Miksi naiset pysyvät liian jännittävissä suhteissa?
Onko se pelkkä jännittävyys vai onko myös lompakolla osuutta asiaan?
Kommentit (23)
Liian jännittävissä. Määrittele paremmin.
Olen tapaillut ilkeää miestä.
Uskoin hänen asettuvan vaan en en usko. Olkoon yksin. Mitäpä se minuun. Parempi yksin kuin ilkeän kanssa.
Käsittämätöntä. En tiedä ketään jolle lompakolla olisi mitään metkitystä.
Kannattaa mennä tämän sairaan palstan ulkopuolelelle. Todelliseen elämään.
Vierailija kirjoitti:
Käsittämätöntä. En tiedä ketään jolle lompakolla olisi mitään metkitystä.
Kannattaa mennä tämän sairaan palstan ulkopuolelelle. Todelliseen elämään.
Samaa mieltä. Historia ei tunne yhtään naista, jolle miehen varallisuudella olisi merkitystä.
Ihmiset saavat tehdä minkä kokevat parhaakseen. Ei siinä itsessään mitään väärää ole.
Sopivan jännän kestää hyvin. Liian jännä olisi kovia rikoksia tehnyt.
Liian jännittävä suhde? Todella outo ilmaus. Mitä ap tarkoitat tällä?
Toiset haluavat että elämässä on enemmän makua ja jännitystä, ja ns jännittävien miesten muut perusominaisuudet ovat yleisesti haluttuja naisten keskuudessa, ja se liian jännittävä osuus tulee monesti kylkiäisenä vaikkei sitä alkuun haluaisikaan...
Ne miehet joita itse olen pitänyt jänninä ja kiinnostavina ovat olleet itseäni huonommin koulutettuja ja palkattuja. Toinen oli kaupan kassa ja toinen oli työtön muusikko. Kiinnostus oli siis jotain muuta kuin raha. Sitten kolmas mies johon olen ollut rakastunut oli hotellin omistaja. En laske häntä jännäksi mieheksi, koska hänellä oli tavoitteellinen työ eikä hän olisi tehnyt mitään rikollista. Tuo muusikko taas oli oikea kelmi ja todellakin kävi liian jännäksi minulle. Rakastin kaikkia kolmea. Muusikolla ja hotellin omistajalla oli pettämistaustaa ja varmaan minuakin pettivät.
Joskus sata vuotta sitten yhteiskunta oli rakennettu niin, että naisen tulikin katsoa miehen varallisuutta.
Ja miksikö pysyin näissä suhteissa... Kuvailisin rakkaudeksi ja toisesta kiinnostumisena. Ne suhteet joissa on ollut tasapainoisempia tyyppejä ovat tuntuneet liian sisarellisilta. Mutta kaikki nämä kolme suhdetta minä lopulta lopetin. Kassa oli liian takertuvainen, muusikko ja hotellin omistaja eivät sitoutuneet ja oli päihde/mt-ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Ne miehet joita itse olen pitänyt jänninä ja kiinnostavina ovat olleet itseäni huonommin koulutettuja ja palkattuja. Toinen oli kaupan kassa ja toinen oli työtön muusikko. Kiinnostus oli siis jotain muuta kuin raha. Sitten kolmas mies johon olen ollut rakastunut oli hotellin omistaja. En laske häntä jännäksi mieheksi, koska hänellä oli tavoitteellinen työ eikä hän olisi tehnyt mitään rikollista. Tuo muusikko taas oli oikea kelmi ja todellakin kävi liian jännäksi minulle. Rakastin kaikkia kolmea. Muusikolla ja hotellin omistajalla oli pettämistaustaa ja varmaan minuakin pettivät.
Joskus sata vuotta sitten yhteiskunta oli rakennettu niin, että naisen tulikin katsoa miehen varallisuutta.
Nainen valitsee itse asiassa miehen menestymisen potentiaalin perusteella, JPB selittää tästäkin. Siitä sun muusikosta voisi tulla rokkitähti, vaikka oikeasti todennäköisemmin tulee alkoholisoitunut ukko. High risk high reward
Ne miehet jotka ovat olleet itselleni liian jännittäviä (eli lopetin tapailun heti alkuunsa kun nämä asiat ovat tulleet ilmi):
-Yhdellä oli peliongelma
-Useammalla laittomien aineiden kanssa leikkimistä
-Liian boheemi elämäntapa, itsevalittu työttömyys ja aktiivinen töistäkieltäytyminen
-Päihdeongelma
-Todella erikoiset mieltymykset tai mielipiteet, ääriasioista kiinnostuminen
Raha, sekä puolison että omat. Mieluiten olisin sinkku ja antaisin pimpulia vain silloin kun itse haluan, omalla Välimeren huvilallani. Tuo omahyväinen ukko pilaa kaiken, siis KAIKEN. Nuoret naiset, pysykää naimattomina, näin ohjeistin myös tyttäriämme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen valitsee itse asiassa miehen menestymisen potentiaalin perusteella, JPB selittää tästäkin. Siitä sun muusikosta voisi tulla rokkitähti, vaikka oikeasti todennäköisemmin tulee alkoholisoitunut ukko. High risk high reward
No en kyllä näe tässä tapauksessa minkäänlaista alitajuista toivetta, että hänestä vois tulla menestynyt. :D Sellaisessa tilanteessa varmaan juoksisin muutaman kilometrin päinvastaiseen suuntaan, koska olen aivan liian epävarma ollakseni jonkun puolijulkkiksen nainen. Tämä "muusikko" oli enemmän sellainen harrastetasoinen, melkein nelikymppinen mies joka ei pahemmin jaksanut musiikkia edes harrastaa. Enemmän yritti elättää itseään remonttikeikoilla ja pummaamalla rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en kyllä näe tässä tapauksessa minkäänlaista alitajuista toivetta, että hänestä vois tulla menestynyt. :D Sellaisessa tilanteessa varmaan juoksisin muutaman kilometrin päinvastaiseen suuntaan, koska olen aivan liian epävarma ollakseni jonkun puolijulkkiksen nainen. Tämä "muusikko" oli enemmän sellainen harrastetasoinen, melkein nelikymppinen mies joka ei pahemmin jaksanut musiikkia edes harrastaa. Enemmän yritti elättää itseään remonttikeikoilla ja pummaamalla rahaa.
Luulin, että hän kuitenkin oli ihan taitava muusikko kun itse häntä kutsuit siksi.
Mutta siis oikeasti Jordan Petersonilla on tästä joku video missä kertoo naisten arvioivan alitajuisesti miehen potentiaalia.
Naisia ainakin osasi tämä "muusikko" työtön pyörittää ja ehkä tuolla röyhkeydellä olisi pärjännyt joskus ennen muinoin, minkä takia naisen vaistosi halusi hänet. Nyky-yhteiskunnassa pärjää aika epämiehekkäillä ominaisuuksilla - tunnolliseen ja säännölliseen työhön pystyvällä luonteella. Ja kyllä, tunnollisuus on hyvä ominaisuus, mutta sitä esiintyy enemmän naisilla.
Mä en ole ikinä ollut suhteessa missä mies olis jakanut rahojaan. Miten se tapahtuu? En kyl haluiskaan. Joskus olen miettinyt, miten esim. mun kaveri joka omasta tahdostaan jättäytyy työttömäksi tämän tästä ja mies elättää, niin miten se käytännössä menee että hän pyytää rahaa haluamiinsa asioihin? Mulle olis tosi vierasta ja noloa. Eikö se ole miehellekin kauhea taakka? Ja mimmonen olo sitten naisella? Että on taakaksi? En varmaan osaisi ottaa vastaan mitään "normaalia" parisuhdetta, puolison rahoineen päivineen. Olen 45v ja aina asunut yksin. Enää en varmaan seurustelekaan koskaan ja olen ihan fine sen kansssa.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka väkivaltainen puoliso
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulin, että hän kuitenkin oli ihan taitava muusikko kun itse häntä kutsuit siksi.
Mutta siis oikeasti Jordan Petersonilla on tästä joku video missä kertoo naisten arvioivan alitajuisesti miehen potentiaalia.
Naisia ainakin osasi tämä "muusikko" työtön pyörittää ja ehkä tuolla röyhkeydellä olisi pärjännyt joskus ennen muinoin, minkä takia naisen vaistosi halusi hänet. Nyky-yhteiskunnassa pärjää aika epämiehekkäillä ominaisuuksilla - tunnolliseen ja säännölliseen työhön pystyvällä luonteella. Ja kyllä, tunnollisuus on hyvä ominaisuus, mutta sitä esiintyy enemmän naisilla.
Hän olikin taitava, mutta ruosteessa. Ja intohimo musiikista poissa. Kutsun häntä muusikoksi, koska hän itse identifioituu niin. Kirjoittaa virallisiin papereihin muusikko yms. Sitä työtä kai tehnyt suurimman osan elämää tai opettanut musiikkia.
Joo röyhkeä oli, mutta myös hyvin sydämellinen. Ihmiset voivat olla tosi moniuloitteisia. Varsinkin jos on päihteet/mt mukana kuvioissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka väkivaltainen puoliso
Jaa...no siihen en ole koskaan langennut, että väkivaltaisen kanssa olisin. Mulla on varmaan sisäänrakennettu tutka, koska isä oli väkivaltainen.
Omalla kohdallani sekä että.