Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainoa joka ei ymmärrä miksi veronmaksajien pitäisi maksaa kesäfestarit ja keikat joita nyt ei järjestetä

Vierailija
08.04.2020 |

Musiikkialan intressit liittyvät hallituksen erinäisiin tukipaketteihin, joista myös se haluaa osansa.
On järjenvastaista, että "kuluttaja" joutuu jo maksamaan palvelusta jota ei ole tarjolla. Eikö musaihmiset voi mennä vaikka marjatilalle tienaamaan voita leivän päälle.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ihan oikeasti, miten teidän logiikallanne kansalaisilla pysyy ne työpaikat, jos yritysten annetaan mennä nurin? Mistä ihmeen taikaseinästä te kuvittelette, että lomautuksen jälkeen sieltä yrityksestä taas aletaan makselemaan palkkoja, jos "yritys voi ihan hyvin olla ilman tuloja muutaman kuukauden". 

Kyllä suurin osa festareista on puhdasta kermankuorintaa.

Alkoholinmyyntiä kalliilla ja jopa pullopantit pitää saada firmalle.

Luuletko, että se järjestäjä ei ole maksanut niistä panteista? Luuletko, että se alkoholi myy itse itsensä? Ei tarvita lupia, välineitä eikä henkilökuntaa? 

Mikä ihme siinä on, että porukka näkee näitä helppoja rikastumismahdollisuuksia ihan joka paikassa, mutta siihen ei itse kuitenkaan viitsitä lähteä? 

Vierailija
42/46 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä lusmuja, perustaisivat kannattavan yrityksen tai menisivät vaikka töihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvää päivää.

Täällä taas sosialistit kertovat vinkkejä siihen, miten yrittäjien / yritysten tulisi toimia.

Helppohan se on kertoa, kun ei ole itse ikinä tehnyt mitään hyödyllistä tämän universumin eteen.

Vierailija
44/46 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hyvää päivää.

Täällä taas sosialistit kertovat vinkkejä siihen, miten yrittäjien / yritysten tulisi toimia.

Helppohan se on kertoa, kun ei ole itse ikinä tehnyt mitään hyödyllistä tämän universumin eteen.

Kai tämä oli provo?

Vierailija
45/46 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat järkyttäviä. Meni minultakin työt koronan takia, enkä todellakaan odota kenenkään maksavan minulle ansionmenetystä vastaavaa summaa. Kai sen nyt jokainen ymmärtää, että elämä on välillä epäreilua, joskus tulee yllättäviä tilanteita ja menee työt. Toisinaan tilanteita että niin menee monelta muultakin. Minusta on täysin naurettavaa, että tällaisissa tilanteissa ihmiset vuoronperään vinkuvat haluavansa jotain etuoikeuksia, kuka korvausta menetetyistä tuloista ja kuka palkankorotusta. Ihan kuin tämä tilanne olisi valtion syy ja se pitäisi saada vastuuseen maksamaan korvauksia.

Vierailija
46/46 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hyvää päivää.

Kai tämä oli provo?

En usko, vaikuttaa siltä että hän on täysin vakavissaan. Ja se on vain surullista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä