Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi komeankin miehen on nii vaikea saada Tinderistä seuraa?

Vierailija
07.04.2020 |

Puhutaan nyt sellaisesta komeimmasta kymmenestä prosentista, eikä mistään top 0.1%

Miksi seuran saanti on niin vaikeaa komeille miehille?

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska timmiä ja kaunista vastaa rikas, atleettinen, johtavassa asemassa oleva, komea, pitkä ja tumma mies

Komeaa ja tikissä olevaa miestä vastaa 3 lapsen levähtänyt lähiö-YH

Aika suunnulleen noin...netissa ainakin

Ysin miestä vastaa kutosen nainen

Harmi kun tuli korona. Olisin muutoin kehoittanut siirtymään Ruotsiin tai Viroon parempien näkymien vuoksi.

Vierailija
22/45 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellakaan ei ole vaikeaa saada naista Tinderistä. M40

No ei varmaan, jos on sinun ikäisesi mies, joka hakee saman ikäistä naista. Asut varmaan vielä pk-seudulla 🙄

M31

PK-seudulla on kyllä hyvät apajat. Naisia on täällä enemmän kuin miehiä ja heitä on tarjolla laaja kirjo. Koulutettuja ja vähemmän koulutettuja. Suomalaisia ja muualla syntyneitä. Monet hyvin vapaamielisiä. Olen itse eronnut ja minulla on lapsia. Kevytsuhteisiin on löytynyt hyvin noin 35-vuotiaita naisia, vaikka en olekaan mikään adonis. M40

Ne naisetkaan eivät taida olla mitään missejä. No, mikäs siinä, jos pystyy kelpuuttamaan vähän keitä tahansa. Itse olen nirsohko ja asun pk-seudun ulkopuolella, joten kaikki nettideittikuviot tuntuvat nykyään lottoamiselta. Komeaksi on kehuttu, mutta eipä se tunnu riittävän enää mihinkään.

M31

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole komea vaan palstauli, loputon jankkaaja.

Vierailija
24/45 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet naiset etsivät vain parisuhdetta. Jos mikään profiilissa viittaa seksiseuran hakemiseen (esim paljasta pintaa, ei tekstiä) niin ruksia tulee.

Vierailija
25/45 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei varmaan, jos on sinun ikäisesi mies, joka hakee saman ikäistä naista. Asut varmaan vielä pk-seudulla 🙄

M31

PK-seudulla on kyllä hyvät apajat. Naisia on täällä enemmän kuin miehiä ja heitä on tarjolla laaja kirjo. Koulutettuja ja vähemmän koulutettuja. Suomalaisia ja muualla syntyneitä. Monet hyvin vapaamielisiä. Olen itse eronnut ja minulla on lapsia. Kevytsuhteisiin on löytynyt hyvin noin 35-vuotiaita naisia, vaikka en olekaan mikään adonis. M40

Ne naisetkaan eivät taida olla mitään missejä. No, mikäs siinä, jos pystyy kelpuuttamaan vähän keitä tahansa. Itse olen nirsohko ja asun pk-seudun ulkopuolella, joten kaikki nettideittikuviot tuntuvat nykyään lottoamiselta. Komeaksi on kehuttu, mutta eipä se tunnu riittävän enää mihinkään.

M31

Toki vaatimukset ovat erilaiset, jos sinä etsit lapsillesi äitiä ja minä kevyttä hauskanpitoseuraa. Jos yhteinen tekeminen on liikuntaa, matkailua ja seksiä, niin minulle riittää, jos nainen on mukava ja liikunnallinen. Sinulla varmasti pidempi vaatimuslista. M40

Vierailija
26/45 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta. Olen itse tehnyt testiä kuvattomalla profiililla, omalla kuvalla, sekä mielestäni varsin komean miehen kuvalla. Kuvaton sai muutamia mätsejä per päivä, oma kuva ei juuri ketään, komea mies sai vain vähän enemmän kuin kuvaton profiili. Tuntuu ihan mahdottomalta ajatukselta, että tinderistä kukaan normaalia tasoa oleva mies löytäisi seuraa.

Terveisin Naispelko27

Miten paljon mätsejä pitäisi saada? Siis miksei esimerkiksi 3 mätsiä päivässä riitä? Sehän on kuitenkin 90 mätsiä kuukaudessa. Jos niistä pääsee viestittelemään vaikka 10% kanssa, saa viestiyhteyden 9 naiseen kuussa. Ei ennen nettiä ja Tindereitä tuollaista määrää potentiaalisia kumppaneita tullut kellekään vastaan yhden kuukauden aikana ja silti ennenkin onnistuttiin pariutumaan.

Vierailija
27/45 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M31

M31

Toki vaatimukset ovat erilaiset, jos sinä etsit lapsillesi äitiä ja minä kevyttä hauskanpitoseuraa. Jos yhteinen tekeminen on liikuntaa, matkailua ja seksiä, niin minulle riittää, jos nainen on mukava ja liikunnallinen. Sinulla varmasti pidempi vaatimuslista. M40

En etsi lapsia haluavaa naista, en jumalauta! :D Minulla on joitain vaatimuksia joo, mutta ne eivät kyllä ole vaikeita täyttää. Etupäässä haluan mukavan naisen, jonka kanssa tulen juttuun ja jonka naama miellyttää minua. Kropan ei tarvitse edes olla timmi. Tupakoinnista en kuitenkaan jousta ja haluan lapsettoman naisen.

M31

Vierailija
28/45 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, en ole ap mutta mistä siinä keskustelet, jos et saa mätsejä ;). Itsellä hyvä profiili ja hyvännäköinen mies kuulemma - löytyy pitkä esittelyteksti ja ihan hauskakin jopa. Tykkäyksiä ehkä parisen sataa, mutta eivät siis tulleet hetkessä todellakaan. Jos näet itseäsi kiinnostavan henkilön, todennäköisyys saada mätsi on pieni ja vielä todennäköisempää, ettei juttu etene mihinkään. Urheilullinen ja korkeasti koulutettu nainen on aivan eri viivalla verrattuna samoilla ominaisuuksilla varustettuun mieheen, vaikka mies olisi kasvoiltaan selvästi keskivertoa paremmannäköinen - ei superkomea, mutta sellainen, jonka ulkonäkö varmasti miellyttää useampaa henkilöä. Pitäisi olla kai huomiota herättävän komea. Luonnossa ei ongelmia saada seuraa - tai no olen ujo, mutta katselijoita ja kiinnostuneita riittää - Tinderissä taas saan jotain aikaiseksi, mutta turhaa edes yrittää enää, koska etsin vain parisuhdetta ja niinpä turhilla tykkäyksillä en tee mitään. No tietysti kiva, että joku tykkää kuitenkin. Mietin, saako sitten ihan tavis mies Tinderissä yhtään tykkäystä. Kaipa jonkun, mutta tuskin hirveesti hurraamista.

Vierailija
29/45 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aviomieskaupan naapurissa sijaitsee Vaimokauppa. Myös siinä on 6 kerrosta. Ensimmäisessä kerroksessa on tarjolla vaimoja jotka pitävät seksistä. Toisessa kerroksessa on tarjolla rikkaita vaimoja jotka pitävät seksistä. Kukaan ei ole koskaan käynyt kerroksissa 3-6.

Tämä oli epäuskottava juttu. Miten muka voitaisiin tietää tuo toisen kerroksen tarjonta?

Vierailija
30/45 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet naiset etsivät vain parisuhdetta. Jos mikään profiilissa viittaa seksiseuran hakemiseen (esim paljasta pintaa, ei tekstiä) niin ruksia tulee.

Aika moni nainen kyllä etsii myös seksisuhteita Tinderistä. Sanoisin, että 1/3. M40

Vierailija
31/45 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä heivaan aina kaikki komeat vasurille. Jos on miehellä salikuva niin jos siellä näkyy se täydellinen salikroppa heivaan vasuria.

Jos on lääkäri, juristi, liikemies, yms heivaan vasuria.

Komeat menee siis vasurille, samoin koulutetut rikkaat. Nuoremmat menee vasurille.

Samoin jos miehellä on hupikuva, menee vasurille. Tällöin mies etsii hetken hupia, joka itseäni ei kiinnosta.

Samoin kuvattomat profiilit menee vasemmalle. Mies voi olla mikä tahansa tatuoitu rikollinen tai ikänsä puolesta mitä tahansa. Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.

Vasurille menee myös tekstittömät profiilit.

Jos mies ei viitsi panostaa sen verran, ettei esittele itseään, eikä kerro toiveistaan heitän vasuria. Epäilen tällöin, että mies ei ole tosissaan liikkeellä, vaan etsi kevyttä kivaa. Mies, joka panostaa profiiliin on iso plussa.

Mies jolla on kymmenen kohdan vaatimuslista ja etenkin jos ne kaikki käärityvät naisen ulkoisen olemuksen äärelle, oletan että mies on pinnallinen joten käännän vasemmalle.

Jos mies etsii itseään 20-10 v nuorempaa naista, käännän vasemmalle.

Jos miehellä on Tinder-kuvissa esim omia lapsen kuvia käännän vasemmalle. Osoittaa tällöin miehen arvostelukyvyttömyyttä.

Jos mies poseeraa hienon veneen ja auton/kartanon kanssa, käännän vasemmalle. En ole ostomorsian, iso turn off jos mies yrittää rikkauksilla tehdä vaikutuksen naiseen

Jos mies esittää ääriajatuksia (nationalismi, poliittiset mielipiteet, sovinismi, uskonnolliset asiat, feminismi, ekofasismi. Jne) käännän vasemmalle

Jos mies on työtön ja /tai elämänkoululainen käännän vasemmalle

Jos miehellä on kuva jossa röökisuussa ja alkoholiannos edessä, käännän vasemmalle

Mam*ut käännän vasemmalle

Jos miehellä on jotakin seksuaalista tekstiä, käännän vasemmalle

Jos mies on tatuoitu, ja lävistetty, käännän vasemmalle

Jos miehellä on kuva jossa on vähäpuheinen, käännän vasemmalle (etsii seksiä)

Jos mies on varattu/vapaassa suhteessa/polyamorinen, käännän vasemmalle

Vierailija
32/45 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipäätään annan vasuria jos mies vaikuttaa tyhmältä ja yksinkertaiselta ja yksioikoiselta.

Oikealle pääsee hauskat, kiinnostavat, mukavat, ja kunnolliselta vaikuttavat. Kaikki pelleileilijät, hankalat, negatiiviset ja tyhmät ja tylsät päätyvät vasemmalle.

Miehet saavat syyttää ihan itsejään. Jos et kerro profiilissa mitään tai vedät pellenä sen läpi, ei suurin osa naisista tykkää.

Tyhmät seuloutuvat pois.

Naiset etsivät aitoa, rehellistä, kunnollista, vakavasti otettavaa, hauskaa, älykästä ja positiivista miestä.

Kaikki pellet ja tyhmät karsiutuvat. Samoin seikkailijat.

Ihan turha itkeä asiaanne miehet! Ette teekään huoli sitä rempseää, lihavaa,tatuoitua, shokkivärjättyä, tupakoivaa bubiruusua, jolla on lapsia eri isille. Tai naista joka jakelee itseään kaikille. Tai naista joka on tyhmä ja yksinkertainen tai negatiivinen ja katkera.

Ihan sama pätee miehiin.

Vierailija
33/45 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisten miesten ei tarvitse edes mennä tinderiin kun on naisia tyrkyllä jo valmiiksi.

Vierailija
34/45 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaisten miesten ei tarvitse edes mennä tinderiin kun on naisia tyrkyllä jo valmiiksi.

No, miten tuon nyt ottaa. Itsellä on ollut vientiä vaikken ole seuraa niin aktiivisesti hakenut eron jälkeen. Tuossa syksyllä ajattelin koittaa Badoota, mutta ainakin siellä huomasi tuon epäsuhdan tosielämän ja netin välillä, mistä miehet kovin usein puhuvat. En kauaa jaksanut kyseistä sovellusta sitten käyttääkään. Ei siellä ollut minkään näköistä keskusteluyhteyttä sellaisten naisten kanssa, jotka tulevat itse tekemään tuttavuutta milloin missäkin.

Vierailija
35/45 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni tuli korona mieleen. Jos olisin sinkku, niin näinä aikoina en etsisi seuraa. Social distancing ja niin pois päin.

Vierailija
36/45 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset pitää sua liian komeana omalle tasolle eli eivät halua tulla hyväksikäytetyksi. Seksiäkään ei oikein halua liian kauniilta mieheltä.

Tuonko takia olen ikisinkku, jota naiset eivät ikinä lähesty ja joka saa aina naisilta pakit? 🤔

Vierailija
37/45 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, miten tuon nyt ottaa. Itsellä on ollut vientiä vaikken ole seuraa niin aktiivisesti hakenut eron jälkeen. Tuossa syksyllä ajattelin koittaa Badoota, mutta ainakin siellä huomasi tuon epäsuhdan tosielämän ja netin välillä, mistä miehet kovin usein puhuvat. En kauaa jaksanut kyseistä sovellusta sitten käyttääkään. Ei siellä ollut minkään näköistä keskusteluyhteyttä sellaisten naisten kanssa, jotka tulevat itse tekemään tuttavuutta milloin missäkin.

Badoossa lähes kaikilla naisilla on lapsia :/

M31

Vierailija
38/45 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M31

Hyvä tietää, mutta tuskin tuo paljoa eroaa muista seuralaispalveluista?

Vierailija
39/45 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M31

Hyvä tietää, mutta tuskin tuo paljoa eroaa muista seuralaispalveluista?

On niitä Happy pancakessakin aika monella. Muita palveluita en tällä hetkellä käytä.

M31

Vierailija
40/45 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset