Mitä tekisit jos paljastuisi, että tinder mies olisikin todella lyhyt (161)cm. Tapasin mukavan lyhyen miehen.
Tapasin syksyllä tinder treffeillä miehen jolle olin puhunut pari viikkoa, tapasimme siis tinderin avulla.
Ihastuin mieheen välittömösti ja tuntui heti, että meillä synkkasi ja oli paljon yhteistä. Mies oli kasvoiltaan ja ylävartaloltaan selfieissä todella hurmaava ja komea. En ollut kysynyt hänen pituuttaan. Koska olen itsekkin melko lyhyt (170 cm). Olin juuri menossa bussilla tapaamis paikkaan, kun mies pisti viestiä, että ei kai haittaa että olen muuten melko lyhyt, ja hauska emoji. Sanoin että pituudella ei ole minulle suurta merkitystä. Hän vastasi, että olen 161 cm, jos se kiinnostaa, mutta hienoa että et välitä kun en minäkään.
Olin hetken hämmästynyt, mutta tavatessamme en kiinnittänytkään pituuteen mitään huomiota. Luulen, että miehen komeus ja karismaattisuus löi niin täysillä. Nyt olemme seurustelleet 7 kk ja pituus ei ole kummallekkaan paha juttu. Minua jopa sytyttää se, että olen pidempi mutta hän on se miehekäs :)
Minkälainen reaktio sinulla olisi? Tietenkin pitää huomioida, että mies on minua vuoden .vanhempi (23v)
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Lienee provo, jonka tämä minimiehistä (ja ilmeisesti sellaisen jättämäksi tulleesta) jauhava henkilö aloittaa päästäkseen kommentoimaan. Ei ole olemassa minimiehiä, on vaan miehiä. Ja todellinen naisellisuus ja naiseus lähtee itsestä, ei ole riippuvainen toisesta ihmisestä.
Provo siis siksi, että nimimerkki on pitkä nainen kertoo ja toteaa tekstissä olevansa lyhyt. Sekin tosin liittyy tähän provoon, että saa kutsua 170-senttistä naista lyhyeksi, kun tosiasiassa on itse huomattavan pitkä nainen ja siksi tämä katkeruus ja jatkuvat provot aiheesta.
Kuules nyt, minä vastasin aloitukseen kerroen, että jätin teininä lyhyen jätkän. Sanoin myös, etten pidä seurustelukumppanina lyhyistä minimiehistä. Sinäkö se saat sanoa, että minkä kokoisista miehistä kukakin pitää?? Henk. koht. mielipide on sellainen mihin ei sinulla eikä muillakaan ole mitään naputtamista. Alle 170cm miehet on todella lyhkäsiä, piste.
Jätä se sika jo ennen ottamasta.
Etsi kirahvi niinkuin muutkin nirppanokat.
Olen itse 161cm pitkä nainen, enkä kyllä pidä itseni pituisia miehiä kiinnostavina. Pinnallista tai ei, mutta vähintään 170cm pitää olla.
t. N23
Ap on lyhyt mies ja tän tarinan 30 eri versiota on täällä jo käsitelty. Haluaa vain jauhaa samaa uudestaan, jotta saisi kuulla kuinka monelle 160senttinen tappi kelpaa. Varsinkin jos ei Tinderissä ole kertonut heti totuutta. No ei kelpaa, tappi mikä tappi.
Lyhyys ei ole sen kummempi turn off miehessä kun naisessa lihavuus. On naisia jotha haluaa miehen olevan pidempi ja miehiä jotka haluavat naisen olevan hoikempia. Jokainen tavallaan.
a) 23-vuotias on poika eikä mies.
B) 161cm on poika eikä mies.
Vierailija kirjoitti:
Ap on lyhyt mies ja tän tarinan 30 eri versiota on täällä jo käsitelty. Haluaa vain jauhaa samaa uudestaan, jotta saisi kuulla kuinka monelle 160senttinen tappi kelpaa. Varsinkin jos ei Tinderissä ole kertonut heti totuutta. No ei kelpaa, tappi mikä tappi.
Tuskin edes on. Ja jos olisi, miksi se sinua provosoisi? Jukka S. Lahti oli tuota lyhyempi ja neljän lapsen isä - olisi kelvannut useillekin. Lyhyet miehet, tai ketkä tahansa, ansaitsevat parempaa kuin sinut, toisista ihmisistä halveksuvia nimityksiä käyttävän, jolla todennäköisesti on ongelmia itsensä kanssa.
Ei minua haittaisi, koska olisin itse tuossa tapauksessa miestä 3cm lyhyempi. Eli ihan sopivan mittainen mies minusta, menisin treffeille ja jos kaikki menisi hyvin, alkaisin seurustella. Komeus ennen kaikkea, pituudella ei ole väliä ;)
Vierailija kirjoitti:
a) 23-vuotias on poika eikä mies.
B) 161cm on poika eikä mies.
Lähinnä laihoista käytetään tuota b-kohtaa, sen sanonnan voin jotenkin ymmärtää. Valitettavasti vaan ei pidä paikkaansa, moni lyhyt ja lyhytkasvuinen olisi riemuissaan saadessaan maksaa aina lastenlipulla ja saisi väistää kaiken vastuun, mm. elatusmaksut, vankilaan joutuminen ym.
Ei haittaisi. Eksäni ovat olleet väliltä 165-188 cm, ja tuon lyhyimmän kanssa seksi oli kaikkein parasta. Oli ihanaa olla suunnilleen oman pituisen ja kokoisen ihmisen kanssa sängyssä. Asiaan liittyy myös se, että hän oli äärimmäisen taitava ja huomioiva, mutta miehen sopiva koko vielä lisäsi nautintoa. :) Toivon, että seuraavakin kumppanini olisi lyhyt.
Ei pituudella väliä jos rakastun. Ja sä et kyllä ole mikään lyhyt. Provoat.
Ei haittaa jos on iso kulli. Ei kuitenkaan niin iso, että kun veri pakkautuu erektiossa sinne niin pikkuäijä pyörtyy kun ei päähän riitä enää. Pari kertaa on näin käynyt omalle kohdalle ja sanomista tuli sekä on turn off.