Järkyttävää! Ylilääkäri haki koronan Tukholmasta huvireisulla!
THL:n ylilääkäri Hanna Nohynek kertoo sairastaneensa koronan ja uskoo saaneensa tartunnan Tukholman-matkallaan maaliskuun puolivälissä. "Tukholmassa kävin Fotografiska-museon näyttelyssä, jossa oli valtavasti väkeä. Päivällisellä vieressäni ja vastapäätä istui ihmisiä eri puolilta Eurooppaa, Nohynek kertoo Iltalehdelle."
Luulin ensin vitsiksi. Miten voi olla näin vastuuton ja vielä tuossa maaliskuun puolivälissä, jolloin taudin vaarallisuudesta ja helposta levittäytymisestä on jo ollut tietoa ja muualla Euroopassa rajat suljettuina? Tukholma on vieläpä todella paha epidemia-alue virallisten lukujenkin valossa. Puhumattakaan todellisista tautimääristä, kun tautia lienee sielläkin tosiasiallisesti monikymmenkertaisesti enemmän. Näinhän nimenomaan se THL on Suomestakin esittänyt.
Ylilääkäri se seilaa Stokikseen museoreissulle. Kertoo vielä, kuinka hän todnäk tartutti sitten miehensäkin, joka poti taudin vielä rankemmilla oireilla kuin hän itse. Hän kertoo myös, että ei edes käynyt koronatesteissä tuolta Stokiksen epidemia-alueelta palattuaan, vaan tauti varmistui vasta myöhemmin vasta-ainetestillä. Kuinka vastuuton voi olla? Liekö hän juuri näitä, jotka istuivat ravintoloissa vielä viime viikolla, kun niitä oli auki? En ihmettelisi. Iltiksessä vielä kertoo muina naisina tästä hupireissustaan.
Jos ylilääkäri, joka on vieläpä esimerkkinä/auktoriteettina kansalaisille, toimii näin välinpitämättömästi, niin on selvää että moni tavan tallaajakin elää vähintään yhtä vastuuttomasti ja levittää tautia näin itsekkäästi. Jos jokin asia ei ole erikseen kielletty, se tehdään. Omia aivoja ei voi käyttää! Vaikka muu Eurooppa on totaalisessa lockdownissa, niin meillä kulkee tuhansien matkustajien viruslinkolaivat täysin normaalisti vielä siinäkin vaiheessa. Vasta tällä viikollahan henkilöliikenne sai rajoituksia. Ja jos vain se laiva kulkee, sinne pitää toki mennä! Omaa järkeä ei osata käyttää.
https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/c685df3f-0c6c-45a1-ae14-4671b…
Kommentit (5)
Ei näköjään edes koulutus suojaa typeryydeltä.
Olen töissä kotimaisessa pörssiyhtiössä ja meille tehtiin selväksi jo 8.3. että mihinkään ulkomaille ei mennä ilman karanteenia ja karanteeni on sitten palkaton. Ei olisi tullut mieleenkään mennä silloin mihinkään reissuun.
THL taas näyttää kuinka osaavaa porukkaa siellä on. Ei ole MITÄÄN perusteltavaa syytä, että tuohonaikaan enää lähtee kukaan, varsinkaan lääkäri, jollekkin ulkomaan huvireissulle. Ällöttävä narsisti, joutaisi pois viralta.
Kuvansa perusteella muuten juuri sellainen vaarallinen narsisti, joksi jutun perusteella ilmenee. Voi vitdi että on vielä pokkaa mankua, että "hänen laisensa koronakonkarin pitäisi pian päästä takaisin töihin". Jo on otsaa, vähän haluaisi VIELÄ vähän tartutella ihmisiä, semmonen korona-konkari tämä.
Vierailija kirjoitti:
Ei näköjään edes koulutus suojaa typeryydeltä.
Olen töissä kotimaisessa pörssiyhtiössä ja meille tehtiin selväksi jo 8.3. että mihinkään ulkomaille ei mennä ilman karanteenia ja karanteeni on sitten palkaton. Ei olisi tullut mieleenkään mennä silloin mihinkään reissuun.
Minä taas olen töissä ruotsalaisomisteisessa yhtiössä, joka kielsi TYÖmatkat Kiinaan, Iraniin ja Italiaan maaliskuussa, mutta joka oli järjestämässä isoa pohjoismaista eventtiä vielä maaliskuun puolivälin jälkeen. Vasta kun Tanska ja Norja asettivat rajoitteensa, tapahtuma peruttiin pitkin hampain. Meitä suomalaisia odotettiin kuitenkin paikalle vielä tämän jälkeenkin, kunnes Suomessakin rajoitteet alkoivat tiukentua. Edelleenkään Ruotsin toimistolla ei tehdä etätöitä.
Huoh. Ihanko hakemalla haki? Mistä sen tiedät? Kerro, jos on parempaa tietoa. Voi vide, aina pitää haukkua kaikki, olisitko itse tehnyt paremmin?