Miehen lapset syövät paketillisen leikkeleitä yhdellä aterialla
Ja näitä leikkeleitä pitäisi olla tarjolla aamupalalla ja iltapalalla. Aina, kun leipää tarjotaan, pitää saada laittaa juustoa neljä siivua ja leikkelettä neljä siivua. Lisäksi monenlaisia kasviksia, mikä ei ole niin suuri ongelma. Sitten loput napostellaan. Mies on nyt lomautettuna ja minä käyn kaupassa, hirveä huuto tuli koko sakilta, kun en ostanut leikkeleitä. Niin ja gotlerit tai halvat merkit ei kelpaa. Miksi ihmeessä pitää jo lapset opettaa mättämään rajattomasti turhuuksia? Minulla ja jo kotoa pois muuttaneella pojalla leikkelepaketti säilyi viikonkin. Välillä laitettiin yhtä tuotetta eikä subin valikoimaa lätkitty leivän väliin. Lapset ovat tyttö 13 v ja poika 16 v.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Tsiisus sentään. Onneksi oon sinkku.
Kyllä kyllä...kaikillahan on parisuhteessa samat ongelmat :D
Mies ja tällä lapsi. Mies tiettää jo minun katseesta milloin lapsen käytökseen pitää puuttua ja osaa ihan sanomattakin siihen puuttua.
Mies ei osaa lukea ostoslistaakaan, vaan toisi eineksiä kaupasta? Ei helv, verenpaine kohoaa pelkästä ajatuksesta, että joku viitsii hyysätä tällaisia vätyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Mies ei osaa lukea ostoslistaakaan, vaan toisi eineksiä kaupasta? Ei helv, verenpaine kohoaa pelkästä ajatuksesta, että joku viitsii hyysätä tällaisia vätyksiä.
Vätyksiä on nekin miehet joille pitää se ostoslista laatia.
Vierailija kirjoitti:
minä vaan kysyn kirjoitti:
Miksi niille rääpäleille ei opeteta kunnollisia ruokailutottumuksia?
Olen yrittänyt, mutta ei kelpaa. Tyttö jo ilmoitti, että ei ole minun asiani päättää, mitä hän syö. Mies ei kommentoinut tähän mitään, on ilmeisesti unohtanut, että minä ne eväät(kin) maksan.
Sano että ei ole hänen asiansa päättää mitä sinä kaupasta tuot
En tajua aloittajaa.
Ap siis maksaa ruoat ja käy kaupassa. Mikä on ongelma?
Eri asia olisi, jos joku muu kävisi ap:n rahoilla kaupassa. Ja sellaista virhettä hänen ei tule tehdä.