Tykkään niin paljon lääkäristäni! En siis ole ihastunut
Aina voi pirauttaa tai lähettää sähköpostia, kertoa oireet, heti saa reseptin ja kaikki tämä puhelimen tai koneen välityksellä ja vieläpä julkisella puolella. Käymäänkin pääsisi, mutta tätä välttelen ellei ole pakko. Sama lääkäri kaiken lisäksi vuosikaudet, ei mitään valittamista tk-lääkäreistä. Nih, pyrkikää samaan muut.
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Provo
Millä perusteella? Jossain on aina asiat paremmin kuin toisaalla.
Lääkärit vaihtuu yhtä usein kuin sukat. Ei ne kauaa pysy samana. Provo
Varmaan joku pieni kunta. Meillä laskutetaan puheluistakin, eikä sähköpostia voi tod. laitaa.
Vierailija kirjoitti:
Täällä ei vaihdu, alkuperäisasukkaita kun on itse lääkärikin.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan joku pieni kunta. Meillä laskutetaan puheluistakin, eikä sähköpostia voi tod. laitaa.
Oikeasti vai? Mitä puhelusta veloitetaan, käyntimaksu? Täällä ei makseta kuin kolme kertaa vuodessa käynnistä.
Sähköpostilla ei tietoturvan vuoksi asioida eikä potilaille anneta suoria numeroita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
alkuperäisasukkaita 🐵🐒
Sellaista se on Porvoon terveyskeskuksessa.
0/5
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
alkuperäisasukkaita 🐵🐒
Niitäpä niitä, parhaiten toisensa tuntee ;)
Mikä tässä nyt olisi provoa? Pienessä kunnassa homma toimii näin, uskokaa tai älkää, olen erittäin tyytyväinen ja niin on moni muukin.
Sama terveyskeskuslääkäri ollut jo 30 vuotta täällä Helsingissä. Harmi vaan, ettei siellä viitsi usein käydä, kun kemiat ei passaa yhteen rouva tohtorin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Sama terveyskeskuslääkäri ollut jo 30 vuotta täällä Helsingissä. Harmi vaan, ettei siellä viitsi usein käydä, kun kemiat ei passaa yhteen rouva tohtorin kanssa.
Niin, kyllä jotkut lääkärit pysyvät paikoillaan eivätkä säntäile ympäriinsä. Harmi että ette tule toimeen, itse olen siinä suhteessa onnekas.
Vierailija kirjoitti:
Porvoosta päivää
Miten saarrossa sujuu?
Vierailija kirjoitti:
Sähköpostilla ei tietoturvan vuoksi asioida eikä potilaille anneta suoria numeroita.
Ai miksei? Kumpikin näppäillään F-Securen koodeja että saadaan postit auki.
Provo