Geishalady
Kommentit (275)
Vierailija kirjoitti:
Hyvää Uutta Vuotta 2022🥂❤
Kiitos samoin sinä ihanuus jos olet se oikea geishalady??
Vierailija kirjoitti:
Kiitos❤ se sama olen.
Kuten olet varmaan huomannut niin sinua kaivataan ja kuviasi kysellään kovasti. Onko sinulla niitä missään nähtävillä ja miksi et tulisi uudestaan alastonsuomeen?? Sinulla on ihan oma fanikunta joka odottaa sitä. Jos siis olet se aito alastonsuomessa ollut geishalady ???
Kiitos olen otettu osasta viesteistä,
mutta en kaikista.
Upeaa monologia! Jatka toki meidän kaikkien iloksi ja viihdykkeeksi!
Vierailija kirjoitti:
mutta en kaikista.
Siinä mielessä sovitte keishaladyn kanssa hyvin yhteen tai jopa puoli kahteen, että molemmat osaatte käyttää yhtä huonosti noita välimerkkejä, joten ette ole ns. pilkuntarkkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mutta en kaikista.Siinä mielessä sovitte keishaladyn kanssa hyvin yhteen tai jopa puoli kahteen, että molemmat osaatte käyttää yhtä huonosti noita välimerkkejä, joten ette ole ns. pilkuntarkkoja.
Hankaako äijäl naru perseessä 😅
Vierailija kirjoitti:
Kiitos❤ se sama olen.
Jos olet se aito ja oikea Geishalady, niin uskallatko kertoa tai tunnustaa, että joku meistä useista ihailijoista olisi päässyt tapaamaan sinua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos❤ se sama olen.
Jos olet se aito ja oikea Geishalady, niin uskallatko kertoa tai tunnustaa, että joku meistä useista ihailijoista olisi päässyt tapaamaan sinua?
😉
Vierailija kirjoitti:
Kiitos❤ se sama olen.
Mikä sinulla oli profiilikuvana ? Testikysymys
Vierailija kirjoitti:
Vaihtelin kuvia esim. sääret
No kyl kattelis jos niit näkyis jossakin. Laitahan esille
Vierailija kirjoitti:
Vaihtelin kuvia esim. sääret
Mul kans kuvaa samaa et kuvii esii
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos❤ se sama olen.
Rohkeesti vaan tai ne jotka tavanneet oikeasti ?
Turkuboy kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos❤ se sama olen.
Ei ole kukaan voinut tavata kun ei ole olemassa!
Olisi kyllä kommentoitu!
Vierailija kirjoitti:
Turkuboy kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos❤ se sama olen.
Ei ole kukaan voinut tavata kun ei ole olemassa!
Olisi kyllä kommentoitu!
On se olemassa tai tarkemmin ollu olemassa mut ei ymmärrä hyödyntää sitä jostain syystä. Täytyy sanoo et tyhmyyttä kun omistaa jotain mitä voi sanoa ainutlaatuiseksi. Tyhmyyttä katselka sivusta sanon minä enkä varmaan ole yksin näiden ajatusten kanssa ?
No nyt täällä haukutaan minua jo tyhmäksi😪
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt ehkä tyhmä mutta hiukkasen hölmö jos ei tajua kommenteista että olis kysyntää kuvien muodossa.
Hyvä säilyy mielessä ja näin taitaa kohdallasi olla.
Hölmö olet jos et ota kyselyistä onkeesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt ehkä tyhmä mutta hiukkasen hölmö jos ei tajua kommenteista että olis kysyntää kuvien muodossa.
Hyvä säilyy mielessä ja näin taitaa kohdallasi olla.
Hölmö olet jos et ota kyselyistä onkeesi.
Niin totta👍
Ei yhtään kuvaa missään, kukaan ei ole todistettavasti sanonut tavanneensa, ei mitään faktoja tai tietoja että viestien mukainen ihanuus oikeasti olisi olemassa??
Kuka nähnyt kuvia tai muuta??