Geishalady
Kommentit (275)
Vierailija kirjoitti:
Alkuperäinen
Mites toi edellinen kysymys?
Vierailija kirjoitti:
Alkuperäinen
Koska teet paluun? Sinua on moni odottamassa!
Nyt oikeesti tässä hetkessä geishaladyn paluu tekis monelle hyvää vaikeiden aikojen keskellä
Kuulin huhuja että taitaa olla geishaladylla patukka maitti päällä taas. Bongattu metsästämässä !
Kyl se varmaan bongailee patukkaa kun kertoo ettei miehensä pysty hoitelee sitä 🤔
Nyt on pakko kommentoida että olin geishalady fani ja paino sanalla olin. Luulin häntä toisenlaiseksi ja että tämä heidän oma juttu mutta totuus toinen.
Jos minun vaimoni kertoisi jollekin että en pystyisi hoitelemaan häntä ja etsii vierasta patukkaa niin hommista ei todella tulisi silloin enää mitään kun luottamus toiseen mennyt ja vaikuttanut itsetuntoon. Sitä tuskin enää korjataan tai vaatii ainakin kovan panostuksen.
Tässä ei kyllä ole ajateltu asioita omaa nenää pidemmälle. Tässä voisi kysyä että mitä ajattelisitte jos kuulisitte oman vaimonne toimivan näin? Kaikki ei näköjään ole sitä minkä kuvan ulospäin antaa
Kuulostaa kovin kevytkenkäiseltä naiselta
Geishaladystä kovasti näyttää tykätyn, mutta kertokaa nyt joku millainen nainen hän on esim. vartaloltaan, jos kerran alastonsuomessakin oli?
Osaako verbaalisen viettelyn myös?
Sellaisen kun saisi viestittelemään kanssaan ois todella kiihottavaa, vaikka ei olisi tarkoitus mihinkään johtaakaan..
En yhtää tunne tätä, enkä kuviaankaan nähnyt, onko jollain tallessa?
M, isolla ämmällä.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on pakko kommentoida että olin geishalady fani ja paino sanalla olin. Luulin häntä toisenlaiseksi ja että tämä heidän oma juttu mutta totuus toinen.
Jos minun vaimoni kertoisi jollekin että en pystyisi hoitelemaan häntä ja etsii vierasta patukkaa niin hommista ei todella tulisi silloin enää mitään kun luottamus toiseen mennyt ja vaikuttanut itsetuntoon. Sitä tuskin enää korjataan tai vaatii ainakin kovan panostuksen.
Tässä ei kyllä ole ajateltu asioita omaa nenää pidemmälle. Tässä voisi kysyä että mitä ajattelisitte jos kuulisitte oman vaimonne toimivan näin? Kaikki ei näköjään ole sitä minkä kuvan ulospäin antaa
Taidat itse olla Geishaladyn mies, et taida kestää sitä huomiota mitä vaimosi saa???
Kummasti herättää kiinnostusta älypäillä tää olematon🤣🤣
Tää on viihdettä kun lukee näit juttui 🤣🤣🤣🤣
Toi älypäät on hyvä ilmasu näille🤣🤣
Mul oli tän muijan kaa juttuu ja sano et sen ukol on niin pien muna eikä osaa panna sitä nii siks hakee miestä. Mietti ukon jättämistä. Juttu loppu kesken kun jäi kiinni. Tää on halpa ja helppo muija. Ei paljo aatellu mitä puhu.
Terveisiä vaan sinne Kymenlaaksoon!
Tollanen mikään lady oo👎jotain muuta
Pääsitkö panemaan? millainen oli livenä? miten pukeutui?
Olis kiva tosiaan tietää onks kukaan päässy panemaan oikeesti vai mielikuvissa vaan ? Ei ole kukaan tainnut tästä mainita?
Alkuperäinen