Jos nyt kuolet koronaan, mistä sinut muistetaan?
Veikkaanpa, että ei mistään. Omaisetkin lähinnä vaivaantuneita tarttumisen pelossa. Hyvä jos hautajaisia saat.
Kommentit (18)
Luulenpa että löytyneestä muumioista saa lukea iltapäivälehdestä.
Olen maailmanmestari, joku voi ehkä joskus jostain homeisesta kirjasta divarissa bongata nimen ja unohtaa samantien koko homman.
Pelkkää velkaa on jäämistö.
Voi teitä, miksei teistä tullut edes vaivaista kansanedustajaa tai kulttuuriministeriä? Mihin elämämme on valunut?
ap
Vaimo muistaisi kohtuullisen hyvänä aviomiehenä ja kaverit hauskana seuramiehenä. Muut tuskin mistään. Ja miksi pitäisikään? Jotkut ovat huolissaan, muistaako joku heidät kuoleman jälkeen, vaikkei monia muisteta edes eläessään.
Poika muistanee minut hyvänä isänä, muuta en tarvitsekaan. Enkä oikeastaan sitäkään. Kuolleita ei mikään paina.
"Se oli sellainen omissa oloissaan viihtyvä, jopa erakkomainen. Ihan iloiselta se kyllä vaikutti useimmiten. Sittenhän se jossain vaiheessa löysi Jeesuksen ja alkoi julistaa evankeliumia muillekin. Oli se varmaan omalla tavallaan ihan onnellinen... Ei olisi kyllä ikinä arvannut, että korona sen vie."
Jotain tuollaista läheiseni varmaan juttelisivat :)
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Vierailija kirjoitti:
Voi teitä, miksei teistä tullut edes vaivaista kansanedustajaa tai kulttuuriministeriä? Mihin elämämme on valunut?
ap
Aa, siis ajattelet, että läheiset eivät muista ihmistä, jos hän ei ole saavuttanut kuuluisuutta elinaikanaan? Näinkö?
Hän kertoo Iltasanomien, Iltapulun jne. haastattelussa kuinka ei selviytynyt koronasta.
Myös päivityksiä instaan. #nytahistaa
Sekä pakollinen kierros tv-haastiksia. "Kokemukset kuolemisesta koronaan" - tänään illalla klo 21.00.
"Kuka? Ai niin se jo vähän vanhempi nainen? Näin sen joskus lenkillä."
Äiti ei muistaisi, kun on muistisairas. Veljen lapset muistaisivat, että täti oli kiva ja jätti ison perinnön. Hautajaisia en edes halua, olen ilmoittanut että minut pitää tuhkata hiljaisuudessa ja tuhka sirotella luontoon.
Siitä että kuolin koronaan koska jouduin hallituksen painostuksesta palaaman mökin turvallisesta eristyksestä Uudenmaan tautipesään.
Minulta jäisi jälkeen mittava villalankavarasto. Olen jo kertonut miehelle, kenelle ne pitää luovuttaa. Lapset ja mies toivottavasti muistaisivat hyvällä. Onneksi minulla on vähän säästöjä, niin lapset saavat muutaman tonnin elämää helpottamaan.
lapset muistaisivat että äiti pakotettiin hoitamaan koronapotilaita ja sairastui ja kuoli sen takia
Minut muistetaan henkilönä joka kuoli koronaan
Vierailija kirjoitti:
Äiti ei muistaisi, kun on muistisairas. Veljen lapset muistaisivat, että täti oli kiva ja jätti ison perinnön. Hautajaisia en edes halua, olen ilmoittanut että minut pitää tuhkata hiljaisuudessa ja tuhka sirotella luontoon.
Eipä koronan aikana hautajaisia saakaan
En voi kertoa koska silloin minut tunnistettaisiin, mutta ihan hauskasta asiasta, voisin siinä mielessä kuolla tyytyväisenä.
Mä oon tässä vähän niin kuin Elena Ferranten Napoli-sarjan Lila: haluaisin, että mut unohdetaan, että voisin pyyhkiä muistoni kokonaan.
Mutta sun avauksesta tulee kyllä mieleen, että sulla ei varmasti oo kaikki ihan hyvin.