Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen lapset syövät paketillisen leikkeleitä yhdellä aterialla

Vierailija
07.04.2020 |

Ja näitä leikkeleitä pitäisi olla tarjolla aamupalalla ja iltapalalla. Aina, kun leipää tarjotaan, pitää saada laittaa juustoa neljä siivua ja leikkelettä neljä siivua. Lisäksi monenlaisia kasviksia, mikä ei ole niin suuri ongelma. Sitten loput napostellaan. Mies on nyt lomautettuna ja minä käyn kaupassa, hirveä huuto tuli koko sakilta, kun en ostanut leikkeleitä. Niin ja gotlerit tai halvat merkit ei kelpaa. Miksi ihmeessä pitää jo lapset opettaa mättämään rajattomasti turhuuksia? Minulla ja jo kotoa pois muuttaneella pojalla leikkelepaketti säilyi viikonkin. Välillä laitettiin yhtä tuotetta eikä subin valikoimaa lätkitty leivän väliin. Lapset ovat tyttö 13 v ja poika 16 v.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinä maksat niin sanot että se on tän paketin nyt sitten riitettävä näin pitkäksi aikaa ja pulinat pois. En tajua mikä tossa on niin vaikeeta. Tai jos on todella paksupäistä väkeä, niin jokaiselle niitä viipaleita omaan nimettyyn rasiaan että tossa on sun viikon leikkeleet, säännöstele ihan itse. 

Vierailija
2/45 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi niissä ole kuin suolaa ja muuta paskaa. Jätät vaan ostamatta ja anna niiden huutaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jeesus. 

Vierailija
4/45 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ne niitä leikkeleitä vetää? Tarjoa vaikka ruokaa, niin ei tarvitse leipää syödä!

Vierailija
5/45 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niille rääpäleille ei opeteta kunnollisia ruokailutottumuksia?

Vierailija
6/45 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsosillle voi tuottaa pettymyksiä.

Vierailija
7/45 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot että ootte nyt köyhiä ja enempää Ei oo jos eivät itse tienaa

Vierailija
8/45 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä leivät ja päälliset jatkossa kauppaan. Niillä ei ole mitään lisäarvoa ruokavaliossa. Niiden syöminen on opittu tapa, joka johtaa juurikin tuohon naposteluun.

Vierailija
9/45 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä vaan kysyn kirjoitti:

Olen yrittänyt, mutta ei kelpaa. Tyttö jo ilmoitti, että ei ole minun asiani päättää, mitä hän syö. Mies ei kommentoinut tähän mitään, on ilmeisesti unohtanut, että minä ne eväät(kin) maksan.

Vierailija
10/45 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Mies on nyt lomautettuna ja minä käyn kaupassa...”.

Siis miksi ihmeessä käyt? Sillä miehellähän on nyt aikaa vaikka muille jakaa käydä kaupassa.

Sano että ostaa itse leikkeleet.

Vierailija
11/45 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ysi siis oli ap.

Vierailija
12/45 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on lomautettuna, ehtii varmaan itse käydä kaupassa? Jos taas on rahaton eikä siksi käy kaupassa ,mielestäni sinun ei tarvitse omia rahojasi tuhlata kymmeniin paketillisiin leikkeleitä kuukaudessa (ellette siis ole naimisissa, jolloin rahat yhteisiä). Sano, että ostaa lapsilleen leikkeleet itse tai sitten sinä ostat leikkeleitä sen verran kun parhaaksi näet ja lapset saavat sopeutua siihen!

Vierailija
13/45 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leipää syödään leikkeleen ja juuston kera vain aamiaisella.

Muissa ruokailuissa ei ole hyvä syödä leipää ollenkaan, jos kuitenkin syödään niin max levite päälle.

Vierailija
14/45 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yrittänyt, mutta ei kelpaa. Tyttö jo ilmoitti, että ei ole minun asiani päättää, mitä hän syö. Mies ei kommentoinut tähän mitään, on ilmeisesti unohtanut, että minä ne eväät(kin) maksan.

Kerro sille typykälle että voi ihan vapaasti ostaa omilla rahoillaan ja syödä mitä lystää. 

Vierailija
15/45 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

”Mies on nyt lomautettuna ja minä käyn kaupassa...”.

Siis miksi ihmeessä käyt? Sillä miehellähän on nyt aikaa vaikka muille jakaa käydä kaupassa.

Sano että ostaa itse leikkeleet.

Koska meillä ei olisi muuten muuta kuin pakastepizzoja, hampurilaisia ja lihapiirakoita. Lisäksi rahat loppuisivat kahdessa viikossa.

Ap

Vierailija
16/45 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käydään kerran viikossa kaupassa ja ostan max 3 pakettia leikkeleitä. Jos ne ei riitä, niin sitten ollaan ilman. Jos joku ei voi olla ilman, niin vapaasti saa hakea itse itselleen leikkelettä, omalla rahallaan tietty.

Pari kertaa riitti opettamaan.

Vierailija
17/45 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytýyhän kasvavan lapsen saada ruokaa. On lastensuojeluilmoituksen paikka jos pitää lasta nälässä.

Vierailija
18/45 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta muuten mies on oikein ystävällinen ja ihana? Lapset myös puhaltaa muissa asioissa yhteiseen hiileen ja tekee myös kotitöitä kuten mieskin?

Vierailija
19/45 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No älä osta niitä ollenkaan ja kun valitus alkaa, niin sano että isäs ostakoon leikkeleet jos niitä kerran pitää saada syödä aivan holtittomasti, tai säästäköön viikkorahoistaan.

Vierailija
20/45 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos mies maksaisi omien muksujensa syömiset? Jos sinä vastaat ruuista, laitat kunnon ruuat ja siinä se, ukko hoitakoon välipala/naposteluosaston.