Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka saksitte kaksihaaraisia hiuksia joutilaina hetkinä, oletteko huomanneet muutoksen parempaan?

Vierailija
08.04.2020 |

Minulla on pitkät hiukset, ja noin viikko sitten huomasin niissä kaksihaaraisia tosi paljon. Hain hiussakset ja rupesin leikkaamaan kaksihaaraisia hiuksia yksi kerrallaan. Tarkoituksena on jatkaa niin kauan, että ottaessani n. 40 hiuksen nipun käteeni, en heti näe siinä kolmea kaksihaaraista tai muulla tavoin vaurioitunutta hiusta kuten nyt.

Te jotka olette tehneet leikkelyä pitemmän aikaa, oletteko huomanneet hiustenne terveyden kohentuneen? Sen huomaa mm. siitä, että pikkutakkuja tulee vähemmän, latvat eivät tunnu karheilta ja ne hapsottavat vähemmän. Onko tämä metodi hyödyllinen?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että vaikuttaa, mutta onhan se aika hyvä keino tyhjentää mieli muista ajatuksista. Yhdenlaista meditaatiota siis.

Vierailija
2/13 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä siitä mitään hyötyä ole ollut mutta ainakin sillä voi siirtää kampaajalle menoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet käärme.

Vierailija
4/13 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon plus 40 mies. milloinhan oon saanut tuollaisen tukun hiuksia, siis omia, käteeni, kymmenen vuotta sitten; 40 hiusta- mikä tukko!

Vierailija
5/13 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä on onko kaksihaaraisia vai ei

Vierailija
6/13 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työsarka on loputon. Harkitsen leikkaavani pari cm kokonaan latvoista. Harmittaa vain kun kasvattaminen aina jää tähän.

Vierailija
7/13 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsillä saksilla voi ainakin tehdä myös lisävahinkoa, vaikka leikkaisikin kaksihaaraisen pois. Tylsällä leikatessa hiuksen pää vähän litistyy ja avautuu ja on entistä alttiimpi haaroittumiselle.

Vierailija
8/13 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä saa tuntemaan mielenrauhaa, omat henkilökohtaiset ongelmat jäävät taka-alalle.

Vierailija
9/13 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan tein tuota. Päädyin siihen että parempi antaa hiusten vaan olla, vaikka olisi kuinka paljon kaksihaaraisia ja käydä sitten kampaajalla ottamassa pois. Mulla tuo kaksihaaraisten leikkaaminen teki latvasta todella epäsiistin näköisen, koska paljon eri mittaisia hiuksia.

Vierailija
10/13 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen tuota ja se on kyllä terapeuttista mutta luulen että kaksihaaraiset ovat vain lisääntyneet. Koska se pitäisi leikata melko korkealta että saa varmasti vahingoittuneen osan pois, ja terävillä saksilla. Ja kun niitä tuijottelee nii löytää aina vaan lisää joten kannattas vaan antaa olla

Vierailija
11/13 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn säännöllisin välein kampaajalla leikkauttamassa hiuksia. Mitään järkeä itse napsia ja etsiä kaksihaaraisia.... Ittensä sukimista  hah.

Vierailija
12/13 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä käyn säännöllisin välein kampaajalla leikkauttamassa hiuksia. Mitään järkeä itse napsia ja etsiä kaksihaaraisia.... Ittensä sukimista  hah.

Vihaan sitä, että joku koskee minuun ja joudun vielä maksamaan siitä kärsimyksestä. Ihan kuin hammaslääkärissä käynti, ja näistä kahdesta mainitusta hammaslääkäriä pidän terveyden kannalta tärkeämpänä.

Paljon helpompaa sen jälkeen, kun on ostanut kunnolliset vain hiustenleikkuuseen tarkoitetut sakset, pitkiä hiuksia on kuitenkin helppo itsekin siistiä tai sitten napsia ajoittain yksittäisiä kalsihaaraisia pois.

Vierailija
13/13 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihaan sitä, että joku koskee minuun ja joudun vielä maksamaan siitä kärsimyksestä. Ihan kuin hammaslääkärissä käynti, ja näistä kahdesta mainitusta hammaslääkäriä pidän terveyden kannalta tärkeämpänä.

Paljon helpompaa sen jälkeen, kun on ostanut kunnolliset vain hiustenleikkuuseen tarkoitetut sakset, pitkiä hiuksia on kuitenkin helppo itsekin siistiä tai sitten napsia ajoittain yksittäisiä kalsihaaraisia pois.

Niin no sama se kuka ne hiukset leikkaa, kunhan leikkaa. Hyi olkoon jotain kaksihaaraisia, mua taas puistattaa ajatus että sellainen olisi päässäni. Repisin varmaan kokonaan irti. En ole edes muistanut, että semmoisiakin voi olla, mutta nyt kun tuli puheeksi, niin joskus teininä oli itsellänikin. Yäk.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä