Miksi räkäni on aina vihreää?
Joka päivä saa niistää ja puhdistaa nenästä isoja laattoja vihreää räkää. Miksi räkäni on vihreää vaikken ole flunssassa?
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Voi olla koronaa myös
Räkä on siis ollut tällaista jo ainakin pari vuotta...
Ole onnellinen, ettei se ole punaista, kuten minulla yhtenä iltana.
Olet kotoisin ulkoavaruudesta. Arvaan että Saturnuksen tuolta puolen.
Vierailija kirjoitti:
Ole onnellinen, ettei se ole punaista, kuten minulla yhtenä iltana.
Seassa usein verta, mutta se ei varmaan ole vaarallista?
Vihreä tai keltainen räkä viestii bakteereista. Pitää hoitaa kunnon antibioottokuurilla. Lyhyt kuuri monikirjoisella antibiootilla lopettanee erityksen.
Kun on takana pitkä krooninen infektio, se ei näy crp arvossa. Tämä neuvon pitkän kokemukseni perusteella, ole hyvä.
Allergia lääkkeet käyttöön heti, jos oireet ovat pahoja näitä voidaan joutua syömään koko vuoden ympäri.
Sama täällä. Ollut jo 4-5v. Mitä asialle pitäisi tehdä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla koronaa myös
Räkä on siis ollut tällaista jo ainakin pari vuotta...
Saatat olla potilas nolla, jolla tauti kroonistunut.
Minulla on ollut ihan lapsesta asti ja aina tukkoisuutta. Muutamaan kertaan on tutkittu, lapsena tarkemmin että aikuisena allergiatestein eikä mitään ole löytynyt.
onko viruksen aiheuttamassa taudissa keltaista räkää ?
Krooninen sivuontelotulehdus. Tuskin paranee antibiooteilla vaan vaatii punkteerauksen ja huuhtelun. Voi vaatia leikkaushoitoa, jos tulehdus on levinnyt otsaonteloon ja luuhun. Märkä pitää poistaa ja kudokset huuhdella.
Ihme, ettei ole kipuja. Mene lääkäriin.
Täällä kans yksi jolla krooninen nuha ja yskä. mitään syytä ei ole löydetty. Pahoina kausina olen käyttänyt kortisonisuihketta, joka auttaa vähän. Kesäisin ongelma on monesti hävinnyt jos on kuivaa. Oireet myös helpottivat kun muutettiin vanhasta talosta pois, lähes katosivat. Ainut kotikonsti miten voin hoitaa tätä, on liikunta. Hapenottokyvyn voimistaminen.
On tullut kiskottua urakalla hernettä nenuun? Ai ai, tätä se kaikesta hermostuminen teettää.
Olet alien.