Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On niin surullista huomata Kokoomuspoliitikkojen politikointi korona-taudin ympärillä, kun on kansallinen hätätila

Vierailija
08.04.2020 |

Kokoomuksen suhtautuminen haittaa jo hallituksen työskentelyä. Jatkuvan hallituksen syyllistämisen ilmapiirissä, on täysin inhimillistä, että ministerimme huomio herpaantuu pois, itse kriisin hoidosta, ja aletaan käyttää energiaa itsensä puolustamiseen Vapaavuoten ja Orpon ja ko. puolueeen syytöksiä vastaan.

Olen todella pettynyt Kokoomuksen epäisänmaalliiseen toimintaan.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paasikivi kääntyisi haudassaan, jos tietäisi Vapaavuoren ja Orvon kommenteista.

Vierailija
2/5 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon johtaja puskee eteenpäin, vaikka ympärillä olisi häiriötekijöitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä. Syyttävät nykyhallitusta omista toimistaan. Edelliset hallitukset eivät ole välittäneet lainkaan varastojen ylläpidosta vaan mehustelleet terveysalan pörssiyritysten tuomilla osakkeenomistajien voitoilla. ja höpöttäneet kuinka ne ovat tehokkaampia. Tehokkuus on nyt osoittautnut mm. varastojen ylläpidon olemattomuudeksi.

Vierailija
4/5 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi että Kokoomuksen kannatus laskisi edelleen?

Vierailija
5/5 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen järkevä puolue nyt pyrkisi tekemään yhteistyötä vain. Järkevä myös siinä mielessä, että äänestäjien silmissä mikään räyhääminen ja syyttely ei nyt näytä hyvältä.

Itse olen tässä suhteessa vähän pettynyt omaan puolueeseeni Vasemmistoliittoon myös. Kyllä nyt pitää auttaa myös yksityisen puolen toimijoita. Eikä tarvitse irvailla, mikä kaikki on syytä Kokoomuksen tekemistä leikkauksista.

"Syyllisiä" voidaan etsiä sitten myöhemmin. Vapaavuoren hyökkäys oli täysin asiaton, kun kerran Helsinki on itse mokannut varustautumisen. Mutta antaa olla ja keskitytään miettimään, miten niitä suojia nyt sinnekin saisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi