Toivoton tulevaisuus :(
Emme voi nähdä kumppanini kanssa ja nyt alkaa olla todennäköistä, että menetän työpaikkani. Kaikki tämä coronan takia.
Elämä tuntuu hyvin toivottomalta. Samalla joudun kuuntelemaan ihmisten kommentteja kuinka nämä rajoitustoimet ei ole vaikuttaneet heidän elämäänsä kuinkaan.
Itselläni ei mitään tietoa kuinka tulen jaksamaan :(
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Vuoden päästä kaikki on jo toisin ja silloin näitä aikoja muistelee, että selvittiinpä siitäkin.
Kaikki vaan eivät tule näkemään enää elämää vuoden päästä koska eivät jaksa sinne asti.
Hyvätuloisilla ja joilla omaisuutta ei ole hätää tulevaisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuoden päästä kaikki on jo toisin ja silloin näitä aikoja muistelee, että selvittiinpä siitäkin.
Kaikki vaan eivät tule näkemään enää elämää vuoden päästä koska eivät jaksa sinne asti.
Nyky-Suomi on maailman ja maailmanhistorian parhaita paikkoja ja aikoja jaksaa yksi vuosi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyky-Suomi on maailman ja maailmanhistorian parhaita paikkoja ja aikoja jaksaa yksi vuosi.
Yhteisöllisyys on tärkeämpää kuin taloudellinen vauraus.
Kenellä todella on varaa sanoa että kyllä me kestetään ja kun tämä on ohi, elämä jatkuu.
Nyt on eletty näin 3 viikkoa ja tämä mää on suistumassa lamaan. Ja siinä samalla todella monet ihmiset henkiseen ahdinkoon.
Ei heitä kiinnosta ajatus että vuoden päästä tämä on paha muisto vain. Heidän on elettävä ja sinniteltävä nyt.
Keitä te ihmiset olette jotka ette voi ettekä halua ymmärtää ihmisten henkistä ja taloudellista ahdinkoa??
Sinulla on kumppani ja sinulla on työpaikka. Eikö mikään riitä?
Vierailija kirjoitti:
Kenellä todella on varaa sanoa että kyllä me kestetään ja kun tämä on ohi, elämä jatkuu.
Nyt on eletty näin 3 viikkoa ja tämä mää on suistumassa lamaan. Ja siinä samalla todella monet ihmiset henkiseen ahdinkoon.
Ei heitä kiinnosta ajatus että vuoden päästä tämä on paha muisto vain. Heidän on elettävä ja sinniteltävä nyt.
Keitä te ihmiset olette jotka ette voi ettekä halua ymmärtää ihmisten henkistä ja taloudellista ahdinkoa??
Väärä kysymys.
Oikea kysymys on, että miksi osa ihmisistä ottaa aina kaiken niin raskaasti?
Samassa veneessä tässä ollaan.
Sinä voit jäädä maahan makaamaan ahdinkoosi ja ihmetellä ihmisten julmuutta, miksei ne tajua minua?
Minä teen mitä voin ja sitten katsomaan mihin se tässä maailmassa riitti. Ihan itseni, perheeni ja yhteiskunnan puolesta.
Ja minä ymmärrän sen, että olen pölyhiukkanen maailmankaikkeudessa. Oikeastaan kuollut jo, vaikka ei minua ole vielä ole kuoppaan heitettykään.
Sitä odotellessa, eteenpäin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenellä todella on varaa sanoa että kyllä me ökestetään ja kun tämä on ohi, elämä jatkuu.
Väärä kysymys.
Oikea kysymys on, että miksi osa ihmisistä ottaa aina kaiken niin raskaasti?
Samassa veneessä tässä ollaan.
Sinä voit jäädä maahan makaamaan ahdinkoosi ja ihmetellä ihmisten julmuutta, miksei ne tajua minua?
Minä teen mitä voin ja sitten katsomaan mihin se tässä maailmassa riitti. Ihan itseni, perheeni ja yhteiskunnan puolesta.
Ja minä ymmärrän sen, että olen pölyhiukkanen maailmankaikkeudessa. Oikeastaan kuollut jo, vaikka ei minua ole vielä ole kuoppaan heitettykään.
Sitä odotellessa, eteenpäin!
Et ole tainnut ikinä olla työttömänä. Ei, emme todellakaan ole kaikki samassa veneessä!