Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen lapset syövät paketillisen leikkeleitä yhdellä aterialla

Vierailija
07.04.2020 |

Ja näitä leikkeleitä pitäisi olla tarjolla aamupalalla ja iltapalalla. Aina, kun leipää tarjotaan, pitää saada laittaa juustoa neljä siivua ja leikkelettä neljä siivua. Lisäksi monenlaisia kasviksia, mikä ei ole niin suuri ongelma. Sitten loput napostellaan. Mies on nyt lomautettuna ja minä käyn kaupassa, hirveä huuto tuli koko sakilta, kun en ostanut leikkeleitä. Niin ja gotlerit tai halvat merkit ei kelpaa. Miksi ihmeessä pitää jo lapset opettaa mättämään rajattomasti turhuuksia? Minulla ja jo kotoa pois muuttaneella pojalla leikkelepaketti säilyi viikonkin. Välillä laitettiin yhtä tuotetta eikä subin valikoimaa lätkitty leivän väliin. Lapset ovat tyttö 13 v ja poika 16 v.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ne sinun leikkeleitä syö? Eikö mies ruoki lapsiaan? Miten he pysyivät elossa ennen kuin olit miehen kanssa yhdessä?

Vierailija
22/45 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos niitä ei ole niin niitä ei voi syödä. Älä osta. 😊 Jos joku mussuttaa niin voi hakea itse.

Meillä oli täsmälleen sama tilanne tuoremehun kanssa. Sitä vedettiin puolen litran tuopista. No mehut olleet kaupassa nyt noin viisi vuotta ja miehen lapsetkin muuttaneen jo pois täältä.

Tsemppiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

6lasta kirjoitti:

Täytýyhän kasvavan lapsen saada ruokaa. On lastensuojeluilmoituksen paikka jos pitää lasta nälässä.

Leikkele nyt menee ruoasta siinä missä karkki tai pulla. Erikoisherkku eikä mikään joka päivän juttu.

Vierailija
24/45 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

6lasta kirjoitti:

Täytýyhän kasvavan lapsen saada ruokaa. On lastensuojeluilmoituksen paikka jos pitää lasta nälässä.

Leikkeleet eivät ole ruokaa.

Vierailija
25/45 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aarteen olet löytänyt...

Vierailija
26/45 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

6lasta kirjoitti:

Ei leikkeleet mitään ruokaa ole

Vierailija
27/45 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

”Mies on nyt lomautettuna ja minä käyn kaupassa...”.

Siis miksi ihmeessä käyt? Sillä miehellähän on nyt aikaa vaikka muille jakaa käydä kaupassa.

Sano että ostaa itse leikkeleet.

Koska meillä ei olisi muuten muuta kuin pakastepizzoja, hampurilaisia ja lihapiirakoita. Lisäksi rahat loppuisivat kahdessa viikossa.

Ap

Ja olet tällaisen helmen kanssa koska...?

Lomautettu ukko eikä viitsi edes ruokia laittaa. 

Vierailija
28/45 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

A) et käy kaupassa enää, äijä hoitakoot

B) jos käyt kaupassa niin äijä maksaa pershetelmiensä syömiset. Älä tyhmä osta mitään turhaa, hakekoot itse jos sun tuomat ei kelpaa

Vierailija
29/45 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis miksi ihmeessä käyt? Sillä miehellähän on nyt aikaa vaikka muille jakaa käydä kaupassa.

Koska meillä ei olisi muuten muuta kuin pakastepizzoja, hampurilaisia ja lihapiirakoita. Lisäksi rahat loppuisivat kahdessa viikossa.

Ap

Nämä huonot ruokailut tottumukset alkoivat vasta tämän miehen työttömyyden myötä? Tai vasta muuttettuanne yhteen? Seurusteluaikoina mies ja lapset eivät näin käyttäytyneet?

Vierailija
30/45 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö. Nyt teet näin:

Sinä käyt kaupassa ja ostat x määrän ruokaa. Katsot, että siinä on sinulle sellaista ruokaa, mikä ei kelpaa muille, mutta sinulle kelpaa. Jos muut eivät syö, niin sinulle riittää ruoka.

Jos sinä maksat ruoan, niin kukaan ei voi pakottaa sinua ostamaan pizzoja yms.

Vierailija
31/45 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minä vaan kysyn kirjoitti:

Miksi niille rääpäleille ei opeteta kunnollisia ruokailutottumuksia?

Olen yrittänyt, mutta ei kelpaa. Tyttö jo ilmoitti, että ei ole minun asiani päättää, mitä hän syö. Mies ei kommentoinut tähän mitään, on ilmeisesti unohtanut, että minä ne eväät(kin) maksan.

Mitäs maksat?ja ostat leikkeleitä!Kyllä ilmoittaisin,etteivät kakarat silmille hypi!Syövät just,mitä pöytään tarjotaan/laitetaan.Käytöstapoja puolin/ JA toisin.

Vierailija
32/45 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsiisus sentään. Onneksi oon sinkku.

Vierailija
33/45 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Omenat eivät siis taaskaan ole kovin kauas pudonneet. Mitä miehessä on niin erinomaista että hänen kanssaan kannattaa jatkaa?

Vierailija
34/45 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee niille pennuille puuroa, keitä munia, hedelmiä, kasviksia, launtaimakkaraa. Jos ei kelpaa olkoot ilman tai lisää massia iskältä.

Vierailija
35/45 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

6lasta kirjoitti:

Sepä olisikin näppärä keino päästä lapsista eroon.

Vierailija
36/45 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos tilalla käyttäisi ihan vaikka kananfileetä siivutettuna, tai jotain paistia tms?

Tai sitten voit uhkailla, että liiasta proteiinista munuaiset poksahtaa.

Vierailija
37/45 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yrittänyt, mutta ei kelpaa. Tyttö jo ilmoitti, että ei ole minun asiani päättää, mitä hän syö. Mies ei kommentoinut tähän mitään, on ilmeisesti unohtanut, että minä ne eväät(kin) maksan.

Vastaat sille, että on se sinun asiasi päättää, jos maksat hänen syömisesi. 

Vierailija
38/45 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsiisus sentään. Onneksi oon sinkku.

Sanoppa muuta. Muuten sulla olisi varmasti sama ongelma.

Vierailija
39/45 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ne sinun leikkeleitä syö? Eikö mies ruoki lapsiaan? Miten he pysyivät elossa ennen kuin olit miehen kanssa yhdessä?

Söivät leikkeleitä, hampurilaisia ja pakaste pitsaa. Nyt vain rahoja pitää käyttää myös aloittajaan ja hänen talouteensa.

Vierailija
40/45 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa siitä porukasta. Jos mies on noin tommonen niin ei se muutu vaan tilanne pahenee.

Älä pilaa loppuelämääsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi