Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hilaria Baldwin on on taas paksuna:D 5 lapsi yli 60v Alecin kanssa.

Ei voi käsittää!
07.04.2020 |

Viime vuonna kaksi keskenmenoa. Vanhin heidän lapsista vissiin 6v.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtaa Irelandia potuttaa. Luuli perivänsä kymmeniä miljoonia mutta isänsä pisti keski-iän kriisissään ranttaliks ja nyt hyvä jos hänelle jää milli tai kaks💸

Äitinsä perii tietysti mutta muistaakseni Kim oli jossain vaiheessa vararikossa kun osti synnyinkaupunkinsa tai jotain sellasta. Melkosta meininkiä puolin ja toisin. Ja onhan sekin ihan järkyttävää mitä niin kaunis nainen kun Ireland on itselleen tatuoinneilla tehnyt. Nyt on vartalo kun jokerin värikartta tai sarjakuva lehti🙈 Sitä ihmettelen mistä Ireland on pituutensa perinyt kun kumpikin vanhemmistaan on keskimittasia.

Vierailija
22/36 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole kuullut että vanhoista munista voi saada salmonellan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mun lapsuuden ihastus oli alecin veli stephen baldwin... pony expressistä

En muista kuka veljeksistä oli Taivaansilpojassa mutta kuuma oli! Eivät vissiin tulleet Sharon Stonesin kanssa yhtään toimeen. Nuori Alec Baldwin oli ihan Ryan Goslingin näkönen.

Vierailija
24/36 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä seuraan Hilariaa IG:ssä. On kiva katsella niiden touhuja. Hän laittaa ahkerasti storyja. Mun mielipide heistä on aika neutraali. Selvästi haluavat vielä ainakin yhden lapsen. Toivottavasti nyt onnistaa. Ireland on kaunis, tatskoista huolimatta. On pienempien sisarusten elämässä mukana. Olivat hiljattain Disneylandissakin koko porukka. Ireland on tainnut onnistua itsensä brändäämisessä niin, ettei isän rahoille ole välttämättä tarvetta.

Vierailija
25/36 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä seuraan Hilariaa IG:ssä. On kiva katsella niiden touhuja. Hän laittaa ahkerasti storyja. Mun mielipide heistä on aika neutraali. Selvästi haluavat vielä ainakin yhden lapsen. Toivottavasti nyt onnistaa. Ireland on kaunis, tatskoista huolimatta. On pienempien sisarusten elämässä mukana. Olivat hiljattain Disneylandissakin koko porukka. Ireland on tainnut onnistua itsensä brändäämisessä niin, ettei isän rahoille ole välttämättä tarvetta.

Eikö Irelandilla ole ollut ongelmia huimausaineiden kanssa? Muistaakseni Alecin ja Kimin tulehtuneet välit paranivat kun yrittivät yhdessä saada tytärtään vieroitukseen. Eikä toi Irelandin brändääminenkään hyvin onnistunut. Olen nähnyt pätkiä missä on liikenteessä serkkunsa Haileyn (Bieberin vaimo) tai vaikka Jennerin sisarusten kanssa ja paparazzit huuta että mene Ireland pois tieltä että saavat kuvia oikeista julkkiksista mitkä myy.

Vierailija
26/36 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ireland on varmasti perinyt isänsä hirveän luonteen kun ei ole päässyt pidemmälle ulkonäöllään ja varsinkin suhteillaan. Ei edes yhtä suhdetta jonkun nuoren tähden kanssa vaikka pyörii niissä porukoissa. Jotain xl mallin keikkaa vissiin heittää?

Vierailija
27/36 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uutisissa pursuaa näitä p edoja joilla miljoona vuotta nuorempi akka raskaana. Miksi tämä on niin yleisesti hyväksyttyä? Sairasta.

Hilaria on saman ikänen kun prinsessa Diana kuollessaan! Miten häntä painava mies voi olla p edo?!?

Vierailija
28/36 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alec oli nuorena kyllä komea kaveri mutta ei mikään kaksinen näyttelijä. 30 Rocissa oli hauska:D

Vierailija
29/36 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

$$$$$$$$$ ja $$$$$$$

Vierailija
30/36 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika tuli joten tuskin jää viimiseksi.

Vierailija
31/36 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu, että tällä Hilarialla on joku outo fiksaatio Baldwinin-sukuun ja haluaa nyt pyöräyttää uuden Baldwinin sisarusten sarjan.

Vierailija
32/36 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tainnut nainen vaatia jälkikasvua tai se oli sitten siinä

mies52v

Vierailija
33/36 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletan että kuuluvat johonkin uskonlahkoon missä tollasta sikiämistä ihaillaan?

Ihan niinku 5 lasta olisi paljon. Monella on eikä kuulu lahkoihin.

Heillä on rahaa elättääkin.

Vierailija
34/36 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin. Ihana perhe.

Vierailija
35/36 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin tekee omakin isäni. Syntyi 1960 ja minä 1988. Viimeisin kakara syntyi 2018.

Vierailija
36/36 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hollywood-raharikkaiden elämä on ihan eri planeetalta kuin Suomi-tavisten. Hilarialle on ihan sama vaikka Alec kupsahtaisi vanhuuteen vaikka huomenna. Rahaa ja nannyja on taatusti tarvittava määrä, niin ettei nainen uuvu suurperheen äitinä.