Milllainen rikosrekisteri sinullla on? Minullla on tyhjä. Parkkkisakko on ainoa erheeeni.
Kommentit (31)
Parkkisakkoja on mulla myös ja niidenkin syynä on, että meinasin myöhästyä tärkeästä junakyydistä joten oli pakko maksaa sakot, jotta ehdin junaan pysäköimällä lyhyen ajan ruutuun ihan aseman eteen. Useamman päivän ajan tuli joka päivä uudet sakot. Ei muuta ole ehtinyt rötöstellä neljässäkymmenessä vuodessa. Tai ei ainakaan ole jäänyt kiinni.
Mä enn usko enäää moraaaliin tässä maaailmassa. Uskooon realismiiin ja tämän maaailman raaakuuteeen.
Enimmäkseen rikoksia ihmisyyttä vastaan.
Mulla ei ole edes sitä parkkisakkoa joka btw on pysäköintivirhemaksu
Parkkisakkoja ja ylinopeussakkoja löytyy, mutta toisaalta en ole pahoinpidellyt ketään.
Jokunen parkkisakko ja ylinopeussakko.
Pahis oon.
Pari törkeää liikenneturvallisuuden vaarantamista.
"Parkkisakko" ei taida olla edes rike, saati rikos. Se on pysäköintivirhemaksu, siviilioikeudellinen asia, jota perii yksityiset firmat.
Parkkisakot ei taida päätyä rikosrekisteriin...
Rikosrekisterimerkintä tulee vain vankeustuomioista, joko ehdollisesta tai ehdottomasta. Poliisin omaan ns. seurantarekisteriin taas kirjataan kaikki sakot, putkareissut jne.
Muutama euro on tullut sakkomaksuja myöhässä palautetuista kirjaston kirjoista.
Hyvin on ap pärjännyt täytyy sanoa ja kannustaa hyvään edelleen.
Mielipidevanki. En ole rikkonut muuta lakia kun sitä, että uskalsin sanoa mielipiteeni tiettyyn asiaan. 4kk ehdonalaista. huhhuh mikä gangsta...🤯
+poltin pilveä, 3v sitten ja siitä ei tullu mitään. Eli olen ilmeisesti yhteiskunnan vihollinen nro.1! Jee! (Huutonaurua) 😂
2 krt rkkisakko, kummallakin kerralla 5 euroa. Unohdin laittaa kiekon. Kerran ajoin 95km/ha moottoritiellä, olin juuri ohittamassa, kun muuttui 80km/h, se ohitettavani taisi tietää siitä ja ennakoi. Minä ajoin tutkaan.
Muuta en ole rötöstellyt.
Oon edellinen. Eli sain 4kk ehdonalaista siitä, että kävin amsterdamissa coffee shopissa.
eikä suomeen tullessa ollu mitään HUUMEITA. Uskalsin vaan sanoa että siellä se on laillista joten niitä tullivirkailijoita varmaan ketutti kun mulla ei ollukkaan mitään 😊
Sori joku olikin ehtiny jo laittaa eli oon toi 14/17
Melkein gangsteri... kirjoitti:
Mielipidevanki. En ole rikkonut muuta lakia kun sitä, että uskalsin sanoa mielipiteeni tiettyyn asiaan. 4kk ehdonalaista. huhhuh mikä gangsta...🤯
+poltin pilveä, 3v sitten ja siitä ei tullu mitään. Eli olen ilmeisesti yhteiskunnan vihollinen nro.1! Jee! (Huutonaurua) 😂
Eli kyseessä oli joko kiihottaminen kansanryhmää vstaan tai kunnianloukkaus. Eli suomeksi sanottuna olet ymmärtänyt sananvapauden väärin. Kyllä, sinulla on oikeus mielipiteeseen. Ei, sinulla ei ole mielipiteen varjolla oikeutta loukata ketään eikä perseillä.
Ja ihan turhaa vähätellä tekojasi ja vetää mitäään gangstailua tai yhteiskunnan vihollisuutta nro 1 tähän. Olet rikkonut lakia ja se siitä. Mikään isompi rikos ei oikeuta tekemään pienempää. Rikos on rikos niinkuin se on lakiin kirjattu. Tuomiot vaihtelee.
Et ole gangsta etkä yhteiskunnan viholinen nro 1. Olet surkimus jolla on isot kuvitelmat itsestään.
Ylinopeutta ajoin 18-vuotiaana 50 alueella 57 km/h. Oi voi minua.
En ole edes sitä parkkisakkoa saanut. Ja ikää on siis 50 ja autoillut olen 18-vuotiaasta.
Naurattaakin kaikki ne jotka eivät pysty ajamaan yhtään reissua osumatta kameratolpan kohdalle ylinopeudella...