Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi komeankin miehen on nii vaikea saada Tinderistä seuraa?

Vierailija
07.04.2020 |

Puhutaan nyt sellaisesta komeimmasta kymmenestä prosentista, eikä mistään top 0.1%

Miksi seuran saanti on niin vaikeaa komeille miehille?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaisten miesten ei tarvitse edes mennä tinderiin kun on naisia tyrkyllä jo valmiiksi.

No, miten tuon nyt ottaa. Itsellä on ollut vientiä vaikken ole seuraa niin aktiivisesti hakenut eron jälkeen. Tuossa syksyllä ajattelin koittaa Badoota, mutta ainakin siellä huomasi tuon epäsuhdan tosielämän ja netin välillä, mistä miehet kovin usein puhuvat. En kauaa jaksanut kyseistä sovellusta sitten käyttääkään. Ei siellä ollut minkään näköistä keskusteluyhteyttä sellaisten naisten kanssa, jotka tulevat itse tekemään tuttavuutta milloin missäkin.

Badoossa lähes kaikilla naisilla on lapsia :/

M31

Hyvä tietää, mutta tuskin tuo paljoa eroaa muista seuralaispalveluista?

On niitä Happy pancakessakin aika monella. Muita palveluita en tällä hetkellä käytä.

M31

Sinähän olet ihan riivattu noiden yksinhuoltajien suhteen. Itse en yleensä kiinnitä mitään huomiota yli kolmekymppisiin, ja näissä ikäluokissa naisilla ei onneksi usein ole vielä lapsia.

Vierailija
42/45 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on huonot kuvat, tai yliarvioit ulkonäkösi.

Top 10% miehen pitäisi olla Tinderissä kohtuullisissa asemissa, joskaan ei sellaisessa että matcheja sataisi ovista ja ikkunoista. Rajana on noin top 20%, sen alittavat miehet eivät saa seuraa, tai joutuvat tyytymään bottom 20% naisiin.

"Liian komea"-selitys ei päde. Naisten silmissä top 10% mies on tavis. Vasta top 1% tai top 0,1% mies on se komistus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellakaan ei ole vaikeaa saada naista Tinderistä. M40

No ei varmaan, jos on sinun ikäisesi mies, joka hakee saman ikäistä naista. Asut varmaan vielä pk-seudulla 🙄

M31

PK-seudulla on kyllä hyvät apajat. Naisia on täällä enemmän kuin miehiä ja heitä on tarjolla laaja kirjo. Koulutettuja ja vähemmän koulutettuja. Suomalaisia ja muualla syntyneitä. Monet hyvin vapaamielisiä. Olen itse eronnut ja minulla on lapsia. Kevytsuhteisiin on löytynyt hyvin noin 35-vuotiaita naisia, vaikka en olekaan mikään adonis. M40

Ne naisetkaan eivät taida olla mitään missejä. No, mikäs siinä, jos pystyy kelpuuttamaan vähän keitä tahansa. Itse olen nirsohko ja asun pk-seudun ulkopuolella, joten kaikki nettideittikuviot tuntuvat nykyään lottoamiselta. Komeaksi on kehuttu, mutta eipä se tunnu riittävän enää mihinkään.

M31

Toki vaatimukset ovat erilaiset, jos sinä etsit lapsillesi äitiä ja minä kevyttä hauskanpitoseuraa. Jos yhteinen tekeminen on liikuntaa, matkailua ja seksiä, niin minulle riittää, jos nainen on mukava ja liikunnallinen. Sinulla varmasti pidempi vaatimuslista. M40

En etsi lapsia haluavaa naista, en jumalauta! :D Minulla on joitain vaatimuksia joo, mutta ne eivät kyllä ole vaikeita täyttää. Etupäässä haluan mukavan naisen, jonka kanssa tulen juttuun ja jonka naama miellyttää minua. Kropan ei tarvitse edes olla timmi. Tupakoinnista en kuitenkaan jousta ja haluan lapsettoman naisen.

M31

Ronkelit jää ilman.

Vierailija
44/45 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

121212 kirjoitti:

Sinulla on huonot kuvat, tai yliarvioit ulkonäkösi.

Top 10% miehen pitäisi olla Tinderissä kohtuullisissa asemissa, joskaan ei sellaisessa että matcheja sataisi ovista ja ikkunoista. Rajana on noin top 20%, sen alittavat miehet eivät saa seuraa, tai joutuvat tyytymään bottom 20% naisiin.

"Liian komea"-selitys ei päde. Naisten silmissä top 10% mies on tavis. Vasta top 1% tai top 0,1% mies on se komistus.

Ja usein tuosta 0,1% on todellisuudessa suurin osa homoja.

Vierailija
45/45 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyyhkäsen vasemmalle jos on

liian vähän tekstiä ja kuvia

pullistelukuvat ilman paitaa

moottoripyörä

vene

aurinkolasit

himopolkupyöräilijät

liian vanha, yli 10v. (jotkut palvelut päästää vääränikäisetkin läpi)

pienet lapset (alle 14v.)

kalju

rumat/liian näkyvät tatuoinnit 1-2 siistiä ok

vanhanaikaisuus

lihavuus (lievä ylipaino ok)

seikkailuja etsivät/sitoutumiskammoiset

Ulkonäöllä ei väliä ja sen on todistaneet kaikki exät. Minuun vetoaa parhaiten hyvä huumori. Ruma ja hauska on aina parempi kuin komea ja tylsä. Kun itselläni on ulkonäköä, niin tiedän ettei se lopulta ole autuaaksi tekevä. En arvosta sitä samalla tavalla.

N46