciencedaily.com/releases/2009/12/091202101751.htm
Eniten ihmettelen tuota Anni Vuohijokea, joka mukamas on lääketieteen opiskelijakin. Toivottavasti ei tule saamaan lääkärinoikeuksia noin vastuuttomalla toiminnalla pandemian aikaan. Hän laittaa koko ajan tulevia työtovereitaan vaaraan pitämällä saliaan auki bärseenpumppaajille.
Mulle on ihan sama mitä muut ajattelee. Vähemmän salilla on ollut porukkaa, kuin ulkoliikuntamestoissa. En viitsi enää mennä tekemään porrastreeniä ulos, kun omaa tilaa ei ole yhtään. Niin kauan kun mun sali on auki, niin aion käydä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh...se että kritiikittä uskoo jonkun random tutkimuksen vähän niin kuin todistaa aloituksen pointin...
Vierailija kirjoitti:
Mulle on ihan sama mitä muut ajattelee. Vähemmän salilla on ollut porukkaa, kuin ulkoliikuntamestoissa. En viitsi enää mennä tekemään porrastreeniä ulos, kun omaa tilaa ei ole yhtään. Niin kauan kun mun sali on auki, niin aion käydä.
Samanlainen kuin muutkin salilla käyntiä puolustelevat covidiootit: "mua ei kiinnosta mitä mut ajattelee tai sanoo, koska MULLA on oikeus käydä salilla". Toivottavasti kieltäydyt hoidosta jos saat koronan ja tarvitset sairaalahoitoa.
Vierailija kirjoitti:
Salitreeni
Kehopositiivisten katkeruus loistaa.
On fiksua pitää itsestään huolta.
Varmaan siellä teholla lojuu paljon timmejä ihmisiä. Not.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh...se että kritiikittä uskoo jonkun random tutkimuksen vähän niin kuin todistaa aloituksen pointin...
Ehkä uskon ennemmin yliopiston "random-tutkimuksen" kuin av-mamman katkeruudesta kumpuavan mutuilun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on siihen varmaan jotain nasevaa kritiikkiä.