Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monet palveluyritykset mainostavat nyt lahjakortteja

Vierailija
07.04.2020 |

Mutta v*tuttaakohan palvella sitten, kun tulee aika käyttää kun mieluummin ottaisi rahaa? Ainakin kerran kampaajalla tuli sellainen olo, kuin olisin ollut varas kun menin käyttämään saamaani lahjakorttia. Sanoin kyllä porukoille, että älkää ostako siihen liikkeeseen ikinä mitään lahjakortteja. Olin juuri etsimässä uutta kampaajaa itselleni, olipa helppo olla valitsematta sitä. Toista asiakasta palvelliin ihan eri tyyliin. Enkä minä itse ole tyly tai epäkohtelias, vaan heti kun sanoin että olisi lahjakortti iloisen tervehdykseni jälkeen vastaus oli tylsistynyt nojaaa..laitetaanpa sitten tänne ylös se heti.

Kommentit (9)

1/9 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on vielä sekin riski, että jos ostaa lahjakortin vaikka johonkin liikkeeseen, niin jos se menee konkkaan, niin sitten rahat menevät hukkaan.

Vierailija
2/9 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio ostaa yhtäkään, koska ei ole mitään takeita siitä että se pulju pysyy pystyssä. Kiva yrittää joltain pienyrittäjän konkurssipesältä sitten saada rahojaan takaisin 😒

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/9 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ostakaa lampaat niitä lahjakortteja kun yrittäjät kehottaa niitä ostamaan. Älkääkä sitten valittako kun lahjakorteilla ei ole enää mitään arvoa kun yritys on mennyt konkkaan.

Vierailija
4/9 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortti on aina lahja puljulle. Ja nyt niitä syytävät puljut joiden ovella konkka kolkuttaa.

Vierailija
5/9 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En aio ostaa yhtäkään, koska ei ole mitään takeita siitä että se pulju pysyy pystyssä. Kiva yrittää joltain pienyrittäjän konkurssipesältä sitten saada rahojaan takaisin 😒

Poikani menetti lähes 500 euroa kun tilasi muutama vuosi sitten joltain tietokonefirmalta tavaraa ja se meni konkurssiin. En muista firman nimeä, mutta se oli lehtiotsikoissakin. Itse olen tullut tuon jälkeen araksi ostaa mitään, mitä ei saa laskulla. Laskutus on taas firmalle riski, mutta itse kyllä maksan laskuni aina ajoissa.

Vierailija
6/9 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortti on aika huono tapa tekohengittää heikosti kannattavaa yritystä. Se vaan lykkää kassavajetta vähän eteenpäin. Kun pahin koronapiikki on jo ohi ja ihmiset käyttävät lahjakortteja palvelun maksamiseen, niin taas on yrittäjällä kyynel silmäkulmassa ja taas pitäisi saada vähän helpotuksia ja tukea, ettei businekset kärsi. Kummallista, että miksi tässä kohdassa se paljon puhuttu yrittäjän riski pitäisi saada ulkoistettua.

Vierailija
7/9 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kysyinkin eräältä yrittäjältä, jos mä nyt ostan 300 euron lahjakortin ja sä meet konkurssiin, niin maksatko sen mulle takaisin.

Meni mykäksi ensin ja sitten mutisi, ettei hän voi sitä luvata.

Vierailija
8/9 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se yrittäjä sitä päätä. Lahjakortteja ei konkurssitilanteessa makseta takaisin.

Vierailija
9/9 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata ostaa mitään lahjakortteja nyt pikkufirmoilta!!! Netikauppaostokset aina laskulla eli maksat tuoteen vasta kun olet saanut sen kotiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän