Ollaan saatu todella ikävää palautetta, kun meidän 14-vuotias lähetti sukulaisille virpomisvideon.
Tyttö oli harjoitellut monta viikkoa sitä virpomislorua ja tehtiin hänelle hieno noita-asukin.
Sitten hän lauloi vielä känkkäränkkän siinä videolla.
Oli minusta tosi kiva esitys ja tyttö tykkäsi esiintyä.
Mutta monta viestiä tuli että olipas outo ja eikö toi ole liian vanha tuollaiseen.
Tuli niin paha mieli tytön puolesta!
Kommentit (81)
Syrjäytyy tuollainen känkkäränkkäpelle. Ihan järkkyä, että ksitettu johonkin vauvamuskariin teini. Onko kenties joku down?
Mä olin 5-vuotiaana musiikkileikkikoulussa. Oiskohan ollut teineillekin avoin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo oli siis sinun projektisi.
Ei vaan tytön oma idea. Alunperin piti lähteä kierteleen sukulaisten luo ja virpomaan oikeasti mutta nyt sitten laitettiin whatsappilla video kaikille. Ja tyttö ihan itse keksi laulaa sen känkkäränkän kun sitä oli leikitty musiikkikerhossa.
Ap
Ihan ihmeellistä sukulaissakkia ap:lla! Älä välitä. Kyllä meillä saa tehdä vaikka aikuinen virpomisvideon jos huvittaa, huumoriakin saa olla. Kyseessä lapsi vielä, niin ei kyllä tuommoisia arvosteluja saisi kukaan antaa!
Elämässä tulee tehtyä joskus hölmöjä. Eikä ne yhteen kertaan jää. Elämä jatkuu.
Edellenkään kukaan ei kerto, miksi teini on jossain musiikkileikkikoulussa ja missä tuollainen on mahdollista.
Saisinkohan olla koulusta poissa ja osallistua muskariin tai perhekerhoon tai vaikka vauvojen värikylpyyn? Eikös nuo ole päiväaktiviteetteja niin vähän tuo koulu haittaa osallistumista....on se kamalaa, kun en saa olla lapsi ja joudun kouluun....byhyy...
Päivän paras ketju, olen nauranut ihan kippurassa.
Pääsiäistervehdys videon muodossa on minusta tällaisena aikana ihan kiva idea, mutta toki oletus on, että tuon ikäinen ei mitään palkkaa siitä halua vastikkeeksi. Itse kiittäisin videosta, mutta en lupautuisi mitään suklaata tai rahaa teinille maksamaan siitä hyvästä. Varsinainen virpominen kuuluu mielestäni lapsuuteen, yli 10-vuotiaat saavat keksiä muita tapoja hankkia makeisia ja rahaa.
Mun mielestä hauska idea, älä välitä ikävistä kommenteista. Minä olisin ilahtunut tuollaisesta viestistä. Mullakin on (ihan omia!) nalleja ikkunoista kurkkimassa ja olen jo yli 50v.
Missä se teinimuskari kokoontuu? Kertokaa nyt jo vihdoin.
Ei missään, tä on provo, mut hauska sellainen
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä hauska idea, älä välitä ikävistä kommenteista. Minä olisin ilahtunut tuollaisesta viestistä. Mullakin on (ihan omia!) nalleja ikkunoista kurkkimassa ja olen jo yli 50v.
Kiitos! Luin kaikki viestit. Kiva että kaikki olette samaa mieltä kuin minä, että lapsen tekemiin kivoihin juttuihin pitäisi osata heittäytyä ja lähteä mukaan. Siksi minulle tulikin paha mieli, kun ihmiset kritisoi mm tytön paksuja sukkiksia ja jumppatossuja. Hän itse suunnitteli asunsa ja oli sitä mieltä, että paksut sukkikset, röyhelöpusero ja essu kuuluvat noita-asuun. Miksi tällaisiin asioihin pitää puuttua kun tyttö ihan tosissaan esiintyy virpomalla ja känkkäränkkää laulaen! Ap
Tämä keskustelu voisi olla paljon hedelmällisempä, jos ihmiset eivät olisi tarkoituksella niin ikäviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos! Luin kaikki viestit. Kiva että kaikki olette samaa mieltä kuin minä, että lapsen tekemiin kivoihin juttuihin pitäisi osata heittäytyä ja lähteä mukaan. Siksi minulle tulikin paha mieli, kun ihmiset kritisoi mm tytön paksuja sukkiksia ja jumppatossuja. Hän itse suunnitteli asunsa ja oli sitä mieltä, että paksut sukkikset, röyhelöpusero ja essu kuuluvat noita-asuun. Miksi tällaisiin asioihin pitää puuttua kun tyttö ihan tosissaan esiintyy virpomalla ja känkkäränkkää laulaen! Ap
Alan epäilemään, että ap tässä on se hieman krhm... hidas yksilö.
Ei, kaikki eivät tosiaan tässä ketjussa olleet samaa mieltä kanssasi. Hyvin harva itseasiassa. Toisekseen, video ei siis ollut huumoria jos kerran tyttö "ihan tosissaan esiintyi".
Sulta on noin 50 kertaa kysytty miksi ja missä 14-vuotias käy leikkimässä jossain muskarissa muttet osaa vastata.
Ei juma. Ei tämä tainnutkaan olla provo vaan joku jälkeen jääneen äiteen idea. Jumppatossuja ja känkkäränkkää, huhhuh...
Pliis päivitystä tänne! Joko tunnekuohu on asettunut? Saiko teini tutin suuhunsa lohdukkeeksi? Käyttekö esim. teiniuinnissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta hän kuulostaa ihanalta lapselta. Olet saanut pari vuotta lisäaikaa kun lapsi on vielä lapsi eikä kiirehdi aikuisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta hän kuulostaa ihanalta lapselta. Olet saanut pari vuotta lisäaikaa kun lapsi on vielä lapsi eikä kiirehdi aikuisuuteen.
Minusta hän kuulostaa jälkeenjääneeltä lapselta. Olisin huolissani.
Onko teinimuskari pääsiäistauolla?
Ollaanpas täällä ilkeitä! Antakaa lasten olla lapsia niin kauan kuin haluavat lapsia olla, siihen ei ole kuin yksi mahdollisuus.
Hyvää pääsiäistä, toivottavasti tytölle jäi kuitenkin hyvä muisto eikä sukulaisten kommentit kantautuneet hänen korviinsa.