Etäkoulusta puuttuu musiikki
Opettajalta ei ole tullut edes yhtä viestiä. Käsityö kyllä pidetään ja oikein innokkaasti vielä. Muilla?
Kommentit (9)
Kysy musa-opelta suoraan että mitäs lapset laulais
Ei kai vain uskontoa opeteta?
Saduille ei nyt ole aikaa eikää rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai vain uskontoa opeteta?
Saduille ei nyt ole aikaa eikää rahaa.
Uskontoa opetetaan innokkaasti.
Kyllä meillä on musiikkikin. Ihan kaikki aineet.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä meillä on musiikkikin. Ihan kaikki aineet.
Meilläkin on kaikki muut aineet, joten siksi ihmettelenkin yhtäkkistä kertakaikkista katoamista tältä musiikinopettajalta.
ap
Meillä on musiikissa kuuntelutehtäviä. Prokofjievin Pekka ja susi, Griegin Peer Günt, Mozartin Taikahuilu jne. ovat ainakin lapsille sopivia.
Lapsella musiikin valinnainen, kyllä siellä on tehtäviä.
Minä ainakin olen laittanut omille kolmasluokkalaisilleni monta musiikin tehtävää. Ihan kaikista oppitunneistani laitan classroomiin tehtävät ja nopeille vielä paljon kivaa lisäpuuhaa. On muuten aikamoinen homma! Iltaisin sitten on 100-120 palautettua tehtävää tarkistettavana. Vaikka laittaisi vain ok, menee aikaa monta tuntia. En voi ymmärtää miten jotkut viitsii laittaa vain jonkun viikkourakan Wilman kautta. Minä teen live meet- opetusta päivittäin ja vastaan puheluihin ja viesteihin oppituntien aikana. Soittelen perään niille jotka eivät palauta tehtäviä ym. Olen jatkuvasti oppilaiden käytettävissä ja nämä iltahommat vielä päälle. Työtunteja teen valtavasti.
up